eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa dwóch pojazdów terenowych o nadwoziu zamkniętym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 363508 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Jelenia Góra: Dostawa dwóch pojazdów terenowych o nadwoziu zamkniętym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 2178131400000, ul. ul. Chałubińskiego  23, 58570   Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 553 726, e-mail szczybura@kpnmab.pl, faks 757 553 348.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kpnmab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.kpnmab.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
www.bip.kpnmab.pl


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch pojazdów terenowych o nadwoziu zamkniętym
Numer referencyjny: KPN/26/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch pojazdów terenowych po jednym w pakiecie o nadwoziu zamkniętym spełniających wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej odpowiednio w pakiecie: 1. Samochód terenowy o nadwoziu zamkniętym (Zamawiający nie dopuszcza pojazdu z nadwoziem typu pickup), rok produkcji pojazdu 2016; dopuszczalny przebieg auta nie więcej niż 100 km 2. Nadwozie minimum 4 osobowe 3. Kolor nadwozia - czarny, ciemna zieleń, ciemny grafit, srebrny 4. Silnik o pojemności skokowej nie mniejszej niż 1200 cm^3, 5. Moc silnika nie mniejsza niż 80 KM 6. Napęd 4x4 dołączany z mechaniczną skrzynią rozdzielczo-redukcyjną 7. Manualna skrzynia biegów z co najmniej 5-cioma biegami do przodu i jednym do tyłu 8. Aluminowa osłona podwozia od przedniego zderzaka do tylnego zderzaka 9. Osłony przeciw błotne (chlapacze) przy przednich i tylnych kołach 10. Nakładki ochronne na progi wewnętrzne przy każdych drzwiach 11. Brak bocznych dodatkowych stopni 12. Ochronne listwy boczne na każdych drzwiach 13. Dodatkowa gumowa wykładzina ochronna w bagażniku 14. Emisja dwutlenku węgla nie większa niż 180g/km 15. Spalanie paliwa: cykl miejski nie więcej 10,0 litrów/100 km cykl pozamiejski nie więcej niż 7,0 litra/100 km cykl mieszany nie więcej niż 8,0 litra/100 km 16. ABS 17. Immobiliser i autoalarm 18. Prześwit co najmniej 180 mm 19. Promień skrętu nie większy niż 6 m 20. Wspomaganie kierownicy 21. Klimatyzacja 22. Radioodtwarzacz CD/MP3 z min. 4 głośnikami z wejściem USB 23. Dywaniki z gumy (komplet-przód i tył) 24. Hak holowniczy o minimalnym uciągu 0,750 tony 25. Felgi z oponami całorocznymi o bieżniku: 50% asfalt / 50% teren 26. Pełnowymiarowe koło zapasowe zabezpieczone przed kradzieżą 27. Instrukcja w języku polskim 28. Gwarancja pełna producenta na samochód na okres minimum 36 miesiące 29. Gaśnica samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, apteczka-zestaw pierwszej pomocy, komplet żarówek zapasowych, linka holownicza 30. Dostawca zapewnia serwis autoryzowany w pełnym zakresie usług w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego 31. Ubezpieczenie OC, AC, NNW i holowania w razie awarii lub wypadku na okres 12 miesięcy 32. Dostawa do siedziby zamawiającego

II.5) Główny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 110000.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykonał odpowiednio w pakiecie co najmniej 1 dostawę sprzętu w funkcjonalności pokrywającej się z niniejszym zamówieniem, o wartości 50 000 PLN brutto. W przypadku składania oferty na dwa pakiety wartość wykonanych dostaw musi być odpowiednio większa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu 2.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
pakiet nr 1- 500,00 zł . słownie: pięćset zł. pakiet nr 2 - 500,00 zł słownie: pięćset zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena 70
przedłużona gwarancja w miesiącach15
promień skrętu15


