eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynCałodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Olsztyn: Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 363570 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie , ul. B. Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5275175, faks 89 5272302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest: 1. całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie, ul. B. Głowackiego 1 wraz z podziemnym parkingiem; 2. monitorowanie sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru. II. Obiekt Filharmonii obejmuje: działki o powierzchni 0,6816 ha oraz budynek filharmonii - powierzchnia użytkowa 10 687,15 m2. III.Budynek wyposażony jest w: 1. instalację systemu alarmowego sygnalizacji pożaru, 2. instalację monitoringu wizyjnego, 3. instalację systemu elektronicznej sygnalizacji włamania i napadu, 4. dźwig osobowy 3 szt., dźwig towarowy 1 szt. IV. Zakres świadczenia usługi: dwie osoby całodobowo w pomieszczeniu ochrony Filharmonii. Pracownicy będą odpowiedzialni w szczególności za: prowadzenie czynności związanych z dostępem do obiektu zgodnie z Zarządzeniami wewnętrznymi Zamawiającego, nadzór nad systemami alarmowymi oraz mo-nitoringiem, wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych, pomieszczeń plombowanych oraz pomieszczeń technicznych upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom najemców powierzchni w budynku Filharmonii, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Zamawiającego, dokonywanie obchodów budynku, nie rzadziej niż co 1 godzinę wg harmonogramu ustalonego z Za-mawiającym, udzielanie informacji klientom oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do podziemnego parkingu. V. Do obowiązków Wykonawcy ochrony będzie należeć w szczególności: 1. strzeżenie osób i mienia znajdującego się w wyżej wymienionym budynku oraz na posesji celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, kradzieży oraz włamania; 2. ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku; 3. podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego budynku; 4. nadzór nad sygnałami systemów alarmowych oraz wykonywanie czynności sprawdzających oraz interweniowanie po włączeniu się systemów alarmowych, zgłaszanie uwag o nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu osobom wyznaczonym przez Zamawiającego; 5. udzielanie podstawowych informacji w zakresie organizacji pracy w chronionym budynku oraz kierowanie klientów zgodnie z celem ich wizyty; 6. pełna znajomość topografii chronionego budynku, rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych wyjść z budynków, lokalizację sprzętu ppoż. itp. oraz zapoznanie się z przepisami wewnętrznymi dotyczącymi bezpieczeństwa budynku; 7. znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, centrali ppoż. zaworów wodnych; znajomość rozmieszczenia materiałów palnych i niebezpiecznych; 8. utrzymanie estetyki w miejscu wykonywania usługi; 9. w przypadku nieprawidłowości w działaniu dźwigów znajdujących się w budynku powiadamianie osoby wyznaczonej przez Zamawiającego; 10. włączanie i wyłączanie oświetlenia nocnego znajdującego się na terenie posesji; 11. po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego oraz pracowników najemców powierzchni w Filharmonii, sprawdzanie poprawności zamknięcia drzwi zewnętrznych budynku oraz stanu kluczy na tablicy znajdującej się na portierni; 12. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom najemców firm w filharmonii, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Zamawiającego; 13. wydawanie w dni wolne od pracy kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym posiadającym zgodę na przebywanie w budynku; 14. dokonywanie obchodów ogólnodostępnych pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych, hallów, klatek schodowych, sanitariatów w budynku objętym ochroną po godzinach urzędowania zgłaszanie wszelkich zauważonych nieprawidłowości szczególnie takich jak: nieprawidłowości w działaniu instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej, ciepłowniczej odpowiednim osobom wskazanym przez Zamawiającego oraz reagowanie doraźne na te nieprawidłowości, o ile istnieje taka możliwość; 15. prowadzenie książki służby w której dokonywane będą wpisy dotyczące objęcia i zdania służby, godziny obchodów i wszystkie zdarzenia zaistniałe podczas pełnienia służby, np.: wywóz śmieci, konserwacje i naprawy itp.; 16. nie wpuszczanie po godzinach urzędowania osób nieupoważnionych; 17. informowanie odpowiednich pracowników Zamawiającego, za pomocą wewnętrznej sieci telefonicznej, o przybyciu klienta; 18. egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i klientów postanowień instrukcji przeciwpożarowej, a w szczególności zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp. 19. ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem Filharmonii w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w obiekcie oraz codzienne informowanie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach; VI. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wyznaczenia do realizacji zamówienia nieuzbrojonych osób zatrudnionych na umowę o pracę przez Wykonawcę; 2. posiadania własnego centrum monitorowania sygnałów alarmowych, zlokalizowanego na terenie miasta Olsztyna, posiadającego bezpośrednie połączenie z właściwą miejscowo jednostką Państwowej Straży Pożarnej; 3. posiadania co najmniej dwóch własnych grup interwencyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna; 4. przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej dzień przed rozpoczęciem świadczenia usługi wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich podstawowymi danymi, podaniem ich kwalifikacji; 5. w przypadku każdej zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca każdorazowo powiadomi o tym fakcie Zamawiającego na piśmie poprzez aktualizację wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wyszczególniając osoby dele-gowane do wykonywania przedmiotu umowy, powiadomienie musi nastąpić najpóźniej w dniu dokonania zmiany pracownika; 6. reagowania na zaistniałe wydarzenia przy użyciu dopuszczalnych prawem sposobów i środków ochrony, powiadamiając i współdziałając z odpowiednimi służbami, 7. zachowania tajemnicy co do informacji przekazywanych przez Zamawiającego, jak również informacji pozyskiwanych o pracownikach Zamawiającego; 8. wyposażenia pracowników w jednolite uniformy oraz oznaczenia pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, tzn. w identyfikatory osobowe ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem pracownika ochrony oraz określeniem OCHRONA oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego; 9. składania wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru ; 10. wyznaczenia do realizacji zamówienia osób o odpowiedniej kulturze osobistej, które cechować powinna staranność, sumienność, uczciwość oraz dbałość o uzyskanie oczekiwanych rezultatów w ochronie dóbr powierzonych do strzeżenia; 11. okazania na wezwanie Zamawiającego licencji pracownika pełniącego służbę; 12. zapewnienia ciągłości wykonania usługi tj. niedopuszczenia do sytuacji, w której budynek Zamawiającego zostanie bez pracownika ochrony; 13. natychmiastowego informowania osób wyznaczonych przez Zamawiającego o zauważonym wystąpieniu zagrożenia bezpieczeństwa pracy; 14. dokonywania obchodów budynku Filharmonii; 15. ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, jeżeli Wykonawca uzyska dostęp do ww danych w toku wykonywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie 10-447 OLSZTYN ul. Bartosza Głowackiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie 10-447 OLSZTYN ul. Bartosza Głowackiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.