eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › 1.SZKOLENIE.2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Kraków: 1.SZKOLENIE.2008
Numer ogłoszenia: 36466 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice, Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, fax 012 6396269.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8baza.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.SZKOLENIE.2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych i sprzętu biurowego dla Jednostki Wojskowej 1155 Kraków -Balice zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) : zadanie Nr 1- Materiały administracyjno-biurowe - zał. nr. 3 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1; a - materiały administracyjno-biurowe dla JW 1155; b - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4750; c - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4658; zadanie Nr 2 - Sprzęt biurowy dla JW 1155 - zał. nr. 4 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 2 zadanie Nr 3-Niszczarka profesjonalna dla JW 1155- zał. nr. 5 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 3; zadanie Nr 4 - Kserokopiarka dla JW 1155 - zał. nr. 6 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa -zadanie nr 4 oraz w zał. nr. 7 do SIWZ - Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2-4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 17.32.00.00 - Włókna sztuczne Kod CPV wg słownika 2008: 19.42.00.00 - Włókna tkane sztuczne Oryginalny kod CPV: 20.52.00.00 - Wyroby z korka, koszykarskie i wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.43.00.00 - Korek Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby nożownicze, narzędzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie zadania nr 1 zamawiający stawia warunek, że wykonawca wykaże w ofercie zrealizowanie minimum trzech dostaw materiałów administracyjno biurowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zakresie zadania nr 1 zamawiający stawia warunek, że wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł. ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł.- dla zadania nr 1. 4. Wykaz minimum trzech zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, dostaw materiałów administracyjno biurowych dla zadania nr 1, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ. Wykaz musi obejmować co najmniej 3 dostawy, których wartość była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto każda; 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 6. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8baza.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.SZKOLENIE.2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 1- Materiały administracyjno-biurowe - zał. nr. 3 do SIWZ -Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1; a - materiały administracyjno-biurowe dla JW 1155; b - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4750; c - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4658;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 17.32.00.00-1, 20.52.00.00-7, 21.10.00.00-4, 22.80.00.00-8, 24.62.00.00-6, 25.20.00.00-3, 28.50.00.00-7, 28.60.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.SZKOLENIE.2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 2 - Sprzęt biurowy dla JW 1155 - zał. nr. 4 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1.SZKOLENIE.2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 3-Niszczarka profesjonalna dla JW 1155- zał. nr. 5 do SIWZ -Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1.SZKOLENIE.2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 4 - Kserokopiarka dla JW 1155 - zał. nr. 6 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.