eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › System Informacji o Terenie dla miasta Łodzi - faza V



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36312

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: System Informacji o Terenie dla miasta Łodzi - faza V Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, do kontaktów: Teresa Zając w zakresie proceduralnym 0 prefiks 42 637-47-06 (e-mail) t.zajac@modgik.lodz.pl 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23 pok. 315. w zakresie merytorycznym Jerzy Niewiadomski 0 prefiks 42 637-51-39 (e-mail) j.niewiadomski@modgik.lodz.pl, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, fax 042 6374877, e-mail: t.zajac@modgik.lodz.pl, www.modgik.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System Informacji o Terenie dla miasta Łodzi - faza V. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: STAN ISTNIEJĄCY Baza danych Systemu Informacji o Terenie budowana jest na platformie MapGuide od 2000r w technologii informatycznej w stale rozwijanych i uzupełnianych oprogramowaniach narzędziowych EGBiL i GEO-INFO działających na platformie Oracle, z pełnym wykorzystaniem archiwalnych danych przechowywanych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi. W czterech poprzednio zrealizowanych fazach opracowano kolejne obszary numerycznej mapy miasta oraz rozszerzano bazy danych ewidencyjnych. W ten sposób zebrane są dane SIT dla około połowy obszaru miasta Łodzi. II.1.6.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa baz danych z zakresu Systemu Informacji o Terenie dla miasta Łodzi - faza V obejmująca kataster (ewidencję gruntów, ewidencję budynków i lokali) oraz mapę numeryczną dla 16% obszaru miasta Łodzi to jest 42 obrębów, w terminie 21 miesięcy na serwerach baz danych z oprogramowaniem narzędziowym dla zarządzania tymi bazami danych, a w szczególności: 1) zakup, instalacja i konfiguracja serwerów, pamięci masowych, sieci składowania danych oraz urządzeń pomocniczych, 2) zakup oprogramowania narzędziowego dla zarządzania bazami danych wraz z ich instalacją i konfiguracją, 3) zakup baz danych z zakresu Systemu Informacji o Terenie dla miasta Łodzi i ich instalacja, konfiguracja oraz weryfikacja i integracja tych baz danych, 4) usługa zapewnienia bezpieczeństwa bazy danych na czas realizacji kontraktu oraz zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia na wypadek awarii. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Dostawy mogą być wykonywane przy zatrudnieniu bezrobotnych z terenu miasta Łodzi, co ma swoje odniesienie w przyjętych kryteriach oceny ofert. II.1.6.2) ETAP I obejmujący: dostawę serwera bazy danych, oprogramowania narzędziowego do zarządzania bazą danych oraz bazy danych warstwy opisowej ewidencji gruntów, urządzeń pomocniczych oraz prac usługowych a w szczególności: I. Serwer wielodostępu do bazy danych opisowych, 1. Konfiguracja, 1.1. Urządzenia komputerowe, 1.2. Oprogramowanie systemowe, 1.3. Pamięć masowa dostępu swobodnego, 1.3.1. Tablica dyskowa dla klastrowego układu baz danych, 1.3.2. Tablica dyskowa dla serwerów plików i kopii zapasowych. 2. Instalacja, Klimatyzacja pomieszczeń, Szafy przemysłowe, Zasilanie UPS, Zabezpieczenia pomieszczeń, 3. Przyłączenie do sieci. 3.1. Środowisko sieciowe, 3.2. Rdzeń sieci, 3.3. Dostęp do sieci. II. Oprogramowanie narzędziowe bazy danych opisowych. 1. Instalacja upgrade zarządzania bazą danych ORACLE, 2. Instalacja upgrade aplikacji obsługi baz danych ewidencyjnych, 3. Instalacja upgrade innych aplikacji rezydujących na serwerze baz danych, III. Baza danych opisowych ewidencji gruntów, A. BAZA DANYCH EWIDENCYJNYCH 1. Pobranie danych ewidencji gruntów, 2. Pobranie danych mapy ewidencyjnej, 3. Pobranie ewidencyjnych danych słownikowych. 4. Pobranie danych geodezyjnych i kartograficznych IV. WARSTWA OPISOWA EWIDENCJI GRUNTÓW a. Gleboznawcza klasyfikacja gruntów. b. Osnowa geodezyjna, c. Granice obrębów, d. Badanie ksiąg wieczystych, e. Analiza materiałów archiwalnych dotyczących przebiegu granic nieruchomości, f. Protokół ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów i budynków. V. ZAWARTOŚĆ BAZY DANYCH OPISOWYCH, a. Dane o osobach, b. Dane o adresach, c. Dane o działkach, d. Dane o budynkach, e. Dane o lokalach, f. Dane o konturach, g. Dane o użytkach, h. Dane słownikowe. II.1.6.3) ETAP II obejmujący: dostawę serwera bazy danych, sieci składowania danych, oprogramowania narzędziowego dla ochrony antywirusowej, oprogramowania narzędziowego do zarządzania bazą danych oraz bazy danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta, prac usługowych a w szczególności a. Serwer wieloprocesorowy obsługi zapytań do bazy danych numerycznych. 