To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 364142 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312418 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części artykułami. 2.Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5; 33761000-2; 33711900-6. 3.Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarty jest w załączniku nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia). 4.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień z poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, według załącznika nr 9 do SIWZ (składanych pocztą elektroniczną poprzez system zamówień wewnętrznych Zamawiającego), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia w godzinach od 7:00 do 15:00. 5.Przez określenie dzień roboczy należy rozumieć: dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 6.Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć: dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 7.Wyceniając złącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 8.Podane ilości zamawianych artykułów - załącznik nr 2 (do SIWZ) są szacunkowe i zostały obliczone na podstawie wstępnego rozeznania wśród jednostek organizacyjnych Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy. 9.Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości jednak nie więcej niż 30 % wartości brutto umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 (do SIWZ). 10.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia, w celu zachowania odpowiednich parametrów technicznych, funkcjonalnych i standardów jakościowych był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 11.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 12.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi w załączniku nr 2 do SIWZ, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie. 13.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną). 14.Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą artykułu i producenta oraz datą produkcji lub przydatności do użycia i spełniały wszystkie wymagania określone przez producentów. 15.Zamawiający wymaga aby termin przydatności do użycia lub gwarancji dostarczonych artykułów (mydła w płynie poz.3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) wynosił minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 16.Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur częściowych przez cały okres trwania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DRACHMA Mokrzyszak Piotr, ul. Rzemieślnicza 14, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143037,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135811,68
Oferta z najniższą ceną: 125415,72 / Oferta z najwyższą ceną: 178384,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywne dostawy środków czystości - płyny, mleczka, żele wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





