eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa sukcesywnie według potrzeb farb i lakierów i rozpuszczalników, realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 1/WOG/D/Samoch./16.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Koszalin: Dostawa sukcesywnie według potrzeb farb i lakierów i rozpuszczalników, realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 1/WOG/D/Samoch./16.
Numer ogłoszenia: 36326 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15362 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywnie według potrzeb farb i lakierów i rozpuszczalników, realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 1/WOG/D/Samoch./16..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie według potrzeb farb i rozpuszczalników, oraz mas konserwujących, realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ, łącznie 44 artykuły. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Na dostarczone towary stanowiące przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć każdorazowo wraz z wszelkimi gwarancjami producenta, certyfikatami bezpieczeństwa, kartami charakterystyki, aprobatami technicznymi, deklaracjami lub certyfikatami. Wszystkie dokumenty w/w po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW 2117 w Kołobrzegu bądź JW 5308 w Koszalinie lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 2) Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE muszą być przedstawione w języku polskim. To samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 3) Zamówiony towar musi być dostarczony z datą produkcji z roku bieżącego tj. 2016 r. i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności prod ucenta. Na każdym opakowaniu jednostkowym (określonym w formularzu ofertowym) muszą być nadrukowane fabrycznie w sposób trwały następujące informacje: nazwa wyrobu, nazwa producenta, ilość wyrobu w opakowaniu, data produkcji (miesiąc, rok), data przydatności do użycia). Opakowania winny być fabrycznie zamknięte. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób np. metkownicą, nalepką, a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynu. 4) Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25.02.2011 r. Dz. U. z 2015 r. poz. 1203 muszą posiadać Kartę charakterystyki preparatu chemicznego. 5) Wykonawca dostarczy asortyment z okresem przydatności nie krótszym niż 24 miesiące i datą produkcji nie starszą niż trzy miesiące wstecz od daty wysłanego każdorazowo zamówienia. 6) Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00 - Farby 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe POLIFARB Sp. z o.o., Chorzowska 44b, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67896,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73418,95

  • Oferta z najniższą ceną: 73418,95 / Oferta z najwyższą ceną: 125851,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.