Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Poznań: Wykonanie projektu remontu dachu
Numer ogłoszenia: 36392 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu remontu dachu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji architektonicznej, projektu budowlanego i budowlano-wykonawczego remontu dachu budynku przy al. Niepodległości 12. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać, co do zakresu i formy przepisom zarządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (MP nr 2/95, poz. 30) na roboty wymagające zgodnie z przepisami prawa budowlanego uzyskania pozwolenia na budowę, Wykonawca realizujący zamówienie jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, postanowień i uzgodnień pozwalających na prowadzenie robót z wyłączeniem decyzji pozwolenia na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wskazanie osoby autora projektu odpowiedzialnego za jego wykonanie, który na okres realizacji przedmiotu zamówienia posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) - ocena zaświadczenia. 2. wykonanie w ostatnich 5 latach przynajmniej jednego projektu remontu lub przebudowy budynku zabytkowego, zaopiniowanego pozytywnie przez konserwatora zabytków. Projekt remontu lub przebudowy, o którym mowa powyżej musi być projektem zrealizowanym w całości na dzień złożenia oferty przez inwestora zlecającego projekt. - ocena oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty 2. aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert -w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). -w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). -w przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto będzie je reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy podpisaniu umowy z Zamawiającym. 3. pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. pisemne oświadczenie Wykonawcy na podst. art.22 ust. 1 pzp; 5. oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości w opłaceniu podatków; 6. dodatkowe dokumenty, które Wykonawca musi załączyć celem potwierdzenia wiarygodności oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1: 6.1. zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane; zaświadczenie, o którym mowa a art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane, aktualne na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 6.2. oświadczenie o wykonaniu projektu remontu lub przebudowy, wraz z załączoną decyzją lub postanowieniem opiniującym, wystawionym przez właściwego terytorialnie konserwatora zabytków oraz oświadczeniem inwestora, który zrealizował inwestycję; 6.3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (podwykonawców) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6.4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
- 3. Okres gwarancji na wykonane prace projektowe - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B , pok. 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B , pok. 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Dostawa komputerów przenośnych"
- Wsparcie prawnika w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców
- Dostawa przyrządów do anestezji i resuscytacji dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. strusia w Poznaniu
- Serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej
- "Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy od dnia 29.03.2026 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla drugiego etapu inwestycji WFDiF - Strefa Produkcji Filmowej w ramach wieloetapowego projektu.
- Wykonanie dokumentacji oraz robót budowlanych dla zadania pn.: "Utworzenie i wyposażenie pracowni Nowoczesnej Dydaktyki i Diagnostyki Mikrobiologicznej" w Katowicach Ligocie przy ul. Medyków 18.
- Budowa i rozbudowa instalacji fotowoltaicznych o mocy do50kW wraz z magazynami energii oraz jednym punktem ładowania pojazdów elektrycznych na terenie Gminy NowaSłupia w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja SUW w Broku oraz wdrożenie systemu zarządzania siecią na terenie gminy
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. W. Goetla w Makowie Podhalańskim ...
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa drogi powiatowej nr 2916C Gołaszewo-Wola Nakonowska-Czerniewice od km 0+017 do km 4+455"- II post.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





