eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług cateringowych - II części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-03

Lublin: Świadczenie usług cateringowych - II części
Numer ogłoszenia: 363196 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319014 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych - II części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część I: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników VI Spotkania Turystycznego. 1.1. Usługa cateringu obejmuje przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz zapewnienie ciągłego przygotowywania i podawania napojów zimnych i gorących dla uczestników w oparciu o menu. 1.2. Usługa cateringowa świadczona będzie dla 80 osób w Centrum Kultury w Lublinie przy ul. Peowiaków 12 - w holu przy Sali Kinowej. 1.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dowozu i podania posiłków oraz napojów zimnych i gorących w godz. 11.00 - 16.00 dla uczestników spotkania, b) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.), c) świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, d) podania napojów i posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, e) świadczenia usługi cateringowej na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych i materiałowych, obrusów materiałowych na Spotkaniu Turystycznym, f) zapewnienia ilości filiżanek na kawę/ herbatę, szklanek oraz talerzy w ilości co najmniej o 50% większej niż ilość osób, dla których zostanie przygotowany catering, g) zapewnienia obsługi cateringu (niezbędny personel co najmniej dwóch kelnerów/kelnerek na każde 50 osób). h) estetycznego podawania posiłków i napojów. i) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem posiłku. j) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu posiłku. k) transportu w obie strony wyposażenia, produktów i osób wykorzystywanych przez wykonawcę w trakcie świadczenia usługi. l) zapewnienia dekoracji stołów. m) zapewnienia osobnego stołu/stołów na brudne naczynia. n) usunięcia i wywozu nieczystości i odpadów pokonsumpcyjnych na swój koszt. 2. Część II: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników sportowej imprezy plenerowej. 2.1. Usługa cateringu obejmuje przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz zapewnienie ciągłego przygotowywania i podawania napojów zimnych i gorących dla uczestników w oparciu o menu. 2.2. Usługa cateringowa świadczona będzie dla 100 uczestników imprezy sportowej w specjalnie przygotowanym namiocie na Placu Zamkowym w Lublinie. 2.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dowozu i podania posiłków oraz napojów zimnych i gorących w godz. 12.00 -19.00 dla uczestników imprezy sportowej, b) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.). c) świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. d) podania napojów i posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego. e) zapewnienia naczyń jednorazowych (miseczki, talerzyki, sztućce, serwetki papierowe) podczas imprezy sportowej. f) zapewnienia naczyń jednorazowych (kubeczki na napoje zimne i gorące) podczas plenerowej imprezy sportowej. g) zapewnienia obsługi cateringu (niezbędny personel co najmniej dwóch kelnerów/kelnerek na każde 50 osób). h) estetycznego podawania posiłków i napojów. i) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem posiłku. j) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu posiłku. k) transportu w obie strony wyposażenia, produktów i osób wykorzystywanych przez wykonawcę w trakcie świadczenia usługi. l) zapewnienia dekoracji stołów. m) zapewnienia osobnego stołu/stołów na brudne naczynia. n) usunięcia i wywozu nieczystości i odpadów pokonsumpcyjnych na swój koszt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników VI Spotkania Turystycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym Misericordia, ul. Abramowica 2, 20-442 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2560,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6640,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników sportowej imprezy plenerowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Szymańska-Tyburek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą CATERING LUBLIN.PL Anna Szymańska-Tyburek, ul. Staszica 1, 20-081 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.