Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364734 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Wolsztyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 360100
Data: 06/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul.
ul. Wschowska
3,
64200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 73 00, 347 73 63, e-mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks
683 842 590.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4)
Punkt:
W ogłoszeniu jest: adres srony internetowej, na której zameszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie
W ogłoszeniu powinno być: adres srony internetowej, na której zameszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwspzozwolsztyn.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4)
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu w inny sposób:
Tak
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób: Pisemnie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.2.
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiajacy przewiduje nastepujące fakultatywne podtawy wkluczenia:
(podstawa wykluczoni określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp),(podstawa wykluczoni określona w art. 24 ust. 7 pkt 5 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wkluczenia:(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp, (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp), (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp),(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp), (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.5
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1. jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),
2. nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia,
3. nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia,
4. nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie,
5. w przypadku pojawienia się produktu nowszego technologicznie pod warunkiem zachowania parametrów podstawowych, zaoferowanych w ofercie i przy cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
6. w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu,
7. w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie,
8. w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań,
9. Zmiana ceny (zarówno w górę jak i w dół) dopuszczalna jest w przypadku:
a) nieprzewidzianej na etapie składania ofert zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających wpływ na sposób kalkulowania cen oferty przetargowej,
b) zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto
10. W przypadku gdy w czasie trwania umowy nie zostanie zrealizowany przedmiot umowy, a strony wyrażą wolę jej kontynuacji, umowa zostanie przedłużona do czasu zrealizowania całości zamówienia, jednak nie dłużej niż o kolejne 6 m-cy.
Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.
W ogłoszeniu powinno być: Strony na zasadzie art. 144 ust 1 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) zmiany nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności :
1. zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),
2. zmiany nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia.
3. w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań
b) zmiany, w zakresie asortymentu objętego przedmiotem umowy nie powodujące zmian wysokości wynagrodzenia oraz zmian terminu realizacji zamówienia tj:
1. dopuszcza się możliwość wystąpienia zmian asortymentu (dot. między innymi zmiany nr katalogowego, nazwy handlowej produktu, sposobu konfekcjonowania, wprowadzenia zamiennika lub produktu nowszej generacji) przy zachowaniu jego minimalnych parametrów jakościowych określonych w umowie i przy cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
2. zmian asortymentu objętego przedmiotem umowy spowodowanego zmianą przepisów prawa oraz zmian w wykonywanych procedurach medycznych,
3. w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu za wyraźną zgodą zamawiającego,
4. Dopuszcza się możliwość zastąpienia oferowanych odczynników innymi odczynnikami, które będą spełniać wszystkie minimalne przedstawione w SIWZ wymagania, a dodatkowo ze względu na zmiany produkcyjne czy technologiczne jakość produkowanych odczynników okaże się nie gorsza niż pierwotnie oferowane, wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony.
c) zmiany w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy:
1. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości poszczególnego asortymentu - zmiana ta może być związana ze zmianą obowiązujących przepisów, zmianą w wykonywanych procedurach medycznych, różnego - nierównomiernego wykorzystania poszczególnych odczynników. Przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie 80% wartości umowy na odczynniki. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie do zrealizowania całości umowy.
2. Zmiany stawki podatku VAT (zarówno w górę jak i w dół). W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.
3. W przypadku braku dostępności produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) a nie istnieje możliwość zastąpienia go produktem o tym samym zastosowaniu. W takim przypadku wykonawcy nie przysługuje roszczenie do zrealizowania całości umowy.
d) zmiana terminu realizacji umowy
1. W przypadku gdy w czasie trwania umowy nie zostanie zrealizowany przedmiot umowy pod względem ilościowym lub kwotowym, a strony wyrażą wolę jej kontynuacji, umowa zostanie przedłużona na dotychczasowych zasadach do czasu zrealizowania całości zamówienia, jednak nie dłużej niż o kolejne 6 m-cy.
2. W przypadku, o którym mowa powyżej nastąpi wydłużenie czasu trwania dzierżawy. W takim przypadku wartość przedmiotu umowy ulegnie zmianie o koszt dodatkowej dzierżawy (ilość dodatkowych miesięcy pomnożona przez koszt dzierżawy za 1 miesiąc podany w ofercie).
3. Dopuszcza się możliwość skrócenia czasu trwania umowy jeżeli zwiększy się liczba wykonywanych badań a przedmiot umowy zostanie wyczerpany.
4. Dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, szkody wyrządzone przez dzikie zwierzęta) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
2) zasady wprowadzania zmian do umowy
a) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie.
b) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
c) Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
d) Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: 15/12/2016, godzina 12.00
W ogłoszeniu powinno być: 19/12/2016, godzina 12.00
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II.9)
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Istnieje możliwość wydłużenia terminu na zasadach określonych w umoie maksymalnie do 6. m-cy
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III.7
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Na ofertę składają się:
a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Wypełniony załącznik nr 2 (na poszczególne pakiety 1-6),
c) Wypełniony załącznik nr 3- parametry graniczne analizatora,
d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty
e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4.
f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty.
h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik
Punkt: część nr 6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Odczynniki laboratorjne wraz dzierżawa analizatora koaguloogicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia oraz wymagane ilości zostały odpowiednio pisane w załączniku nr 2 (Pakiet nr 6) i nr 3 do SIWZ- parametry graniczne analizatora
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





