eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDostawa wyrobów chemicznych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa wyrobów chemicznych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 364556 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów chemicznych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów chemicznych wg szacunkowych ilości określonych jak niżej: płyn uniwersalny do mycia podłóg typu ajax 1 L/ sidolux 1 L- 860 sztuk, uniwersalne mleczko do mycia w kuchni i łazience , nie rysujące powierzchni typu cif -0,700 ml - 240 sztuk, płyn do mycia naczyń w kuchni , rozpuszczający tłuszcze, oszczędny w użyciu, przyjazny dla skóry typu Ludwik - 5L - 176 sztuk, worki foliowe bezbarwne spożywcze z atestem o wym. 60 cm x 90 cm x 0,05 mm rokla 100 sztuk w opakowaniu - 20 sztuk, płyn do mycia paneli typu Sidolux 1000ml - 10 sztuk, zmywak kuchenny druciak duży gigant - 3 pak. - 28 sztuk, proszek do prania koloru o miłym zapachu w opakowaniu 5 kg , skutecznie usuwający plamy do prania ręcznego oraz w pralce typu Bryza - 12 sztuk, proszek do prania kolor 0,4 kg typu Bryza skutecznie usuwa plamy 280 sztuk, płyn dezynfekujący i odświeżający do WC typu Domestos - 750 ml zawierający związki wybielające na bazie chloru , usuwający bakterie i grzyby - 860 sztuk, żel do czyszczenia kamienia i rdzy typu Cilit żel 420 ml - 30 sztuk, pianka do czyszczenia mebli w areozolu typu Pronto 250 ml - 48 sztuk, sól do zmywarki typu Ludwik 1,5 kg - 30 sztuk, muchozol w areozolu 400 ml - 20 sztuk, pasta do butów w pudełeczku typu Buwi czarna- 12 sztuk, krem regenerująco-ochronny do rąk aloesowy tubka 100g - 132 sztuki, mydełko toaletowe 0,100 g dobrze pieniące i myjące - 2360 sztuk, mydło w płynie do dozowników 5 L , gęste o miłym zapachu, przyjazne dla skóry- 12 sztuk, proszek do zmywarki typu Ludwik 2,5 kg - 40 sztuk, papier toaletowy zwykły celulozowy dwuwarstwowy w rolkach -6000 sztuk, pasta do szorowania typu Sama 250g - 860 sztuk, płyn do mycia szyb w spryskiwaczu 0,5 L + zapas 120 sztuk, mydło w płynie do dozowników antybakteryjne 5 L PHŻ- 12 SZTUK, środek do udrażniania rur rur granulki typu Kret 500g -60 sztuk, płyn po goleniu typu Wars 90 ml - 50 sztuk, odświeżacz powietrza w areozolu typu BRISE 250 ml - 60 sztuk, zmywak kuchenny mały metalowy 10 sztuk w opakowaniu - 60 sztuk, ręcznik papierowy kuchenny dwuwarstwowy 2 pak - 420 sztuk, zmywak kuchenny gąbka maxi 5 pak - 40 sztuk, worki foliowe do zamrażarki atest typ HDPE 14x4x35 w opak. 100 szt. - 25 sztuk, szampon do włosów uniwersalny 1 L 240 sztuk, ścierki podłogowe wiskoza o wym 60x50 dobrze wchłaniające wodę - 980 sztuk, Cillit Bang do WC super skuteczny 750 ml - 15 sztuk, worki foliowe na śmieci 35 L rolka 50 szt. - 350 sztuk, worki foliowe na śmieci 120 L rolka 25 szt. - 350 sztuk, worki foliowe na śmieci 60 L rolka 50 szt. - 350 sztuk, żyletki do golenia do maszynki Polsilver opak. 10 szt. - 240 sztuk, kostka antymolowa 20 sztuk, serwetki papierowe gastronomiczne jednowarstwowe 100 szt. w opak. - 20 szt., mydło w kostce biały jeleń naturalne 200 g - 15 sztuk, elektryczny odświeżacz powietrza typu BRISE - 50 sztuk, płyn nabłyszczający do zmywarki typu Ludwik 750 ml - 40 sztuk, kostka zapachowa do WC z koszyczkiem typu Domestos - 840 sztuk, rękawice gospodarcze gumowe ochronne, flokowane rozm. M/L - 760 sztuk, worki papierowe do odkurzacza typu UFO Wet Eco - 3 pak. - 10 sztuk, Wskazane powyżej ilości zamawianych artykułów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie , co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń finansowych z tytułu nie zrealizowanych dostaw, zwiększenia dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości artykułów stanowiących przedmiot umowy, w zależności od ilości mieszkańców do max 20 % . Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne. Zamawiający nie dopuszcza dostaw artykułów w opakowaniu o większej lub mniejszej gramaturze/litrażu/pojemności/ilości j.m w opakowaniu niż określone w tabeli SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. środków czystości o innych nazwach , ale o takim samym składzie chemicznym w procesie produkcji i posiadających parametry decydujące o ich skuteczności tak jak wymienione w SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 do SIWZ wpisuje nazwę oferowanego artykułu, jego gramaturę i ilość odpowiadającą zamówieniu, cenę netto i brutto. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez Wykonawcę określonej w SIWZ ilości całkowitej danego artykułu. Dostawca zobowiązany jest do dostarczania na otwarcie ofert, asortymentu wymienionego w tabeli w SIWZ w poz. od 1 do 10 w ilośći po 1 sztuce celem umożliwienia dokonania weryfikacji oferowanego towaru pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia. Testowanie artykułów będzie trwało 3 dni w wyniku czego zostanie wyłoniony Wykonawca. Zamawiający będzie dostarczał środki czystości własnym środkiem transportu jeden raz w miesiącu na podstawie złożonego miesięcznego zapotrzebowania drogą faksową do magazynu w siedzibie zamawiającego ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 24.51.30.00 - 24.51.30.00 33.72.11.00 - Żyletki 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.- pokój Działu Tech. Gospodarczego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.