Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Włocławek: DIZ-66-2008 - wykonanie testów specjalistycznych aparatury rtg
Numer ogłoszenia: 363711 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-66-2008 - wykonanie testów specjalistycznych aparatury rtg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie testów specjalistycznych, sprawdzających jakość nw.aparatów rtg: 1.Aparat rtg stacjonarny, dwustanowiskowy MULTIX-PRO firmy SIEMENS, - termin ważności testów - 15.11.2008r. 2. Aparat rtg stacjonarny, dwustanowiskowy ARGOSTAT PLUS TSH firmy MECALL, - termin ważności testów - 28.03.2009r. 3. Aparat rtg stacjonarny MULTI RX do badań radiograficznych i fluoroskowowych (jednolampowy), - termin ważności testów - 18.11.2009r. 4. Aparat rtg jezdny POLYMOBIL firmy SIEMENS, - termin ważności testów - 28.03.2008r. 5. Aparat rtg jezdny BASIC firmy IMD, - termin ważności testów - 28.03.2008r. 6. Aparat rtg z ramieniem C firmy SIEMENS, - termin ważności testów - 14.10.2008r. Wymagania dodatkowe: 1. Zamówienie obejmuje całość Przedmiotu Zamówienia. Nie jest możliwe składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje. 2. Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofert z rozwiązaniami alternatywnymi Komisja nie będzie rozpatrywać. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części usług tak co do rodzaju jak i ilości poszczególnych asortymentów do 20 % 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielania zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem przypadków określonych w ustawie Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom żadnej części zamówienia. 6. Zleceniobiorca zobowiąże się wykonać testy w terminie wspólnie uzgodnionym ze Zleceniodawcą, w czasie dogodnym dla Zleceniodawcy, który winien być możliwie najkrótszy. 7. Po wykonaniu testów Zleceniobiorca prześle przesyłką poleconą protokoły wykonanych testów (Badanie parametrów technicznych rentgenowskiego zestawu diagnostycznego), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zakończenia prac. Dokument o którym mowa zawierać będzie: - dane ogólne urządzenia, - wyniki badań, - wnioski i zalecenia - potwierdzenie prawidłowego wyniku bądź jego braku odnośnie zgodności badanych parametrów z wymaganiami, - jednoznaczne potwierdzenie akceptacji bądź jej braku, iż w wyniki badań aparatu potwierdzają zgodność z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej ( Dz. U. z 2005r., Nr 194, poz. 1625 ) i - lub normą IEC 61223-3-1:2002., - uwagi. 8. W trakcie wykonywania testów Zleceniobiorcy udostępniona zostanie dokumentacja techniczna wykazanych aparatów ( protokół optymalizacji wywoływarki, instrukcje obsługi, paszporty techniczne itp.) 9. Podczas wykonywania testów Zleceniodawca zobowiązuje się zapewnić obecność osób uprawnionych do obsługi testowanych aparatów. 10. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia urządzeń powstałe w czasie wykonywania testów, o ile testy wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawnymi. 11. Zleceniobiorca pozostaje w dyspozycji Zleceniodawcy w zakresie konsultacji technicznych w trakcie wykonywania pomiarów i przez cały okres trwania umowy. 12. Zleceniobiorca bierze całkowitą odpowiedzialność za merytoryczną poprawność wykonanych testów i ich zgodność z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25-08-2005 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich ekspozycji medycznych. 13. Zleceniobiorca gwarantuje, że sporządzone w wyniku wykonania testów specjalistycznych aparatury rentgenowskiej i przekazane następnie Zleceniodawcy Protokoły z testów specjalistycznych zostaną uznane przez organy kontrolne i nadzorujące za wykonane prawidłowo i legalnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.40.00 - Testowanie oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , tzn.: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakła?dają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają certyfikat akredytacji na wykonywanie testów ( wykonawca załączy do oferty uwierzytelnioną kserokopię ). Wykonawca, który nie będzie posiadał certyfikatu w zakresie prowadzonej działalności zostanie wykluczony. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświad?czenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępo?wania co najmniej 1 usługi odpowiadającej wartości nie mniejszej niż oferowane przedmiot zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną usługą zostanie wykluczony z postępowania. - ( wykonawca dołączy do oferty potwierdzone referencje ). c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za speł?nienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. - ( oświadczenie ), d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - ( oświadczenie ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy muszą posiadają certyfikat akredytacji na wykonywanie testów ( wykonawca załączy do oferty uwierzytelnioną kserokopię ). Wykonawca, który nie będzie posiadał certyfikatu w zakresie prowadzonej działalności zostanie wykluczony. 2. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświad?czenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępo?wania co najmniej 1 usługi odpowiadającej wartości nie mniejszej niż oferowane przedmiot zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną usługą zostanie wykluczony z postępowania. - ( wykonawca dołączy do oferty potwierdzone referencje ). 3. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. - ( oświadczenie ), 4. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - ( oświadczenie ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek (biurowiec, III piętro, pok. 303).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa paliwa (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju opałowego) dla Nadleśnictwa Włocławek w roku 2026
- "Budowa aktywnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych na terenie miasta Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- "Wykonanie projektów technicznych"
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Włocławek wraz z utrzymaniem systemu ITS GENEO CONNECTOR w okresie 01.01.2026-31.1.2026
- Przywracanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym po zdarzeniach drogowych na terenie miasta Włocławek w roku 2026
- Dostawa 2 sztuk kontenerowych obiektów mieszkalnych w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku pełniącego funkcje magazynowe w miejscowości Smólnik"
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