1. Konfiguracja, 1.1. Urządzenia komputerowe 1.2. Oprogramowanie systemowe 2. Instalacja, Serwer danych przestrzennych, Serwer plików i uwierzytelniania, Uwierzytelnianie i dostęp do zasobów, Oprogramowanie antywirusowe. 3. Przyłączenie do sieci. Sieć składowania danych bazy danych opisowych i graficznych. b. Oprogramowanie narzędziowe bazy danych numerycznych. 1. Instalacja upgrade zarządzania bazą danych ORACLE, 2. Instalacja upgrade aplikacji obsługi bazy danych numerycznych, Serwery Danych Graficznych Serwer Danych innych aplikacji opartych o bazę ORACLE. 3. Instalacja upgrade aplikacji antywirusowej. c. Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta, 1. ROZSZERZENIE TREŚCI BAZ DANYCH a. Rozszerzenie treści baz danych geodezyjnych i kartograficznych b. Rozszerzenie treści baz danych ewidencyjnych c. Rozszerzenie treści bazy mapy numerycznej 1. BAZA DANYCH EWIDENCYJNYCH cd a. Wykonanie pomiarów uzupełniających. b. Linie rozgraniczające ulice. c. Działki ewidencyjne 1. Numeracja punktów granicznych 2. Zarysy 3. Mapa ewidencji gruntów i budynków 4. Obliczenie pól powierzchni nieruchomości i powierzchni działek ewidencyjnych. 5. Wykaz synchronizacyjny 1. EWIDENCJA BUDYNKÓW I LOKALI a. Zebranie informacji. wywiad terenowy prace pomiarowe prace kameralne 1. OPRACOWANIE MAPY NUMERYCZNEJ a. Treść mapy, 1. Oprogramowanie do budowy mapy, 2. Materiały źródłowe do opracowania mapy. 3. Opracowanie mapy numerycznej. 4. Skanowanie danych dla bazy mapy numerycznej. 1. ZAWARTOŚĆ BAZY DANYCH NUMERYCZNYCH a. Treść mapy ewidencji gruntów i budynków, b. Treść mapy uzbrojenia terenu, c. Treści mapy ogólnogeograficzne. II.1.6.4) ETAP III obejmujący: dostawę serwera bazy danych, usługi instalacyjne i konfiguracyjne systemu ochrony baz danych oraz usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych a w szczególności: a. Serwer pamięci masowej dla bazy danych, 1. Konfiguracja. 1.1. Urządzenia komputerowe 1.2. Oprogramowanie systemowe 1.3. Zakup dodatkowych licencji 2. Instalacja. Serwery innych aplikacji licencjonowanych, 3. Przyłączenie do sieci. b. Oprogramowanie narzędziowe dla bezpieczeństwa baz danych 1. Instalacja zarządzania zabezpieczeniami pamięci masowej. 1.1 Biblioteka taśmowa, 1.2. Oprogramowanie narzędziowe dla kopii zapasowych, 2. Instalacja aplikacji antywirusowej, 3. Usługa weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych. 1. Baza danych - zapełnianie i weryfikacja danych masowych. 1. ZAPEŁNIANIE BAZ DANYCH a. Zapełnianie bazy rejestru gruntów, b. Zapełnianie bazy rejestru budynków, c. Zapełnianie bazy rejestru lokali, d. Zapełnianie bazy danych mapy numerycznej. e. Zapełnianie bazy danych dokumentów formalno-prawnych i technicznych f. Kontrola zgodności i kompletności baz danych. g. Wykaz synchronizacyjny modernizowanych danych ewidencyjnych h. Wykaz zmian zapisów przedmiotowych w KW w wyniku modernizacji ewidencji 1. PROJEKT OPERATU OPISOWO-KARTOGRAFICZNEGO 2. ZAWARTOŚĆ BAZY DANYCH a. Zapełnione bazy danych opisowych i graficznych b. Elektroniczna wersja projektu operatu opisowo-kartograficznego c. Elektroniczny wypis i wyrys podpisany elektronicznie 1. ZARZĄDZANIE BAZAMI DANYCH OŚRODKA a. Rozwinięcie funkcji usługowych przeglądarki intranetowej danych opisowych, b. Rozwinięcie funkcji usługowych przeglądarki intranetowej danych graficznych, c. Rozbudowa oprogramowania dla zarządzania bazami danych Ośrodka. d. Procedury rozpowszechniające w ramach projektu e-urząd wybrane dane Ośrodka. e. Budowa procedury zarządzania metadanymi zasobów informatycznych Ośrodka. II.1.6.5) ETAP IV obejmujący: dostawę serwera bazy danych i oprogramowania narzędziowego oraz aplikacyjnego dla platformy GIS oraz usługi konfiguracji i instalacji bazy danych w celu udostępnienia portalu GIS do realizacji usług on-line a w szczególności: a. Serwer wielodostępowy do udostępnienia portalu GIS 1. Konfiguracja. 1.1. Urządzenia komputerowe 1.2. Oprogramowanie systemowe 2. Instalacja. Serwery upgrade dodatkowych licencji, Oprogramowanie maszyn wirtualnych, 3. Przyłączenie do sieci. b. Oprogramowanie narzędziowe oraz aplikacyjne dla platformy GIS 1. Instalacja upgrade aplikacji portalu, Serwer aplikacyjny i prezentacyjny portalu GIS, Narzędzia wprowadzania danych GIS. 2. Konfiguracja i instalacja baz danych dla portalu GIS. 3. Uruchomienie usług on-line portalu GIS. c. Konfiguracja i instalacja baz danych - zakończenie 1. AKTUALNOŚĆ BAZ DANYCH 2. MIGRACJA BAZ DANYCH DO PLATFORMY GIS 3. PRZEKAZANIE OPRACOWANIA 1. Co Zamawiający otrzyma 2. Czynności kontroli i odbioru. 