To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 36340 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Grudziądz: DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA N 1/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10449-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA N 1/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do pojazdów z 13 WOG oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 13WOG, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, na warunkach określonych w ogólnych wach umowy. Zakres i rodzaj przedmiotu zamówienia: 1.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 155/80 R13 letnia,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 8; 2.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/70 R15C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 3.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/70 R15C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 12; 4.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 235/65 R16C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 10;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 12; 5.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 235/65 R16C zimowa,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 10;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 12; 6.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 25/8 R12 terenowa (przód,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 8;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 2; 7.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 25/10 R12 terenowa (tył,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 8;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 2; 8.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 185 R15C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 16; 9.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 185 R15C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 16; 10.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 7.50 R16, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 24; 11.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R15 letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 12.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R15 zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 13.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 255/100 R16, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 2; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 2; 14.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 205/65 R16C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 15.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R16C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 16.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/55 R16 letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 17.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/55 R16 zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy PZP możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Ad.1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku VAT, zastosowanej przez Wykonawcę w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Ad.2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w części stanowiącej koszty ponoszone na wynagrodzenie i ubezpieczenie zatrudnionych w ramach umowy o pracę pracowników (dotyczy umów pracowników z minimalnym wynagrodzeniem) albo w ramach umowy cywilno - prawnej (dotyczy umów zleceniobiorców/wykonujących dzieło z minimalną stawką godzinową) w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji kalkulacji z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana uwzględniać będzie wyłącznie wzrost wynagrodzenia w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z ustalonym minimalnym wynagrodzeniem. W opisanym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego z określeniem uzasadnienia zmiany, propozycji zmiany wynagrodzenia oraz wykazania wpływu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający w terminie 21 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów od Wykonawcy rozpatrzy wniosek o zmianę. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do propozycji Wykonawcy w zakresie zmian wysokości ceny umowy, stanowisko Zamawiającego będzie w tej mierze ostateczne. Ad.3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu i wysokości składek określonych w pkt 3 w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji formularza ofertowego stanowiącego załącznik do umowy jako podstawy ustalenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Podstawę zmiany wysokości wynagrodzenia stanowić będzie zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe analityczne z uwzględnieniem zmian jak wyżej. Uzasadnione zastrzeżenia i zmiany Zamawiającego do tak przedłożonych kalkulacji będą wiązały strony w przedmiocie ustalenia obowiązującej stawki roboczogodziny. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zostaną wprowadzone do umowy stron w formie aneksu. Zmiany jak powyżej pkt 1, 2, 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i udowodnieniem zaistniałych okoliczności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34351100-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65901.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 66513,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.