eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SicienkoKredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2011r na spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Sicienko: Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2011r na spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 364392 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331834 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks 052 5870407.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2011r na spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Gminy Sicienko w 2011r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, w wysokość 831.653,00 PLN (słownie: osiemset trzydzieści jeden tysięcy sześćset pięćdziesiąt trzy złote). Kredyt w kwocie 668.193,00 zł postawiony do dyspozycji Zamawiającego od następnego dnia po podpisaniu umowy. Pozostała kwota w wysokości 163.460,00 zł w terminach : do 25.11.2011r w wysokości 41.475,00 zł do 20 grudnia 2011r w wysokości 121.985,00 zł 3.2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2012r. i zakończyć 29.12.2017r. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2012r na koniec każdego miesiąca. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty. 3.4. Kredyt zaciągany jest na refundację spłaconych przez Gminę w okresie od stycznia do października 2011 rat kredytów i pożyczek oraz na spłatę w listopadzie i grudniu 2011r zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków. 3.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 3.7. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: 3.7.1. prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w dniu zawarcia umowy, 3.7.2. odsetki od wykorzystanego ( zgodnie z pkt.4.1. SIWZ) kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na 03.10.2011r). 3.7.3. Termin uruchomienia kredytu: a) dnia 04.11.2011r - kwota 668.193,00 zł, b) dnia 25.11.2011r w wysokości 41.475,00 c) dnia 20.12.2011r w wysokości 121.985,00 zł 3.8 W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 3.9. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; 3.10. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Sicienko wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 3.11 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią dodatek nr 3 do SIWZ : 3.11.1. sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2009, 2010 oraz II kwartał 2011 roku 3.11.2. sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych (zbiorczo) za 2009 , 2010 i II kwartał 2011 roku, 3.11.3. sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych (zbiorczo) za 2009, 2010 i II kwartał 2011roku, 3.11.4. sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2009, 2010 i II kwartał 2011roku, 3.11.5. sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2009, 2010 i II kwartał 2011roku, 3.11.6. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Sicienko - za 2009, 2010 roku i I półrocze 2011r 3.11.7. opinia RIO o przedłożonym projekcie budżetu Gminy Sicienko na rok 2011, 3.11.8. opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciągniętego przez Gminę Sicienko na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich. 3.11.9. oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i o nie zaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne 3.11.10. informacja dotycząca zobowiązań finansowych z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek wg stanu na dzień 31.08.2011r. 3.11.11. zarządzenie Nr 61/2011 Wójta Gminy Sicienko z dnia 02 września 2011r w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zo0bowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek 3.11.12. nadmieniamy ponadto, że uchwała budżetowa na 2011 roku wraz ze zmianami zawierająca upoważnienie Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu objętego niniejszym zamówieniem i sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżety za 2009 i 2010 rok oraz I półrocze 2011 zamieszczone są na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Sicienko www.bip.sicienko.pl w zakładce Budżet 3.12. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć: 3.12.1. aktualne zaświadczenia z ZUS i US 3.12.2. zaświadczenie o nadaniu NIP i REGON 3.12.3. dokumenty powołujące Wójta i Skarbnika 3.13.Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 Prawo Bankowe jako załącznika do umowy kredytowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BankSpółdzielczy w Bydgoszczy, ul. Kołłątaja 8, 85-080 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162291,40

  • Oferta z najniższą ceną: 162291,40 / Oferta z najwyższą ceną: 162291,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.