To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Zielona Góra: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 36353 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11417 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r. 2. Wykaz materiałów biurowych wraz ze szczegółowym opisem zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny PO KL PT;LRPO PT;PR Obsz. Wiej. 2007-2012 PT;PO KL,Priorytet VII,Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.3.;Projekt pt.: Życie Lubuszan. finansowany z EFS,realizowany w ramach PO KL,Priorytet VII,Działania 7.2.,Poddziałanie 7.2.1;Projekt Sieć Infor. EUROPE DIRECT-Z.G.;Projekt Sieć Infor. EUROPE DIRECT-Gorzów;Biuro Regionalne w Brukseli;ENSPIRE UE-program INTER REG 4c;PO PT-GPI;PO Zrównoważony Rozwój Sek.Ryb.i Nadb.OR 2007-2013-OśIV;Projekt:Koordyn.na rzecz aktyw.integr.finans.EFS,Działania 1.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro PLUS B. KRĘPA, W. KRĘPA Spółka Jawna, ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243480,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299480,72
Oferta z najniższą ceną: 299480,72 / Oferta z najwyższą ceną: 336875,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych zbiorników wymiennych, kontenerów otwartych przeznaczonych do odpadów komunalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania"
- Przeprowadzenie kursu fotografii użytkowej ( powiat żagański)
- Zakup samochodu osobowego typu SUV o napędzie 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze wraz z wyposażeniem dla straży pożarnej
- Remont i renowacja elewacji w budynkach przy ul. Aleja Konstytucji 3 Maja 3, ul. Jedności 3 oraz ul. Kupieckiej 53 w Zielonej Górze (3 zadania)
- Zakup dwóch samochodów w ramach zadania o nazwie: "LuBUSki Teatr - idea teatru wędrownego" w ramach programu Infrastruktura kultury 2025.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych
- Materiały biurowe
- Artykułu biurowe - powtórka
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.