eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie projektu remontu dachu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Poznań: Wykonanie projektu remontu dachu
Numer ogłoszenia: 36392 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu remontu dachu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji architektonicznej, projektu budowlanego i budowlano-wykonawczego remontu dachu budynku przy al. Niepodległości 12. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać, co do zakresu i formy przepisom zarządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (MP nr 2/95, poz. 30) na roboty wymagające zgodnie z przepisami prawa budowlanego uzyskania pozwolenia na budowę, Wykonawca realizujący zamówienie jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, postanowień i uzgodnień pozwalających na prowadzenie robót z wyłączeniem decyzji pozwolenia na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wskazanie osoby autora projektu odpowiedzialnego za jego wykonanie, który na okres realizacji przedmiotu zamówienia posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) - ocena zaświadczenia. 2. wykonanie w ostatnich 5 latach przynajmniej jednego projektu remontu lub przebudowy budynku zabytkowego, zaopiniowanego pozytywnie przez konserwatora zabytków. Projekt remontu lub przebudowy, o którym mowa powyżej musi być projektem zrealizowanym w całości na dzień złożenia oferty przez inwestora zlecającego projekt. - ocena oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty 2. aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert -w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). -w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). -w przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto będzie je reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy podpisaniu umowy z Zamawiającym. 3. pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. pisemne oświadczenie Wykonawcy na podst. art.22 ust. 1 pzp; 5. oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości w opłaceniu podatków; 6. dodatkowe dokumenty, które Wykonawca musi załączyć celem potwierdzenia wiarygodności oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1: 6.1. zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane; zaświadczenie, o którym mowa a art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane, aktualne na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 6.2. oświadczenie o wykonaniu projektu remontu lub przebudowy, wraz z załączoną decyzją lub postanowieniem opiniującym, wystawionym przez właściwego terytorialnie konserwatora zabytków oraz oświadczeniem inwestora, który zrealizował inwestycję; 6.3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (podwykonawców) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6.4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 20
  • 3. Okres gwarancji na wykonane prace projektowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B , pok. 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B , pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.