Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Wodzisław Śląski: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 365157 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, montaż i zabudowę mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim w budynkach znajdujących się przy ul. Pszowskiej 92a i ul. Bogumińskiej 2: I. Meble gabinetowe o podwyższonym standardzie - wyposażenie budynku przy ul. Pszowskiej 92a. 1. Biurko - 1 szt. 2. Pomocnik (3 szuflady / szafka ) - 1 szt. 3. Stół konferencyjny - 1 szt. 4. Zestaw szaf wysokich - 1 szt. 5. Fotel konferencyjny - 5 szt. 6. Fotel gabinetowy - 1 szt. II. Meble pracownicze - wyposażenie budynku przy ul. Pszowskiej 92a. 1. Biurko lewe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L - 1 szt. 2. Biurko prawe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L- 1 szt. 3. Szuflada na klawiaturę - 2 szt. 4. Kontener 4 szufladowy z zamkiem centralnym - 2 szt. 5. Fotel obrotowy - 6 szt. 6. Krzesło konferencyjne (typ 1 ) - 17 szt. 7. Krzesło konferencyjne (typ 2 ) - 3 szt. 8. Krzesło dostawne - 12 szt. 9. Stolik - 3 szt. 10. Stół konferencyjny - 2 szt. 11. Szafa ubraniowa i gospodarcza - 1 szt. 12. Regał narożny z 4 półkami - 1 szt. 13. Szafa ubraniowa - 1 szt. 14. Szafa aktowa - 3 szt. 15. Szafa gospodarcza - 2 szt. 16. Blat lady - 1 szt. 17. Moduł recepcyjny - 1 szt. 18. Biurko recepcyjne - 1 szt. 19. Szuflada na klawiaturę - 3 szt. 20. Kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym - 3 szt. 21. Szafka gospodarcza (na ksero) - 1 szt. 22. Półka na korespondencję - 1 szt. 23. Szafka wisząca - 1 szt. 24. Regał narożny z 1 półką - 1 szt. III. Meble pracownicze - wyposażenie budynku przy ul. Bogumińskiej 2. 1. Biurko lewe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L - 1 szt. 2. Biurko prawe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L - 1 szt. 3. Szuflada na klawiaturę - 2 szt. 4. Kontener 4 szufladowy z zamkiem centralnym - 2 szt. 5. Dostawka konferencyjna- 1 szt. 6. Szafa aktowa- 2 szt. 7. Szafa aktowa z otwartymi regałami w części górnej- 1 szt. 8. Fotel obrotowy - 2 szt. 9. Krzesło dostawne - 2 szt. 10. Wieszak ścienny drewniany - 1 szt. 11. Fotel gabinetowy - 4 szt. 12. Szafa metalowa kartotekowa - 1 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II Opis przedmiotu zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w okresie trzech tygodni od dnia zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: wykażą się zrealizowaniem (bądź nadal realizują w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 (jednej) dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł (brutto), wykonanej w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostawy (np. referencje, protokół odbioru); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków, wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 3) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien załączyć Wykaz dostaw. W wykazie należy podać nazwę i adres zamawiającego, opis dostaw wraz z zakresem i wartością, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji dostawy oraz załączyć należy dokumenty potwierdzające, że dostawy z wykazu zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów). Wykonawca winien wykazać, że dostawa była wykonana w ramach jednej umowy - zał. nr 3 do oferty. 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składnia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w ppkt 2), 4) składa każdy podmiot osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śląskim ul. Pszowska 92 a 44-300 Wodzisław Śląski
- Biuro Zamówień Publicznych (II piętro, pok. 214).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria (Punkt Obsługi Klienta) Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie Wodzisławia Śląskiego" - Doświetlenie Cmentarza Komunalnego w Wodzisławiu Śląskim.
- Badanie wietrzności oraz opracowanie studium wykonalności wraz z PFU pod kątem wykorzystania energii wiatru na terenach OŚ Karkoszka II w Wodzisławiu Śl. oraz sąsiadujących
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
- Budowa oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim
- Modernizacja zagospodarowania terenu przy PP19 w Wodzisławiu Śląskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11a
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI DO BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"
- WZPiFP-95-25 Dostawa mebli metalowych
- Dostawa wraz z montażem wykładziny dywanowej oraz 164 sztuk foteli kinowych w Kinie "Gwiazda" w Kętrzynie
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Zakup foteli biurowych oraz "podnóżków" na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Zgorzeleckiego
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.