Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Nowy Sącz: DOR-271-7/11. Wynajęcie sali dla zapewnienia opieki nad dziećmi Beneficjentów Projektu wraz z usługą cateringową i dowozem dzieci pomiędzy Maszkowice Gmina Łącko a miejscem realizacji zamówienia dla 8 dzieci
Numer ogłoszenia: 36457 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOR-271-7/11. Wynajęcie sali dla zapewnienia opieki nad dziećmi Beneficjentów Projektu wraz z usługą cateringową i dowozem dzieci pomiędzy Maszkowice Gmina Łącko a miejscem realizacji zamówienia dla 8 dzieci.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wynajęcie sali dla zapewnienia opieki nad dziećmi Beneficjentów Projektu wraz z usługą cateringową i dowozem dzieci pomiędzy Maszkowice Gmina Łącko a miejscem realizacji zamówienia dla 8 dzieci w wieku od 3 do 5 lat na terenie Powiatu Nowosądeckiego. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług począwszy od 02.02.2011 r. do 15.02.2011 r. 3.Wykonawca zapewni codzienny dojazd z miejscowości Maszkowice, Gmina Łącko do miejsca wykonywania opieki nad dziećmi wraz z opiekunem wyznaczonym przez Zamawiającego oraz powrotu dzieci do miejsca zamieszkania Maszkowice Gmina Łącko dla 8 dzieci w godzinach od 08:00 do 17:00. 4. Wykonawca zapewnia salę do opieki nad dziećmi. Sala musi być przystosowana na 8 dzieci, ogrzewana z możliwością podłączenia sprzętu multimedialnego. Ponadto musi wyposażona być w stoliki i krzesła przystosowane dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat. 5. Wykonawca zapewni dziennie 3 posiłki tj.: - śniadanie, - drugie śniadanie - napoje, ciasteczka, - obiad dwudaniowy z kompotem i deserem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu nr POKL.01.03.01-00-232/10 My Kobiety Romskie damy radę - Amen Rominiałe koda kieraha współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESTAURACJA POD JABŁONIĄ FRANCZYK JÓZEF, 625 Łącko, 33-390 Łącko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2600,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na usługę pn.: Wynajęcia sali dla zapewnienia opieki nad dziećmi Beneficjentów Projektu wraz z usługą cateringową i dowozem dzieci pomiędzy Maszkowice Gmina Łącko a miejscem realizacji zamówienia dla 8 dzieci w ramach Projektu My Kobiety Romskie damy radę - Amen Rominiałe koda kieraha współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego. Czas realizacji zamówienia: od 02.02.2011 r. do 15.02.2011 r. Ze względu na wyjątkową sytuację związaną z unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Wynajęcie sali dla zapewnienia opieki nad dziećmi Beneficjentów Projektu wraz z usługą cateringową i dowozem dzieci pomiędzy Maszkowice Gmina Łącko a miejscem realizacji zamówienia dla 8 dzieci o numerze postępowania DOR-271-4-11 następuje wybór Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 3 stawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie faktyczne: Ogłoszenie przetargu nieograniczonego w/w postępowania nastąpiło dnia 13.01.2011 r. w biuletynie zamówień publicznych. W dniu 21.01.2011 wpłynęła 1 oferta , która przekraczała planowaną wartość zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione. W uwagi na bliski termin realizacji przedmiotu zamówienia tj. 02-15.02.2011 staje się niemożnością przeprowadzenie kolejnego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Opieka nad dziećmi powinna rozpocząć się w dniu rozpoczęcia Modułu I a więc w dniu pierwszych zajęć Beneficjentek projektu. Pragnę zaznaczyć iż w dniu 24 stycznia 2011 r. nastąpi otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego na Podstawy Informatyki z językiem polskim w ramach których zostanie wybrany Wykonawca do realizacji zajęć w ramach Modułu I dla Beneficjentek. W związku z powyższym wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia dotyczącego opieki nad dziećmi, a tym samym nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Dla zachowania płynności realizacji projektu i rozpoczęcia zajęć równocześnie przez Beneficjentki jak i ich dzieci wydaje się być celowym zastosowanie wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Pragnę podkreślić, że Umowa o dofinansowanie w/w projektu została podpisana przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego i wysłana do Władzy Wdrażającej Programy Europejskie w dniu 10.01.2011r. Umowa ta została podpisana w dniu 11 stycznia 2011 roku, a otrzymaliśmy ją listownie w dniu 18.01.2011r. Z uwagi na to iż podpisanie umowy jak i otrzymanie nastąpiło późno, nie było możliwe rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wcześniej. W związku z tym nastąpiła niemożność przewidzenia sytuacji, iż na w/w przedmiot zamówienia przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgłosi się tylko jeden wykonawca, który swoją ofertą przekroczy planowaną wartość budżetową i w konsekwencji postępowanie zostanie unieważnione. Wiedząc że, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, wybór drugiego trybu Zamówienia z wolnej ręki wdaje się być w pełni uzasadniony. Uzasadnienie prawne: Art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 3 stawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Prace remontowe w budynkach: Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Limanowej
- BZP.271.33.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- BZP.271.34.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - aktualizacja opłat.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Usługi transportowe dla Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych UW (przewóz osób)
- Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą w celu przewozu uczniów ze wskazanych lokalizacji na terenie woj. Śląskiego do jednostek UŚ
- Świadczenie usług przewozowych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego autobusami wraz z kierowcą na terenie kraju i poza jego granicami
- Organizacja 2-dniowych wyjazdowych warsztatów z elementami szkolenia oraz animacji dla Uczestników projektu pt. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim"
- Usługa pośrednictwa w rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych oraz usługi cateringowe, restauracyjne i hotelarskie dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.