3. Prawa do dysponowania przedmiotem dostawy oraz gwarancje i serwis. 1. UWAGI OGÓLNE Szczegóły techniczne wykonania zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ, którą wraz z zaproszeniem otrzyma 5 spełniających warunki udziału w postępowaniu wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Kod CPV wg słownika 2008: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Oryginalny kod CPV: 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej równowartości 130.000EURO i poniżej równowartości 5 000 000EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Harmonogram realizacji zamówienia Etap I - zakup serwera bazy danych, oprogramowania narzędziowego do zarządzania bazą danych oraz bazy danych warstwy opisowej ewidencji gruntów, w terminie do dnia 31.12.2005r; Etap II zakup serwera bazy danych, oprogramowania narzędziowego dla ochrony antywirusowej, oprogramowania narzędziowego do zarządzania bazą danych oraz bazy danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta, w terminie do dnia 01.08.2006r.; Etap III zakup serwera bazy danych, usług instalacyjnych i konfiguracyjnych systemu ochrony baz danych oraz usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych w terminie do dnia 15.01.2007r.; Etap IV zakup serwera bazy danych i oprogramowania narzędziowego oraz aplikacyjnego dla platformy GIS oraz usługi konfiguracji i instalacji bazy danych w celu udostępnienia GIS do realizacji usług, w terminie do dnia 14.04.2007r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 490.000 zł zabezpieczenie należytego wykonania umowy 5% ceny brutto oferty; kwota na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości 30% kwoty wyżej wymienionego zabezpieczenia. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert, którzy złożą oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z budżetu miasta Łodzi ze współudzialem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. Płatność w roku 2005 maksymalnie 3.538.000zł. Płatność przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem), - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez zamawiającego w tym zakresie), - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wnioski i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) musza być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust.2 pkt 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; A.I.WIEDZA I DOŚWIADCZENIE - udokumentują i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zrealizowali z należytą starannością co najmniej: jedną dostawę/usługę a) w zakresie zebrania i przetworzenia danych katastralnych obejmujących modernizację ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków i lokali oraz wykonanie mapy podstawowej o pełnej treści w tym: a.1) opracowania obiektowej numerycznej mapy zasadniczej dla pełnej treści obligatoryjnej oraz treści fakultatywnej według wymagań Instrukcji K1 - 1998r. o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł, a.2) przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali na terenach miejskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454), o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł, i trzy dostawy b) w zakresie dostaw systemów informatycznych przetwarzających dane, obejmujące dostawę i instalację serwerów lub pamięci masowej lub sieci składowania danych, każda o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł. Przy czym przedstawione doświadczenie wykonawca musi udokumentować referencjami w zakresie każdej z wymienionych kategorii dostaw (serwery, pamięć masowa, sieć składowania danych), i zrealizowali, i jedną usługę c) przechowywania repliki bazy danych zleceniodawcy uaktualnianej w trybie on-line oraz udostępnienia jej w trybie on-line wraz z aplikacjami zleceniodawcy w przypadku awarii w celu zapewnienia ciągłości pracy. Spełnienie tych warunków pozwoli zamawiającemu uznać doświadczenie i umiejętność wykonawcy w realizacji podobnych zamówień. Będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. A.II.POTENCIAŁ TECHNICZNY - udokumentują, że posiadają co najmniej: a) pięć (5) zestawów sprzętu pomiarowego zapewniającego dokładność zgodną ze standardami technicznymi, z podaniem typu i rodzaju oraz formą władania. Pod pojęciem sprzęt pomiarowy rozumie się stacje tachimetryczne