Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Czarnocin: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zamość - Kolonia Zamość na odcinku 692,50m oraz remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kolonia Zamość na odcinku 1119,90m - gm. Czarnocin
Numer ogłoszenia: 363418 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin , ul. Główna 142, 97-318 Czarnocin, woj. łódzkie, tel. 044 6165169, 6165117, faks 044 6165169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zamość - Kolonia Zamość na odcinku 692,50m oraz remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kolonia Zamość na odcinku 1119,90m - gm. Czarnocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zamość - Kolonia Zamość (gm. Czarnocin) wraz z rozbudową istniejącego odcinka drogi od km 0 + 692,50 oraz remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kolonia Zamość (gm. Czarnocin) od km 0 + 692,50 do 1 + 812,40. Zakres rzeczowy obejmuje: - w zakresie budowy i rozbudowy drogi dojazdowej: wykonanie robót pomiarowych; wydłużenie trzech istniejących przepustów; wykonanie konstrukcji jezdni, w tym: profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa kamiennego 4/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm, nawierzchnia trzywarstwowa emulsyjno-grysowa; plantowanie poboczy drogowych, wykonanie oznakowania - w zakresie remontu drogi dojazdowej: wykonanie robót pomiarowych; oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową K2 w ilości 1,5kg/m2; wbudowanie grysów bazaltowych o frakcji 5/8mm w ilości 15kg/m2; mechaniczne ścięcie oraz wyprofilowanie poboczy drogowych; wykonanie oznakowania. Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek opisany w pkt 2 za spełniony jeżeli: wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie dróg o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda; wykonawca zapewni wykonanie zamówienia przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej legitymujące się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty, wymienionych w części X SIWZ. Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 p-kt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 p-kt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1, 2, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 2. Dokumenty , o których mowa w pkt 5 ust.1 pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5 ust. 1 pkt 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru końcowego lub referencje). Wykonawca musi wykazać, że wykonał w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie dróg, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00zł brutto każda (wg załącznika nr 5 SIWZ). 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wykonawca zapewni aby czynności objęte zamówieniem wykonywane były przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadające aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wg załącznika nr 6 SIWZ). W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot do wykazu należy dołączyć jego pisemne zobowiązanie. 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wg załącznika nr 2 SIWZ. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnocin.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnocinie 97-318 Czarnocin ul. Główna 142.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnocinie 97-318 Czarnocin ul. Główna 142 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 901, 907, 921, 408
- Utrzymanie dróg utwardzonych
- "Remont dróg powiatowych o nawierzchni asfaltowej emulsją i grysami"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 632 od km 19+940 do km 20+400 w m. Nowe Miasto - nr postępowania 102/25
- Remont nawierzchni DW 745 w msc. Masłów Pierwszy od km 3+110 do km 3+595 odcinek I o długości 485 m i w msc. Mąchocice Kapitulne od km 6+460 do km 7+116 odcinek II o długości 656 m
- Golińsk droga dojazdowa do gruntów rolnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.