eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa sprzętu nagłaśniającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Bełchatów: Dostawa sprzętu nagłaśniającego
Numer ogłoszenia: 363313 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury , pl. Narutowicza 1a, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350048, faks 044 6350048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckbel.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłaśniającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw głośnikowy: średnio - wysokotonowy 4 szt. 2) Zestaw głośnikowy: pasywny subwoofer 8 szt. 3) Dwukanałowy wzmacniacz mocy 1 szt. 4) Dwukanałowy wzmacniacz mocy 2 szt. 6) Mikser do dźwięku - monitorowy 1 szt. 7) Procesor dźwiękowy 4 wejścia, 8 wyjść 1 szt. 8) Przewód wieloparowy 1 szt. 9) Zestaw głośnikowy 4 szt. 10) Czterokanałowy wzmacniacz mocy 1 szt. 11) Czterokanałowy cyfrowy korektor graficzny 1 szt. 12) Dwukanałowy analogowy korektor graficzny 1 szt. 13) Stereofoniczny kompresor + bramka szumów 2 szt. 14) Poczwórny kompresor limiter 2 szt. 15) Dwukanałowy di-box pasywny 4 szt. 16) Jednokanałowy di-box aktywny 4 szt. 17) Mikrofon dynamiczny kardioidalny 10 szt. 18) Profesjonalny mikrofon dla perkusji 2 szt. 19) Konsoleta mikserska 1 szt. 20) Konsoleta mikserska ze wzmacniaczem 1 szt. 21) Obudowy rack 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia niezbędnego doświadczenia wykonawca powinien wykazać zrealizowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o minimalnej wartości 100 000,00 PLN oraz załączyć dokumenty potwierdzające należyte jej wykonanie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg wzoru, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wypełniony i podpisany formularz opisu oferowanego sprzętu, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Parafowane na znak akceptacji istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz zrealizowanych zamówień, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 9 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 10 Jeżeli ofertę składają podmioty występujące wspólnie, każdy z podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty wyżej wymienione dokumenty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mckbel.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Kultury w Bełchatowie, Plac Narutowicza 1 a, 97-400 Bełchatów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2008 godzina 08:45, miejsce: Miejskie Centrum Kultury w Bełchatowie, Plac Narutowicza 1 a, 97-400 Bełchatów, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.