i zestawy GPS, b)dziesięć (10) zestawów komputerowych (klasy nie niższej niż Pentium III, 128 RAM), c)pięć (5) skanerów formatu minimum A4, d)dziesięć (10) licencji programu AUTOCAD i dziesięć (10) licencji programu GEO-INFO lub równoważny sprzęt i oprogramowanie, zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia, A.III.POTENCIAŁ KADROWY - udokumentują, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia na następujących stanowiskach: a) Project manager - minimum 2 osoby z doświadczeniem w profesjonalnym zarządzaniu projektami. Kwalifikacje: wyższe wykształcenie w zakresie zarządzania lub z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym, zdanym egzaminem, kursem z zakresu zarządzania projektami, b) Administrator bazy danych Oracle - minimum 1 osoba posiadająca wiedzę udokumentowaną certyfikatem minimum na poziomie Oracle 9i Database Administrator Certified Professional (lub równoważnych), c)Inspektor nadzoru wewnętrznego - minimum 2 osoby z wyższym wykształceniem geodezyjnym oraz uprawnieniami w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 oraz 2 zgodne z art. 43 pkt.2 Ustawy z 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, d)w komórce kontroli technicznej - minimum 5 osób z: wiedzą geodezyjną w zakresie ewidencji gruntów budynków i lokali oraz zakładania mapy numerycznej; wiedzą informatyczną w zakresie budowy baz danych, e)geodeta - minimum 15 osób z udokumentowanymi uprawnieniami z zakresu nr 1 i nr 2; z doświadczeniem w zakresie ewidencji gruntów i budynków, pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych ewidencji gruntów i budynków, doświadczeniem i wiedzą geodezyjną w zakresie ewidencji gruntów budynków i lokali oraz zakładania mapy numerycznej, f)operator systemu GEO-INFO V - minimum 7 osób z umiejętnością obsługi programu GEO-INFO V potwierdzoną świadectwem ukończenia szkolenia. Spełnienie powyższego warunku pozwoli zapewnić niezbędny front prac poprzez zaangażowanie wymaganego potencjału wykonawczego w okresie maksymalnego natężenia robót, pozwoli zachować ich ciągłość, właściwą organizację i terminowość realizacji. A.IV. SYTUACJA EKONOMICZNO-FINANSOWA - udokumentują, że znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez: a) wylegitymowanie się w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średniorocznym obrotem na poziomie minimum 35 000 000 zł . b) wylegitymowanie się zdolnością kredytową lub posiadaniem bieżących środków finansowych na poziomie 4 000 000 zł. zapewniającą samodzielne finansowanie zamówienia przez okres 6 miesięcy, to jest do momentu otrzymania pierwszej płatności od zamawiającego. Spełnienie tego warunku pozwoli ocenić płynność finansową wykonawcy w momencie rozpoczęcia prac, która: - jest niezbędna do zapewnienia ciągłości prac wynikających z Harmonogramu, - jest konieczna dla wywiązywania się z bieżących płatności, z płatności za zakupiony sprzęt komputerowy, za ewentualny wynajem pomieszczeń i eksploatację sprzętu, co z kolei jest związane z zachowaniem terminów realizacji zamówienia i odbiorem zgodnie z Harmonogramem. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców warunek opisany: a. w punkcie A.I - winien być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólny wniosek, b. w punkcie A.II - winien być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólny wniosek, c. w punkcie A.III - winien być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólny wniosek, d. w punkcie A.IV - winien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólny wniosek. B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie musza złożyć następujące dokumenty: B.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający między innymi dokładne dane wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. B.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy, sporządzony i podpisany w sposób określony powyżej. B.3. Dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu. UWAGA Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazów są dostępne w siedzibie Zamawiającego jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na wyżej wymieniony numer faksu lub adres e-mail). Wniosek, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. C. Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazów wymienionych powyżej oraz w pkt III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt III.2.1. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki. D. