eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Kielce: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 364726 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.kielce.pl; www.bip.mup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń grupowych - 9 zadań:Zadanie nr 1: Kurs spawania metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawania metodą TIG blach spoinami czołowymi (141-2) dla 25 osób (2 grupy: I grupa -15 osób, II grupa -10 osób).Zadanie nr 2: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej + minimum sanitarne dla 35 osób (2 grupy: I grupa -15 osób, II grupa -20 osób). Zadanie nr 3: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla 30 osób (2 grupy po 15 osób). Zadanie nr 4: Barman kelner dla 15 osób. Zadanie nr 5: Opiekun osób starszych dla 20 osób. Zadanie nr 6: Kosztorysowanie robót budowlanych dla 20 osób. Zadanie nr 7: Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW dla 12 osób. Zadanie nr 8: ABC obsługi komputera i Internetu dla 30 osób (3 grupy po 10 osób). Zadanie nr 9: Komunikacja interpersonalna i wizaż dla 30 osób (3 grupy po 10 osób).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości 50% polegające na powtórzeniu zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości wskazanej poniżej dla danego zadania należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Zadanie nr 1 Spawanie metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawanie metodą TIG blach i rur spoinami czołowymi(141-2) - 1300 zł. Zadanie nr 2 Sprzedawca z obsługa komputera, kasy fiskalnej + minimum sanitarne - 600 zł. Zadanie 3 Magazynier z obsługą wózka jezdniowego - 500 zł. Zadanie 4 Barman kelner - 300 zł. Zadanie 5 Opiekun osób starszych - 400 zł. Zadanie 6 Kosztorysant robót budowlanych - 400 zł. Zadanie 7 Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW - 300 zł. Zadanie 8 ABC obsługi komputera i Internetu - 500 zł. Zadanie 9 Komunikacja interpersonalna i wizaż - 600 zł.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 96 1050 1461 1000 0023 5341 5884 , z dopiskiem Wadium nr postępowania oraz którego zadania dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 16.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy; Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zezwolenia na realizację szkoleń - spawania oraz wózków jezdniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał: Zadanie nr 1: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Spawanie metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawanie metodą TIG blach i rur spoinami czołowymi(141-2). Zadanie nr 2: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej + minimum sanitarne. Zadanie nr 3: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego. Zadanie nr 4: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Barman kelner. Zadanie nr 5: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Opiekun osób starszych. Zadanie nr 6: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Kosztorysant robót budowlanych. Zadanie nr 7: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW. Zadanie nr 8: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. ABC obsługi komputera i Internetu. Zadanie nr 9: co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. Komunikacja interpersonalna i wizaż. Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 10 osób. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, wystawione przez Zleceniodawcę usługi szkoleniowej Zamawiający uzna szkolenia/kursy/warsztaty o tematyce zbliżonej jeżeli pod względem tematycznym i godzinowym zawierają w swym programie 80% tematyki i godzin szkolenia opisanego w opisie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje: Zadanie 1 Spawanie metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawanie metodą TIG blach i rur spoinami czołowymi(141-2). Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć teoretycznych; Co najmniej 1 pomieszczenie z min. 15 stanowiskami do nauki spawania, należy wymienić model i typ urządzenia. Zadanie nr 2 Sprzedawca z obsługa komputera, kasy fiskalnej + minimum sanitarne. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć teoretycznych oraz 1 sala komputerowa z 15 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie. Należy zapewnić rożne rodzaje kas fiskalnych w łącznej ilości 10 szt. Zadanie nr 3 Magazynier z obsługą wózka jezdniowego. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć teoretycznych, 1 sala komputerowa z 15 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie; Plac przystosowany do realizacji zajęć praktycznych; 2 wózki jezdniowe - należy podać markę i rodzaj napędu Zadanie nr 4 Barman kelner. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć teoretycznych oraz salą do ćwiczeń symulacyjnych wyposażoną w odpowiednią ilość profesjonalnego sprzętu i materiałów o powierzchni gwarantującej jednoczesny instruktaż dla całej grupy. Zadanie nr 5 Opiekun osób starszych. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć teoretycznych oraz salą do ćwiczeń symulacyjnych wyposażoną w odpowiednią ilość profesjonalnego sprzętu i materiałów o powierzchni gwarantującej jednoczesny instruktaż dla całej grupy. Zadanie nr 6 Kosztorysant robót budowlanych. 1 sala komputerowa z 20 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie. Zadanie nr 7 Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW. 1 sala komputerowa z 12 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie. Zadanie nr 8. ABC obsługi komputera i Internetu. 1 sala komputerowa z 10 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie. Zadanie nr 9 Komunikacja interpersonalna i wizaż. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć teoretycznych. Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na szkoleniach został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu informacje takie jak adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania oraz informację, że sala spełnia warunki do szkolenia osób zgodnie z zasadami sanitarnymi i ppoż. Sale dydaktyczne powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych, wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Wykonawca jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć na dwa dni przed podpisaniem umowy dokument (np. umowa najmu), że będzie dysponował lokalem przez cały okres realizacji zamówienia bez ograniczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Zadanie 1 Spawanie metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawanie metodą TIG blach i rur spoinami czołowymi(141-2). Wykładowcy z kwalifikacjami spełniającymi wymagania wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-41 posiadający doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 szkolenia podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Łącznie min. 3 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 2 Sprzedawca z obsługa komputera, kasy fiskalnej + minimum sanitarne. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert posiadają wykształcenie minimum średnie, z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 4 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 3 Magazynier z obsługą wózka jezdniowego. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie minimum średnie z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 3 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 4 Barman kelner. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie minimum średnie z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 3 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 5 Opiekun osób starszych. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie minimum średnie z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 3 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 6 Kosztorysant robót budowlanych. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie wyższe z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 2 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 7 Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie wyższe z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 2 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 8. ABC obsługi komputera i Internetu. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie wyższe z zakresu wykładanego przedmiotu; Łącznie min. 2 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 9 Komunikacja interpersonalna i wizaż. Wykładowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), którzy: - posiadają doświadczenie - w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia, co przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, -posiadają wykształcenie wyższe z zakresu wykładanego przedmiotu (dot. modułu komunikacji interpersonalnej); -posiadają wykształcenie min średnie z zakresu wykładanego przedmiotu (dot. modułu - wizaż) Łącznie min. 2 osoby. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Opłaconą polisę, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż: Dla zadania 1 - 30 000 PLN, Dla pozostałych zadań od 2 do 9 - 10 000 PLN dla każdego zadania. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wartość wymaganą należy sumować. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wartość wymaganą należy sumować. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
  • 3 - Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych sprzętu oraz innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt i inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. Zmianę terminu zakończenia szkoleń w sytuacji niezależnej i niemożliwej do przewidzenia przez strony umowy. Zmiany ilości osób wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy usłudze szkolenia opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ stosuje prawo opcji. Oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to 80% wskazanych osób na poszczególne szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.kielce.pl; www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Kielcach, ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, pokój 99.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Kielcach, ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, pokój 69 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Złap okazję realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt Możliwości Umiejętności Praca dla Kielczan realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Projekt Wracam do gry oraz projekt Pakiet 2w1 realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs spawania metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawania metodą TIG blach spoinami czołowymi (141-2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs spawania metodą TIG blach i rur spoinami pachwinowymi (141-1), spawania metodą TIG blach spoinami czołowymi (141-2) dla 25 osób (2 grupy: I grupa -15 osób, II grupa -10 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej + minimum sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej + minimum sanitarne dla 35 osób (2 grupy: I grupa -15 osób, II grupa -20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla 30 osób (2 grupy po 15 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Barman kelner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barman kelner dla 15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekun osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun osób starszych dla 20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kosztorysowanie robót budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosztorysowanie robót budowlanych dla 20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grafika komputerowa z projektowaniem stron WWW dla 12 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ABC obsługi komputera i Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ABC obsługi komputera i Internetu dla 30 osób (3 grupy po 10 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komunikacja interpersonalna i wizaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komunikacja interpersonalna i wizaż dla 30 osób (3 grupy po 10 osób)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 15
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.