To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Grudziądz: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z
TRANSPORTEM DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W GRUDZIĄDZU
Numer ogłoszenia: 363810 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222890 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 45 04 210, faks 56 46 59 287.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z TRANSPORTEM DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W GRUDZIĄDZU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę soli drogowej wraz z transportem, luzem z antyzbrylaczem według przedstawionej poniżej specyfikacji. 1.2. Wielkość zamówienia oszacowano na 1900 ton soli drogowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do posypywania dróg [R] oraz 100 ton soli luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do wytwarzania solanki [S]. 1.3. Parametry soli drogowej przeznaczonej do posypywania dróg [R]: 1.3.1. Zawartość NaCl (chlorek sodu) - min 90,0 %, 1.3.2. Wilgotność - max 1% 1.3.3. Zawartość antyzbrylacza - K4[Fe(CN)6]x3H2O (żelazocyjanek potasu) - min 40,0 mg/kg, 1.3.4. Części nierozpuszczalne w wodzie - max 8,0 %. 1.3.5. Granulacja: - ziarna poniżej 1 - max 45% - ziarna powyżej 6 mm - max 10,0 %, 1.4. Parametry soli drogowej przeznaczonej do wytwarzania solanki [S]: 1.4.1. Zawartość NaCl (chlorek sodu) - min 95,0 %, 1.4.2. Wilgotność - max 1% 1.4.3. Zawartość antyzbrylacza - K4[Fe(CN)6]x3H2O (żelazocyjanek potasu) - min 40,0 mg/kg, 1.4.4. Części nierozpuszczalne w wodzie - max 3,0 %. 1.4.5. Granulacja: - ziarna poniżej 1 - max 45% - ziarna powyżej 6 mm - max 5,0 %, 1.5. Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji dla dostawy soli drogowej do posypywania dróg [R]: 1.5.1. ilość dostawy gwarantowanej przez zamawiającego 27.06.2012 bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=222890&rok=2012-06-27 bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=222890&rok=2012-06-27 2/8 - 1000 ton soli [R] oraz 100 ton soli [S]; 1.5.2. ilość dostawy na prawach opcji - 900 ton soli [R]. Ilość uzależniona jest od warunków pogodowych. 1.6. Wykonawca realizował będzie dostawy sukcesywnie (cząstkowe) własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub mailem. 1.7. Do zamówienia zastosowanie będzie miało prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli drogowej, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 1000 ton soli drogowej [R]. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość soli drogowej nie dostarczonej, przewyższającej minimalną, gwarantowaną wielkość zamówienia. 1.8. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa soli będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. 1.9. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Kupującego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. 1.10. Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia oświadczenie o zgodności właściwości i cech soli ze SIWZ lub certyfikat jakości. 1.11. Termin płatności za dostawy cząstkowe 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tramad-Elbląg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Nowodworska 25, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 525000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 630252,00
Oferta z najniższą ceną: 630252,00 / Oferta z najwyższą ceną: 648210,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Grudziądz i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW (USŁUGA CATERINGOWA)DLA UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W GRUDZIĄDZU W ROKU 2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-573/2025: Zakup soli drogowej i chlorku magnezu wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Działu Utrzymania Czystości
- Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej.
- Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2025"
- "Sukcesywna dostawa soli kamiennej suchej z antyzbrylaczem (tzw. soli drogowej typu DS) sypkiej w ilości 1500 ton, do zimowego utrzymania nawierzchni miasta Jaworzna".
- Dostawa soli technicznej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto w Józefowie - powtórzenie cz. 2 sól workowana
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 200 ton.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





