Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-20
Łódź: Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego -zestaw do projektowania obuwia
Numer ogłoszenia: 365205 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300641 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego -zestaw do projektowania obuwia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego -zestaw do projektowania obuwia, na który składa się: -Oprogramowanie MindTech MindCAD 3D Design, licencja komercyjna na 1 stanowisko, klucz sprzętowy na 1 stanowisko -Plug-In Import 2D-3D, licecja na 1 stanowisko, klucz sprzętowy na 1 stanowisko -Oprogramowanie FootwerCAD 2D Student, licencja edukacyjna wielostanowiskowa, klucz sprzętowy wielostanowiskowy -Plug-In HD kolor - do oprogramowania skanera -Plug-In sybkiej digitalizacji - do oprogramowania skanera -Przykładowe urządzenie: CalComp DrawingBoard VI A3 + 4B Cordless Cursor -Przykładowe urządzenie: Scanny 3D BASE - Ad 220..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KSM CUTTING & CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KSM CUTTING & CONSULTING SP. Z O.O.
- KSM Kumor Stańdo Spółka jawna C.A.T., ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185000,00
Oferta z najniższą ceną: 185000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem, w trybie przetargu nieograniczonego: - pierwsze postępowanie wszczęte zostało w dniu 29.06.2010r., nr postępowania 4/2010, ogłoszenie nr 186890-2010 Postępowanie podzielone zostało na VIII części. Część VII postępowania dotyczyła dostawy oprogramowania - zestawu do projektowania obuwia. Odnośnie do objętego niniejszym postępowaniem przedmiotu zamówienia -część VII- postępowanie zakończone zostało 20.07.2010r. unieważnieniem postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. - drugie postępowanie wszczęte zostało w dniu 13.08.2010r., nr postępowania 11/2010, ogłoszenie nr 249834-2010. Postępowanie podzielone zostało na III części. Część I postępowania dotyczyła dostawy oprogramowania - zestawu do projektowania obuwia. Odnośnie do objętego niniejszym postępowaniem przedmiotu zamówienia -część I- postępowanie zakończone zostało 17.09.2010r. unieważnieniem postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Aby Zamawiający mógł skorzystać z trybu zamówienia z wolnej ręki musi spełnić łącznie 3 przesłanki. 1) Pierwszą przesłanką jest bezskuteczność uprzednio prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Drugą przesłanką jest to, żeby przynajmniej jedno z bezskutecznie przeprowadzonych postępowań było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bądź przetargu ograniczonego. 3) Trzecią przesłanką jest niedokonywanie w pierwotnych warunkach zamówienia istotnych zmian. Zamawiający spełnia wszystkie trzy przesłanki. Przeprowadził bezskutecznie dwa postępowania zakończone unieważnieniem, gdyż nie złożono w postępowaniu żadnej oferty. Oba postępowania przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający nie dokonał w pierwotnych warunkach zamówienia zmian. W postępowaniu określone zostały takie same warunki udziału w postępowaniu jak we wcześniejszych postępowaniach. Wobec powyższego przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





