Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Siedlce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu - OA.0420-6/WM/10
Numer ogłoszenia: 364394 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach , ul. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, tel. 025 644-61-22 w. 204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu - OA.0420-6/WM/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Serwer - szt. 1 b)Licencje dostępowe do systemu operacyjnego serwera - Microsoft Windows Server 2008 R2 Standart Edition lub równoważne - 75 szt. c)Stacje robocze - szt. 5 d)Oprogramowanie Microsoft Office Standard 2007 PL OEM lub równoważne z licencją - 5 szt. e)Monitor kolor min. 19 cali LCD - szt. 5 f)Monitor kolor min. 46 cali LCD - szt. 2 g)Zasilacz awaryjny UPS - szt. 1 h)Drukarka laserowa - szt. 5 monochromatyczna A4, sieciowa z dupleksem i)Urządzenie sieciowe UTM pełniące funkcję firewall systemu wykrywania włamań - 1 szt. j)Switch 48 portów - 1 szt. k)Sprzętowy system do tworzenia kopii zapasowych - 1 szt. l)Głośniki komputerowe - 1 para m)Pamięć USB (Pendrive) min. 8 GB - 2 szt. n)Dedykowana pamięć do komputerów 1 GB- 20 szt. o)Dedykowana pamięć do serwera 4 GB - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego odpowiadającego swoim rodzajem dostawom będącym przedmiotem zamówienia o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 150.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko dostawy potwierdzone załączonymi referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające (referencje), że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (oryginał lub kserokopie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - warunki serwisu - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok Nr 104, Ipiętro w godz. 8.00-16.00 lub na pisemny wniosek Wykonawcy (przesłany pocztą, faksem lub e-mailem) zostanie wysłana przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego Kancelaria Ogólna - (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
- Uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026".
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2026 rok z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń, oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- "Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń w ramach zadania inwestycyjnego - Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji poprzez wzmacnianie ..."
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Bielańskiego (ZP-143/2025)
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
- Zakup, wdrożenie i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania zapewniającego ochronę przed atakami i zagrożeniami - podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzążnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





