eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projekcyjnego i fotograficznego na potrzeby realizacji projektu pt. Doskonalenie szansą na rozwój współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Powiecie Ciechanowskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Ciechanów: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projekcyjnego i fotograficznego na potrzeby realizacji projektu pt. Doskonalenie szansą na rozwój współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Powiecie Ciechanowskim
Numer ogłoszenia: 363134 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315958 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ciechanowski, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, faks 023 6722945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projekcyjnego i fotograficznego na potrzeby realizacji projektu pt. Doskonalenie szansą na rozwój współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Powiecie Ciechanowskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projekcyjnego i fotograficznego na potrzeby realizacji projektu pt. Doskonalenie szansą na rozwój współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Powiecie Ciechanowskim. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje: 1. Laptopy 10szt. Procesor: dwurdzeniowy o częstotliwości 1, 7 GHZ lub więcej; Przekątna ekranu: 15,6; Pamięć: 2GB DDR3 lub więcej; Dysk: pojemność 320GB lub więcej, prędkość 5400 Obr/min lub więcej; Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/-RW DL; Interfejsy: karta sieci przewodowej 10/100 Mbps lub więcej; karta sieci bezprzewodowej 802.11 b/g/n, USB 2.0-2szt. lub więcej, złącza D-SUB, HDMI; Złącza audio : mikrofonowe, słuchawkowe/głośnikowe; Akumulator: czas pracy przy zasilaniu z baterii nie krótszy niż 2h; Urządzenie wskazujące: touchpad; System operacyjny: zainstalowany Microsoft Windows 7 Professional PL; Oprogramowanie biurowe: do każdego komputera należy dołączyć pakiet biurowy Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych firm PKC; Oprogramowanie antywirusowe: do każdego komputera należy dołączyć oprogramowanie antywirusowe z licencją nie krótszą niż 24 miesiące; Gwarancja: nie krótsza niż 12 miesięcy; Akcesoria dodatkowe: -mysz optyczna wyposażona w rolkę przewijania pionowego, złącze usb, długość kabla min. 1m; -torba przeznaczona do przechowywania/transportu laptopa 15,6. Wszystkie komputery powinny być identyczne. 2. Projektor 3szt. Rozdzielczość: 1024x768 lub więcej; Jasność: nie mniej niż 3500 ANSI lum.; Kontrast: nie mniej niż 2000:1; Żywotność lampy: nie mniej niż 2500h; Interfejsy wejściowe: 1x VGA, 1xHDMI lub więcej; Interfejsy wyjściowe: 1xVGA lub więcej;Porty komunikacyjne: RJ 45 lub więcej; Wbudowany głośnik: TAK; Okablowanie: -kabel HDMI nie krótszy niż 3m; -kabel VGA nie krótszy niż 3m; -kabel zasilający; Akcesoria dodatkowe: -pokrowiec umożliwiający przechowywanie projektora; -pilot z bateriami; Gwarancja: - na urządzenie: nie mniej niż 24 miesiące; -na lampę: nie mniej niż 12 miesięcy; Wszystkie projektory powinny być identyczne. 3. Ekran projekcyjny 1szt. Typ ekranu: przenośny; Rodzaj ekranu: rozwijany ręcznie; Rodzaj mocowanie ekranu: trójnóg; Kolor powierzchni ekranu: biały mat; Wysokość: nie mniej niż 200cm; Szerokość: nie mniej niż 200cm; Inne parametry: -możliwość regulacji wysokości ekranu za pomocą statywu; 4. Pamięć USB 112 szt. Pojemność pamięci: 4GB lub więcej; Prędkość zapisu: 4MB/s lub więcej; Prędkość odczytu: 8MB/s lub więcej Obsługa interfejsów: USB 2.0 lub wyższy; Inne parametry: Na jednej z powierzchni nośnika należy wykonać monochromatyczne grawery lub nadruki w postaci: - prawa strona powierzchni nośnika logo Unii Europejskiej; -lewa strona powierzchni nośnika logo PO KL; Każdy z nadruków, grawerów należy wykonać według aktualnych wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki, będące załącznikiem nr nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 5. Aparat fotograficzny- cyfrowy 1szt. Rozdzielczość: 12MPix lub więcej; Wyświetlacz: nie mniej niż 3; Wbudowana lampa błyskowa: TAK; Obsługa kart pamięci: TAK; Funkcja nagrywania filmów: TAK; Zoom optyczny: 12xlub więcej; Zoom cyfrowy: 2x lub więcej;Gwarancja: nie mniej niż 12 miesięcy; Do aparatu należy dołączyć: -dedykowany pokrowiec; -zestaw umożliwiający zasilanie aparatu ( bateria lub akumulator) ładowarka; -kabel umożliwiający komunikację aparatu z komputerem; -kartę pamięci 4GB lub większą; Opis parametryczny zamawianego sprzętu należy traktować jako opis minimalnych parametrów sprzętu. Wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie używany. Sprzęt należy dostarczyć pod adres: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Doskonalenie szansą na rozwój.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ProAUDIO AVT Sp. z o.o., ul. Graniczna 89A,, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40411,65

  • Oferta z najniższą ceną: 39344,01 / Oferta z najwyższą ceną: 58520,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.