eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecZaprojektowanie i wykonanie wymiany wind w budynku głównym szpitala SPZOZ w Grójcu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Grójec: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany wind w budynku głównym szpitala SPZOZ w Grójcu
Numer ogłoszenia: 363239 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643081 w. 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgrojec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany wind w budynku głównym szpitala SPZOZ w Grójcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu wymiany wind, wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu, dostawa, montaż i uruchomienie wind: szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia 380000 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 74.23.20.00 - 74.23.20.00 74.23.21.00 - 74.23.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj.: 1) musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu/modernizacji szybów wind wraz z montażem windy o wartości min. 200.000,00 zł z podatkiem VAT; 2) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 100.000,00 zł; 3) nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w ogłoszeniu potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie niepodlegania Wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami oraz wykazanie, że oferowany przedmioty zamówienia odpowiada wymogom postawionym w siwz - w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę: * W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp; 3) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) - art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamień publicznych; * W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 6) Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlane; Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu/modernizacji szybów wind wraz z montażem windy o wartości min. 200.000,00 zł z podatkiem VAT; 7) Dokumenty - od podmiotu na rzecz którego robota została wykonana - potwierdzające, że robota, o której mowa w ust. 6 została wykonana należycie; * W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy- § 1 ust. 3 rozporządzenia: 8) Opinia - informacja banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej wykonawcy lub o posiadanych środkach finansowych. Opinia - informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości min. 100.000,00 zł. 2. Dokumenty, o których mowa w: a) pkt 1.1, 1.5 mają być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pkt 1.3 i 1.4 i 1.8 mają być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - powyższe dokumenty (lit. a i b) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków; d) jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.5 składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju zamieszkania lub pochodzenia, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków; e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione w terminach, o których mowa w pkt 3 lit. a, b, c i d. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt .1.2 i .1.6 i dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp; a w przypadku przelewu gotówki na konto Zamawiającego dopuszczalne jest załączenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. Zamawiający dopuszcza by potwierdzenia należytego wykonania dostaw były załączone w formie kserokopii. 16.5. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt 1.6 i .1.8 siwz mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego; b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.5 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Grójec ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec pok. zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Grójec ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec pok. zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.