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: pakiet nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Samochód terenowy o nadwoziu zamkniętym (Zamawiający nie dopuszcza pojazdu z nadwoziem typu pickup), rok produkcji pojazdu 2016; dopuszczalny przebieg auta nie więcej niż 100 km 2. Nadwozie minimum 4 osobowe 3. Kolor nadwozia - czarny, ciemna zieleń, ciemny grafit, srebrny 4. Silnik o pojemności skokowej nie mniejszej niż 1200 cm^3, 5. Moc silnika nie mniejsza niż 80 KM 6. Napęd 4x4 dołączany z mechaniczną skrzynią rozdzielczo-redukcyjną 7. Manualna skrzynia biegów z co najmniej 5-cioma biegami do przodu i jednym do tyłu 8. Aluminowa osłona podwozia od przedniego zderzaka do tylnego zderzaka 9. Osłony przeciw błotne (chlapacze) przy przednich i tylnych kołach 10. Nakładki ochronne na progi wewnętrzne przy każdych drzwiach 11. Brak bocznych dodatkowych stopni 12. Ochronne listwy boczne na każdych drzwiach 13. Dodatkowa gumowa wykładzina ochronna w bagażniku 14. Emisja dwutlenku węgla nie większa niż 180g/km 15. Spalanie paliwa: cykl miejski nie więcej 10,0 litrów/100 km cykl pozamiejski nie więcej niż 7,0 litra/100 km cykl mieszany nie więcej niż 8,0 litra/100 km 16. ABS 17. Immobiliser i autoalarm 18. Prześwit co najmniej 180 mm 19. Promień skrętu nie większy niż 6 m 20. Wspomaganie kierownicy 21. Klimatyzacja 22. Radioodtwarzacz CD/MP3 z min. 4 głośnikami z wejściem USB 23. Dywaniki z gumy (komplet-przód i tył) 24. Hak holowniczy o minimalnym uciągu 0,750 tony 25. Felgi z oponami całorocznymi o bieżniku: 50% asfalt / 50% teren 26. Pełnowymiarowe koło zapasowe zabezpieczone przed kradzieżą 27. Instrukcja w języku polskim 28. Gwarancja pełna producenta na samochód na okres minimum 36 miesiące 29. Gaśnica samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, apteczka-zestaw pierwszej pomocy, komplet żarówek zapasowych, linka holownicza 30. Dostawca zapewnia serwis autoryzowany w pełnym zakresie usług w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego 31. Ubezpieczenie OC, AC, NNW i holowania w razie awarii lub wypadku na okres 12 miesięcy 32. Dostawa do siedziby zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113300-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55000
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 70
przedłużona gwarancja w miesiącach15
promień skrętu 15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: pakiet nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Samochód terenowy o nadwoziu zamkniętym (Zamawiający nie dopuszcza pojazdu z nadwoziem typu pickup), rok produkcji pojazdu 2016; dopuszczalny przebieg auta nie więcej niż 100 km 2. Nadwozie minimum 4 osobowe 3. Kolor nadwozia - czarny, ciemna zieleń, ciemny grafit, srebrny 4. Silnik o pojemności skokowej nie mniejszej niż 1200 cm^3, 5. Moc silnika nie mniejsza niż 80 KM 6. Napęd 4x4 dołączany z mechaniczną skrzynią rozdzielczo-redukcyjną 7. Manualna skrzynia biegów z co najmniej 5-cioma biegami do przodu i jednym do tyłu 8. Aluminowa osłona podwozia od przedniego zderzaka do tylnego zderzaka 9. Osłony przeciw błotne (chlapacze) przy przednich i tylnych kołach 10. Nakładki ochronne na progi wewnętrzne przy każdych drzwiach 11. Brak bocznych dodatkowych stopni 12. Ochronne listwy boczne na każdych drzwiach 13. Dodatkowa gumowa wykładzina ochronna w bagażniku 14. Emisja dwutlenku węgla nie większa niż 180g/km 15. Spalanie paliwa: cykl miejski nie więcej 10,0 litrów/100 km cykl pozamiejski nie więcej niż 7,0 litra/100 km cykl mieszany nie więcej niż 8,0 litra/100 km 16. ABS 17. Immobiliser i autoalarm 18. Prześwit co najmniej 180 mm 19. Promień skrętu nie większy niż 6 m 20. Wspomaganie kierownicy 21. Klimatyzacja 22. Radioodtwarzacz CD/MP3 z min. 4 głośnikami z wejściem USB 23. Dywaniki z gumy (komplet-przód i tył) 24. Hak holowniczy o minimalnym uciągu 0,750 tony 25. Felgi z oponami całorocznymi o bieżniku: 50% asfalt / 50% teren 26. Pełnowymiarowe koło zapasowe zabezpieczone przed kradzieżą 27. Instrukcja w języku polskim 28. Gwarancja pełna producenta na samochód na okres minimum 36 miesiące 29. Gaśnica samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, apteczka-zestaw pierwszej pomocy, komplet żarówek zapasowych, linka holownicza 30. Dostawca zapewnia serwis autoryzowany w pełnym zakresie usług w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego 31. Ubezpieczenie OC, AC, NNW i holowania w razie awarii lub wypadku na okres 12 miesięcy 32. Dostawa do siedziby zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113300-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55000
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 70
przedłużona gwarancja w miesiącach 15
promień skrętu15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.