Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Kalisz: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
Numer ogłoszenia: 364746 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów i sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu pn.: Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia sprzeda i dostarczy przedmiot zamówienia Zamawiającemu. 2.. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i przydatny do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów. 3.Wykonawca dostarczy na własny koszt przedmiot zamówienia pod wskazany przez Zamawiającego adres jako miejsce dostawy Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dla Zespołu Szkół nr 2 w Liskowie: Papier do kserowania i drukowania 30 ryz Markery 90 szt. Teczki z gumką kolorową 25 szt. Brystol 80 szt. Bibuła 20 szt. Klej introligatorski 10 szt. Kolorowa kreda 5 opak. Magnesy kolorowe 4 opak. Blok flipchart biały 1 szt. Artykuły biurowe - pakiet B Ewidencja środków trwałych 4 szt. Ewidencja przychodów 4 szt. Podatkowa księga przychodów i rozchodów 4 szt. Raport kasowy 4 szt. Faktura VAT korygująca 4 szt. Faktura VAT 4 szt. Faktura VAT korekta 4 szt. Polecenie przelewu/ wpłata gotówkowa 4 szt. Dowód wpłaty 4 szt. Rejestr zakupu VAT 4 szt. Rejestr sprzedaży VAT 4 szt. 2. Dla Zespołu Szkół nr 1 w Liskowie: Papier do kserowania i drukowania 20 ryz Kalkulator biurowy. 30 szt. Datownik samotuszujący 1 szt. Zestaw do laminacji 1 szt. 3. Dla Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku: Papier do kserowania i drukowania 25 ryz 4. Dla Starostwa Powiatowego: Papier do kserowania i drukowania 10 ryz Segregatory 10 szt. Teczki na dokumenty 20 szt. Zszywacz 2 szt. Długopisy 10 szt. Zszywki do zszywacza 15 opak. Taśma klejąca 5 szt. Skoroszyt 20 szt. Nożyczki 1 szt. Ofertówki A4 12 szt. Koszulki na dokumenty 2 opak. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 1 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POZOSTAŁE DOKUMENTY, OŚWIADCZENIA I FORMULARZE SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ OPRÓCZ WYMIENIONYCH W UST. X siwz: 1. formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w załączniku nr. 3 do SIWZ), 2. formularz cenowy sporządzony według załącznika nr 5 do siwz 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. X siwz). Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności do których upoważnia tj. np. podpisania oferty, składania oświadczeń woli i wiedzy, potwierdzanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę, o których mowa w ust. X pkt. 2. siwz, jeżeli ofertę wraz z załącznikami lub ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisania oferty, składania oświadczeń woli i wiedzy, potwierdzanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w następującym zakresie, przy zachowaniu niezmiennej ceny: - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu płatności za wykonanie przedmiotu umowy. Termin płatności może zostać przez Zamawiającego przesunięty za wykonanie przedmiotu zawartej umowy, do czasu otrzymania środków finansowych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Powyższe zmiany zostaną wprowadzone stosownym aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8-9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX - rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy al. ks. Jerzego Popiełuszki 4.
- Wydanie monografii naukowych
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





