eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczbudowa drogi ekspresowej S-5 i S-10 na odcinku Bydgoszcz - Stryszek - Białe Błota (Etap I odcinek Bydgoszcz - Stryszek) od km 45+183,13 do km 50+664,39



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36451

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: budowa drogi ekspresowej S-5 i S-10 na odcinku Bydgoszcz - Stryszek - Białe Błota (Etap I odcinek Bydgoszcz - Stryszek) od km 45+183,13 do km 50+664,39 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi ekspresowej S-5 i S-10 na odcinku Bydgoszcz - Stryszek - Białe Błota (Etap I odcinek Bydgoszcz - Stryszek) od km 45+183,13 do km 50+664,39. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: budowa drogi ekspresowej S-5 i S-10 na odcinku Bydgoszcz - Stryszek - Białe Błota (Etap I odcinek Bydgoszcz - Stryszek) od km 45+183,13 do km 50+664,39. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga krajowa nr 5 odc Bydgoszcz - Stryszek od km 45+183,13 do km 50+664,39 wraz ze skrzyżowaniem dróg krajowych nr 5, 10 i 25 w m. Stryszek. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - przebudowę nawierzchni drogi krajowej, - budowę nowych i remont istn. dróg dojazdowych - budowę przepustów - przebudowę istn. systemu odprowadzania wód deszczowych wraz z budową elementów kanalizacji deszczowej - budowę oświetlenia drogowego - przebudowę istn. urządzeń telekom. i elektroenergetycznych - budowę wiaduktu drogowego na węźle Lotnisko - budowę wiaduktu drogowego na węźle Stryszek - budowę przejścia dla zwierząt - budowę ekranów akustycznych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 13;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1000000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z warunkami kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego tłumaczenie FIDIC 1999r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca musi spełniać poniższe wymagania: 1. średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 200.000.000,00 PLN 2. płynność bieżącą 3. dysponowanie środkami finansowymi w wys. nie mniejszej niż 40.000.000,00 PLN 4. posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC na kwotę min. 5.000.000,00 PLN 5. dysponowanie następującą kadrą: - Dyrektor Kontraktu 1 osoba, - Kierownik Budowy 1 osoba, - Z-ca Kierownika Budowy 1 osoba, - kierownik robót drogowych 1 osoba, - z-ca kierownika robót drogowych 1 osoba, - kierownik robót mostowych 1 osoba, - z-ca kierownika robót mostowych 3 osoby, - kierownik robót sanitarnych 1 osoba, - kierownik robót telekomunikacyjnych 1 osoba, - kierownik robót elektrycznych 1 osoba, - geodeta 3 osoby. 6. dysponowanie następującym sprzętem: Sprzęt wymagany dla całości robót w przypadku ułożenia podbudowy z mieszanki MCE wykonanej na miejscu: - samobieżny zestaw frezujący, mieszający i układający o szer. roboczej min. 3,5 m, posiadający system automatycznego sterowania i dozowania emulsji oraz cementu szt. 1; - walce ogumione o masie min. 14 t szt. 2; - walce stalowe wibracyjne ciężkie szt. 3; - frezarka drogowa o szer. rob. min. 2m szt. 2; - układarka mas bitum. ze sterowaniem elektronicznym umożliwiająca układanie nawierzchni na całej szer. jezdni - szt. 1 lub szer. układania min. 7,5m szt. 2; - skrapiarka mechaniczna do bitumu szer. min. 4,5m szt. 1 - sam. samowyładowczy min. 15 Mg z przykryciem szt. 10; Sprzęt wymagany dla całości robót w przypadku ułożenia podbudowy z mieszanki MCE wykonanej w wytwórni stacjonarnej: - walce ogumione o masie min. 14 t szt. 2; - walce stalowe wibracyjne ciężkie szt. 3; - frezarka drogowa o szer. rob. min. 2m szt. 2; - układarka mas bitum. ze sterowaniem elektronicznym umożliwiająca układanie nawierzchni na całej szer. jezdni szt. 2 lub szer. układania min. 7,5m szt. 4; - skrapiarka mechaniczna do bitumu szer. min. 4,5m szt. 1 - sam. samowyładowczy min. 15 Mg z przykryciem szt. 10; - sam. samowyładowczy min. 25 Mg z przykryciem szt. 10; 7. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu a w szczególności musi wykazać, że jako strona umowy wykonał: - nawierzchnie drogi z mieszanki SMA w ilości nie mniejszej niż 100000 m2 na każdym zadaniu; - roboty ziemne w ilości nie mniej niż 250000 m2 na każdym zadaniu. Wykonawca/ Podwykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał: - w przypadku wykonania obiektów inżynieryjnych siłami własnymi lub przedstawienia jednego Podwykonawcy na wszystkie obiekty mostowe, 6 zadań mostowych o wartości min. 3 mln zł każde, - w przypadku przedstawienia Podwykonawcy na dwa obiekty mostowe, 5 zadań mostowych o wartości min. 3 mln zł każde w przypadku przedstawienia Podwykonawców na pojedyncze obiekty, 3 zadania mostowe o wartości min. 2 mln zł każde dla każdego z Podwykonawców, - 2 zadania polegające na wykonaniu podbudowy z mieszanki MCE w ilości 40000 m2 każde, - 2 roboty energetyczne przy budowie, remontach dróg na kwotę min. 1 mln zł każda, - 2 roboty telekomunikacyjne przy budowie, remontach dróg na kwotę min. 1 mln zł każda, - 2 roboty sanitarne przy budowie, remontach dróg na kwotę min. 3 mln zł każda, - 5000 m2 oznakowania poziomego grubowarstwowego w ramach dwóch zadań, - oznakowanie pionowe na kwotę min. 300 000 zł w ramach dwóch zadań. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne pr5zepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. Aktualne informacje z KRK albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp; 4. Aktualne informacje z KRK albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. W ramach sprawozdania finansowego bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata obrotowe (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; 2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od wymaganych powyżej; 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana powyżej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wymaganego personelu. Do wykazu należy dołączyć życiorysy zawodowe oraz kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). Dla każdego z geodetów wymaga się dołączenie kopii uprawnień: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, 3) geodezyjne pomiary podstawowe, 4) geodezyjna obsługa inwestycji, zgodne z wymaganiami rozdziału 8 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz życiorysy zawodowe. 2. Wykaz wymaganego sprzętu 3. Informacja o wymaganym doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Prawo budowlane (t.j. Dz.U 2003r nr 207 poz. 2016 z późn. zm). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 51 - 48929 z dnia 12.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.08.2005, cena - 2400 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto Kredyt Bank S.A. O/Bydgoszcz 56 1500 1360 1213 6006 2227 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.08.2005, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego pok. nr 6 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający wyznacza zebranie wszystkich Wykonawców na dzień 09.08.2005 roku. Zebranie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, pok. Nr 6 (sala konferencyjna). 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.