eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Termomodernizacja budynków oświatowych w Ropczycach



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Ropczyce: Termomodernizacja budynków oświatowych w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 365073 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków oświatowych w Ropczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia pn. Termomodernizacja budynków oświatowych w Ropczycach obejmuje wykonanie następujących robót w n/w budynkach: 1/ Zespół Szkół Nr 2 zlokalizowany na działce o nr ew. 452/17 przy ul. Konarskiego 4 w Ropczycach: a/ obłożenie ścian zewnętrznych styropianem gr 14 cm - 2 400,79 m2, b/ ocieplenie stropu wełną mineralną granulowana gr. 20 cm - 2 525,29 m2, c/ ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 15 cm - 513, 38 m2, d/ wymiana stolarki - 143,71 m2, e/ wykonanie instalacji solarnej z 20 kolektorów słonecznych, f/ remont instalacji c.o, - montaż zaworów termostatycznych, wymiana urządzeń wymiennikowni oraz montaż automatyki pogodowej. Budynek szkoły składa się z budynku głównego, łącznika i sali gimnastycznej. Budynek główny trzykondygnacyjny, podpiwniczony wykonany w technologii uprzemysłowionej wielkoblokowej. Ściany zewnętrzne wypełnione gazobetonem, jedna ściana podłużna i jedna szczytowa są ocieplone styropianem. Stropodach budynku to układ z prefabrykowanych płytek korytkowych opartych na ściankach. Przewiązki jednokondygnacyjne wykonano w tej samej technologii. Sala gimnastyczna to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, ściany murowane z cegły pełnej gr. 42 cm, stropodach na płytach panwiowych kryty papą asfaltową. 2/ Zespół Szkół Nr 1 zlokalizowany na działce o nr. ew. 1689/2 przy ulicy Wyspiańskiego 8 w Ropczycach: a/ ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 - 1 045,28 m2, b/ ocieplenie stropu wełna mineralną o gr. 20 cm - 545,78 m2, c/ ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 15 cm- 453,91 m2, d/ wymiana stolarki - 49,25 m2, e/ remont instalacji c.o. - płukanie, wymiana instalacji oraz montaż zaworów termostatycznych. Budynek szkoły składa się z budynku dydaktycznego oraz budynku sali gimnastycznej. Budynek dydaktyczny to dwukondygnacyjny, podpiwniczony, kryty drewnianą konstrukcją dachu dwuspadowego budynek, ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej gr. 42 cm, tynki zewnętrzne cementowe nakrapiane. Sala gimnastyczna to budynek jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, ściany murowane z cegły pełnej gr. 42 cm, stropodach na płytach panwiowych kryty papą asfaltową. 3/ Publicznego Przedszkola Nr 2 zlokalizowanego na działce o nr. ew. 2351/9 przy ulicy Armii Krajowej 6 w Ropczycach: a/ ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr 14 cm - 879,86 m2, b/ ocieplenie stropu wełna mineralną gr 20 cm - 553,20 m2, c/ ocieplenie stropodachu części niskiej styropapą o gr.15 cm- 121,74 m2, d/ wymiana stolarki - 93,39 m2, remont instalacji c.o. płukanie instalacji, montaż zaworów termoststycznych. Budynek przedszkola składa się z części wysokiej jednopiętrowej i niskiej parterowej. Ściany zewnętrzne stanowią elementy prefabrykowane w postaci ramki portalowej ocieplonej od zewnątrz betonem komórkowym. Stropodach wykonany z płytek korytkowych opartych na ściankach działowych. 2. Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie: - robót towarzyszących w w/w budynkach, tj. wymiana instalacji odgromowej, obróbki blacharskie, - wykonanie niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami), wprowadzone do obrotu zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92 poz. 881 ze zmianami). 6. Dopuszcza się stosowanie przy realizacji materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Zadanie p.n. Termomodernizacja budynków oświatowych jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. CPV - 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne CPV - 45312310-3 - Ochrona odgromowa CPV - 45331100-7 - Instalacje centralnego ogrzewania UWAGA! Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty, złożonym w odrębnym opakowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo wykonał termomodernizację obiektu budowlanego o kubaturze min 20 000 m3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami i wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: co najmniej po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadające co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, liczone od momentu uzyskania uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany w umowie polegające na: 1/ wydłużeniu okresu realizacji (maksymalnie o 30 dni) oraz zmiany kolejności i terminów wykonywania poszczególnych zakresów rzeczowych robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, których potrzebę uzasadniają: a/ podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, b/ usprawnienie realizacji robót, c/ niekorzystne warunki atmosferyczne mające negatywny wpływ na jakość wykonywanych robót, d/ opóźnienie dostawy materiałów lub urządzeń z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 2/ zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 3/ Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia (na wniosek Zamawiającego) to wielkość wynagrodzenia ryczałtowego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotę wynikającą z wyliczenia polegającego na przemnożeniu ilości nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. 2. Zmiany w umowie, o których mowa w ust. 1 pkt. 1/, mogą być dokonane pod warunkiem uzyskania zgody/akceptacji Instytucji Zarządzającej Programem - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 3. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy. 4. Strona inicjująca zmianę uzasadnia potrzebę wprowadzenia zmian i określa jej wpływ na harmonogram robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce pok. 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie (pok. nr 208, II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie p.n. Termomodernizacja budynków oświatowych jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 w Ropczycach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.