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, to jest zaproszenia do składania ofert przez wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożą ważne wnioski: a. Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym będzie oparta na ocenie spełnienia przez nich wszystkich warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach stanowiących dodatki do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonane należycie. b. Brak spełnienia któregokolwiek z warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy po 1 punkcie za każdą następną osobę wymienioną w punkcie A.III. wykazaną ponad wymaganą. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymają w kolejności najwyższą ilość punktów przyznanych wg wyżej wymienionych zasad. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Uwaga: w przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o. w której zaoferowana cena przewyższy dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wymagane będzie w chwili podpisania umowy przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (kodeks Spółek handlowych art.220); 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - informację tę składają tylko podmioty zbiorowe; UWAGA: Dokumenty wskazane w pkt. 1) do 5) winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt A 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Forma składanych dokumentów Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do Wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług (zgodnie z wymogami określonymi w pkt III.2.1) A.I WIEDZA i DOŚWIADCZENIE), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie,(np. referencje), 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności: wykaz potencjału kadrowego (zgodnie z wymogami określonymi w pkt III.2.1) A. III POTENCJAŁ KADROWY) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie dla każdej z wymaganych osób: a) Project managera - dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie zarządzania lub dyplom ukończenia studiów wyższych z dowolnym zakresie i dyplom/certyfikat ze zdanego egzaminu, kursu z zakresu zarządzania projektami, b) Administrator bazy danych Oracle -certyfikat minimum na poziomie Oracle 9i Database Administrator Certified Professional (lub równoważny), c) Inspektor nadzoru wewnętrznego - dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie geodezyjnym oraz uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 oraz 2 zgodne z art. 43 pkt.2 Ustawy z 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, c) komórka kontroli technicznej - schemat organizacyjny przedsiębiorstwa z wydzieloną jednostką/komórką kontroli technicznej lub umowę z podmiotem zewnętrznym lub inny dokument potwierdzający posiadanie komórki kontroli technicznej, d) geodeta - uprawnienia z zakresu nr 1 i nr 2 zgodne z art. 43 pkt.2 Ustawy z 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, e) operator systemu GEO-INFO V - świadectwo ukończenia szkolenia z obsługi programu GEO-INFO V( lub równoważny). 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, w szczególności: wykaz potencjału technicznego (zgodnie z wymogami określonymi w pkt III.2.1) A. II POTENCIAŁ TECHNICZNY) tj. podstawowego sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia wraz z odpowiednimi licencjami lub potwierdzeniem producenta o posiadaniu prawa do użytkowania dla oprogramowania, a dla sprzętu oświadczeniem z wykazem zawierającym numery seryjne. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Tak, częściowo w zakresie Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolit. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 49 ust. 4 Ustawy bowiem zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Konieczność dotrzymania warunków określonych we wniosku do ZPORR oraz rozliczenia funduszy w układzie budżetowym 2005/2007roku. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 17 - 15929 z dnia 25.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 70% Parametry techniczne rozwiązania zapewniającego bezpieczeństwo bazy danych na czas realizacji kontraktu oraz ciągłości realizacji zamówienia 20% Wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonywania zamówienia 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OZ.342/1/2005 FAZA V. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: brak ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.08.2005, godzina 10:15, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH ZINTEGROWANEGO PROGRAMU OPERECYJNEGO ROZWOJU REGIONALNEGO, DZIAŁANIE 1.5. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.