eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzezdostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365252 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Zgorzelec: Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie z projektów unijnych: Roboty budowlane obejmujące zaprojektowanie, dostawę i montaż windy zewnętrznej : Poprawa dostępu kobiet aktywnych zawodowo z subregionu jeleniogórskiego do "Populacyjnego programu wczesnego wykrywania raka piersi" w celu wydłużenia aktywności zawodowej na rynku pracy" Roboty budowlane obejmujące modernizację pracowni endoskopii : Poprawa dostępu do programu profilaktyki i wczesnego wykrywania raka jelita grubego dla osób aktywnych zawodowo z subregionu jeleniogórskiego w celu wydłużenia aktywności zawodowej na rynku pracy"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341213


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345800;346771


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, krajowy numer identyfikacyjny 23116144800000, ul. ul. Lubańska  42686, 59900   Zgorzelec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 757 722 858, faks 757 722 858, e-mail zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz.zgorzelec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

48/ZP/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: o Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem wymaganego pozwolenia na budowę, o wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej, o demontaż istniejących okien oraz parapetów na wszystkich poziomach, o rozbiórka części ścian z cegły w celu wykonania otworów dla drzwi windy, o dostawa , montaż , rozruch windy wraz z koniecznymi robotami elektrycznymi w podpiwniczeniu budynku szpitala (przyłącz z istniejącej wewnętrznej skrzynki elektrycznej), dokonanie koniecznych odbiorów i pomiarów, o roboty budowlane na elewacji budynku mające na celu uszczelnienie oraz scalenie kolorystyczne i architektoniczne na styku konstrukcji szybu windowego ze ścianą budynku. Technologia wykonania robót musi uwzględniać wykonanie połączenia w sposób gwarantujący niepowstanie mostka cieplnego, o położenie kamienia granitowego na posadzkach i ścianach, na szpaletach powstałych po wykuciu otworów drzwiowych, o wykonanie malowania o uzupełnienie tynków oraz malowania ścian. oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego (roboty wyburzeniowe i demontażowe; roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki, tynkowanie, roboty malarskie, kładzenie wykładzin elastycznych, kładzenie wykładzin elastycznych,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 42416100-6, 45111211-0, 45410000-4, 45112100-8, 45311200-2, 42416100-6, 71320000-7, 45432111-5, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT483597.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane Strykowski Spółka z o.o. Spółka komandytowa,  strykowski.info@poczta.onet.pl,  Radzimów Dolny 26,  59-975,  Sulików,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 594000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 594000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 594000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.