To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Grudziądz: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z
TRANSPORTEM DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W GRUDZIĄDZU
Numer ogłoszenia: 363810 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222890 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 45 04 210, faks 56 46 59 287.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z TRANSPORTEM DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W GRUDZIĄDZU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę soli drogowej wraz z transportem, luzem z antyzbrylaczem według przedstawionej poniżej specyfikacji. 1.2. Wielkość zamówienia oszacowano na 1900 ton soli drogowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do posypywania dróg [R] oraz 100 ton soli luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do wytwarzania solanki [S]. 1.3. Parametry soli drogowej przeznaczonej do posypywania dróg [R]: 1.3.1. Zawartość NaCl (chlorek sodu) - min 90,0 %, 1.3.2. Wilgotność - max 1% 1.3.3. Zawartość antyzbrylacza - K4[Fe(CN)6]x3H2O (żelazocyjanek potasu) - min 40,0 mg/kg, 1.3.4. Części nierozpuszczalne w wodzie - max 8,0 %. 1.3.5. Granulacja: - ziarna poniżej 1 - max 45% - ziarna powyżej 6 mm - max 10,0 %, 1.4. Parametry soli drogowej przeznaczonej do wytwarzania solanki [S]: 1.4.1. Zawartość NaCl (chlorek sodu) - min 95,0 %, 1.4.2. Wilgotność - max 1% 1.4.3. Zawartość antyzbrylacza - K4[Fe(CN)6]x3H2O (żelazocyjanek potasu) - min 40,0 mg/kg, 1.4.4. Części nierozpuszczalne w wodzie - max 3,0 %. 1.4.5. Granulacja: - ziarna poniżej 1 - max 45% - ziarna powyżej 6 mm - max 5,0 %, 1.5. Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji dla dostawy soli drogowej do posypywania dróg [R]: 1.5.1. ilość dostawy gwarantowanej przez zamawiającego 27.06.2012 bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=222890&rok=2012-06-27 bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=222890&rok=2012-06-27 2/8 - 1000 ton soli [R] oraz 100 ton soli [S]; 1.5.2. ilość dostawy na prawach opcji - 900 ton soli [R]. Ilość uzależniona jest od warunków pogodowych. 1.6. Wykonawca realizował będzie dostawy sukcesywnie (cząstkowe) własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub mailem. 1.7. Do zamówienia zastosowanie będzie miało prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli drogowej, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 1000 ton soli drogowej [R]. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość soli drogowej nie dostarczonej, przewyższającej minimalną, gwarantowaną wielkość zamówienia. 1.8. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa soli będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. 1.9. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Kupującego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. 1.10. Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia oświadczenie o zgodności właściwości i cech soli ze SIWZ lub certyfikat jakości. 1.11. Termin płatności za dostawy cząstkowe 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tramad-Elbląg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Nowodworska 25, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 525000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 630252,00
Oferta z najniższą ceną: 630252,00 / Oferta z najwyższą ceną: 648210,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wymiana wewnętrznej instalacji wod.-kan. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Czerwonodwornej 7 i 7A w Grudziądzu (...)
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego - 98/2025
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Zakup 9 agregatów prądotwórczych w ramach środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2026-2027, (...) w m. Chełmno"-sprawa 96/2025
- Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 20 w Grudziądzu - SEGMENT E
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- ZAKUP I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ LUZEM DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE W SEZONIE 2025- 2026
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa piasku w łącznej ilości ok. 2 000 ton do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych . Dostawa ok. 500 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych.
- Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR Z ANTYZBRYLACZEM
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.