To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-20
Sejny: Zakup i dostawa nowych, wyprodukowanych w 2010 r. urządzeń
Zadanie 1: zakup i dostawa stołu do badań,
Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch lamp zabiegowych naściennych,
Zadanie 3: zakup i dostawa kardiomonitora.
Numer ogłoszenia: 364641 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375312 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach, ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, faks 087 5162341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowych, wyprodukowanych w 2010 r. urządzeń Zadanie 1: zakup i dostawa stołu do badań, Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch lamp zabiegowych naściennych, Zadanie 3: zakup i dostawa kardiomonitora..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa nowych, wyprodukowanych w 2010 r. urządzeń Zadanie 1: zakup i dostawa stołu do badań, Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch lamp zabiegowych naściennych, Zadanie 3: zakup i dostawa kardiomonitora..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch lamp zabiegowych naściennych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kendromwd Sp. z o.o., ul. Sołtysowicka 25A, 51-168 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12283,60
Oferta z najniższą ceną: 12283,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12283,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3: Zakup i dostawa kardiomonitora.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AxMediTec Sp. z o.o., Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9855,77
Oferta z najniższą ceną: 9855,77 / Oferta z najwyższą ceną: 9855,77
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





