Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Liniewo: Dostawa oleju opałowego do kotłowni do Zespołu Oświatowego w Liniewie oraz oleju napędowego, benzyny do pojazdów i urządzeń stanowiących własność gminy
Numer ogłoszenia: 36351 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni do Zespołu Oświatowego w Liniewie oraz oleju napędowego, benzyny do pojazdów i urządzeń stanowiących własność gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do kotłowni do Zespołu Oświatowego w Liniewie oraz oleju napędowego, benzyny do pojazdów i urządzeń stanowiących własność gminy. 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące dwie części: a)sprzedaż z dostawą na miejsce do kotłowni Zespołu Oświatowego w Liniewie w ilości do 40 tys. litrów oleju opałowego w ciągu sezonu grzewczego (dostawa partiami do 7000 litrów), b)sprzedaż oleju napędowego w ilości do 25 tys. litrów rocznie oraz benzyny PB 95 w ilości do 3 tys. litrów rocznie 2.Zgodnie z art.3 ust. 1 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2014 r. poz. 1728, z 2015 r. poz. 1361, z 2016 r. poz. 266 ze zm.) dostarczane paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone dla danego paliwa, ze względu na ochronę środowiska, wpływ na zdrowie ludzi oraz prawidłową pracę silników zamontowanych w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach. 3.Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, należytą starannością, rzetelnie, terminowo, bezpiecznie, przy zachowaniu dobrej jakości przedmiotu zamówienia. 4.Przedmiot umowy zostanie wykonany na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy oraz w złożonej ofercie, stanowiącej integralną część umowy. 5.Dostawa oleju opałowego będzie realizowana na pisemne, telefoniczne albo wysłane faksem zapotrzebowanie, dokonane przez pracownika Urzędu Gminy Liniewo w terminie nie przekraczającym 2 dni po dokonanym zapotrzebowaniu. 6.Odbiór oleju napędowego benzyny bezołowiowej polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy, z których co najmniej jedna znajdować się będzie w odległości maksymalnie do 10 km od siedziby Zamawiającego licząc odległość po drogach utwardzonych. Odbiór odbywać się będzie bezgotówkowo. Wykonawca będzie wystawiał każdorazowo faktury VAT, która musi zawierać: datę tankowania, rodzaj i ilość pobranego paliwa, cenę paliwa z uwzględnieniem upustu, markę i nr rej pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej, czytelny podpis osoby pobierającej..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.50.00 - Oleje opałowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte oświadczeniu załączonym do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte oświadczeniu załączonym do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte oświadczeniu załączonym do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte oświadczeniu załączonym do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte oświadczeniu załączonym do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Jeżeli wykonawca ma zamiar współpracować z podwykonawcami zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie ze wzorem zawartym w SIWZ. -Do oferty załączyć cennik rodzaju paliwa objętego ofertą (np. olej opałowy lub olej napędowy benzyna lub olej opałowy, olej napędowy, benzyna) dostawcy wybranego przez Wykonawcę (rafinerii) z dnia 14-04-2016. -Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ustalają Pełnomocnika, a do oferty należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię (w przypadku gdy upełnomocnienie osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wynika z treści umowy zawartej pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie w ofercie składa się ww. umowę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95.2
- 2 - Termin płatności faktur - 4.8
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: a)w zakresie zmiany terminu wykonania: -w sytuacji wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, -w związku z decyzją Zamawiającego o czasowym wstrzymaniu realizacji zamówienia; w takim przypadku termin wykonania umowy przesunięty zostanie o czas, w którym wstrzymano je wykonywanie, -inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością wykonania czynności przewidzianych w umowie, b)w zakresie płatności, wynagrodzenia, zmiany ilości dostaw i innym: -z powodu zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, -w przypadku zmiany miejsca lokalizacji stacji benzynowej Wykonawcy, z której Zamawiający odbierać będzie olej napędowy i benzynę bezołowiową, - w przypadku wykonania innego alternatywnego źródła ogrzewania w Zespole Oświatowym w Liniewie, do którego dostarczany będzie olej opałowy, Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości poszczególnego rodzaju paliwa niż określona w art. 2 ust. 1 umowy -w przypadku utraty, zniszczenia, sprzedaży itp. sprzętu należącego do Zamawiającego, Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości poszczególnego rodzaju paliwa niż określona w art. 2 ust. 1 umowy, -w przypadku zwiększenia intensywności prac sprzętu lub zakupu sprzętu przez Zamawiającego, Zamawiający jest uprawniony do zakupu większej ilości poszczególnego rodzaju paliwa niż określona w art. 2 ust. 1 umowy, c)W zakresie zmiany płatnika o którym mowa w art. 4 pkt 5 umowy: - zmiany podmiotu na który będzie wystawiana faktura w przypadku zmiany prawa Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liniewo, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo pok. nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo - sekretariat, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych
- Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych
- Dostawa paliwa do środków transportu Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie
- Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.