eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Gdańsk: Wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej
Numer ogłoszenia: 362945 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334741 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Usługa ochrony: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi ochrony osób, obiektu i mienia, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 oraz podłączenie i utrzymanie stałego połączenia SSWiN Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania. Kody CPV: 74613000-9 - Usługi dozoru 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Słownik uzupełniający: E063-2 - Konserwacja Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: ochrona fizyczna, ochrona całodobowa, pełniona przez licencjonowanych pracowników ochrony zatrudnionych na umowę o pracę. 1. Zamawiający informuje, że pracownicy świadczący usługi ochrony w obiekcie przy ul. Żytniej 4-6 muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej, minimum pierwszego stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone lub wyższa. 2. Wykonawca, którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia. 3. Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie ochrony obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz w Instrukcji pełnienia służby. 4. Pracownicy wykonują usługi ochrony w systemie zmianowym 12 godzinnym po jednym pracowniku ochrony na zmianie. 5. Ochrona fizyczna powinna być wykonana przez pracowników jednakowo umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki łączności bezprzewodowej oraz środki przymusu bezpośredniego. 6. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia Pomorskiego Urzędu w Gdańsku należy w szczególności. 1) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz dokumentów Zamawiającego; 2) zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i petentów Zamawiającego; 3) utrzymanie spokoju i porządku wśród petentów Zamawiającego oraz kontroli ruchu, w tym ruchu osobowego w obrębie chronionego obiektu Zamawiającego; 4) okresowe patrolowanie chronionego obiektu (w nieregularnych odstępach czasowych aczkolwiek nie rzadziej niż co 2 godziny) oraz obserwacja osób wchodzących na chroniony teren; 5) ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości; 6) wezwanie osób do opuszczenia ochranianego terenu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku; 7) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; 8) zapewnienie rodzaju i ilości uzbrojenia oraz ilości i rodzaju przymusu bezpośredniego zgodnie z planem ochrony w tym w szczególności paralizatora elektrycznego uprzednio uzgodnionego z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego 9) kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń (zaplombowania) pomieszczeń, okien oraz wyłączenie oświetlenie oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego obiektu po godzinach pracy; 10) obchód obiektu na zewnątrz podczas przejmowania służby przez zmiennika w celu sprawdzenia czy nie pozostawiano uchylonych okien i włączonego oświetlenia po godzinach pracy; 11) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i innych chronionego obiektu; 12) niezwłoczne powiadamianie Policji, Straży Pożarnej oraz wskazanych pracowników Zamawiającego w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu; 13) wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu w sytuacji zagrożenia; 14) koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnej w przypadku zagrożenia; 15) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu telewizji przemysłowej; 16) sprawdzenie dróg ewakuacyjnych pod względem ich drożności; 17) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi); 18) informowanie Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu; 19) nadzorowanie otwierania i zamykania chronionego obiekty oraz terenu zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego porządkiem; 20) sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a) nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych, b) nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., c) występowania objawów awarii instalacji użytkowych funkcjonujących w obiekcie, 21) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej; 22) w okresie zimowym informowanie telefoniczne do godziny 5.00, wskazanego przez Zamawiającego pracownika o nagłych opadach śniegu; 23) wykonanie innych czynności związanych z tokiem pełnienia służby, określonych w Planie Ochrony Obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz w Instrukcji Pełnienia Służby. Wykonawca weźmie udział w Analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku raz na kwartał, w terminie podanym przez Zamawiającego oraz na każde wezwanie Pionu ochrony Zamawiającego. Usługi konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) polegające na stałej konserwacji tych systemów zainstalowanych w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 składającego się z ok. 40 czujek, ok. 30 lamp ewakuacyjnych, 3 manipulatorów, 9 kamer zewnętrznych, 2 wewnętrznych. Wykonawca wykonywać będzie powyższe usługi raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Do czynności wchodzących w skład konserwacji SSWiN, CCTV oraz SSP należy w szczególności: 1. sprawdzenie linii dozorowych, wyzwolenie alarmu, zresetowanie i ewentualne korekty; 2. sprawdzenie czujek, wejście w proc. test, wymuszenie zadziałania, kontrola poprawności, ewentualne korekty i wyjście z testu w stan czuwania; 3. sprawdzanie zasilania 230 V AC i 12 V DC oraz korekta prądu ładowania akumulatorów, czyszczenie zacisków akumulatora; 4. sprawdzenie sygnalizatorów wew. i zew. wraz z zasilaniem awaryjnym; 5. sprawdzenie centrali z odczytem programu i ewentualną jego korektą, odczytem pamięci zdarzeń, regulacja czasu rzeczywistego; 6. zmiana kodów zabezpieczających; 7. sprawdzenie i próby powiadamiania o alarmie urządzeniami automatycznymi; 8. próbny rozruch i sprawdzenie całości (wraz z okablowaniem); 9. utrzymanie w stanie czystości urządzeń SSWiN łącznie z elementami optycznymi czujników - konserwacje SSW będą wykonywane i prowadzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ; 10. sprawdzenie i regulacja systemu CCTV wew. i zew. - utrzymanie w czystości kamer łącznie z elementami optycznymi; 11. utrzymanie w stanie czystości urządzeń SSP łącznie z czujnikami ppoż. - wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokółu z przeglądu i konserwacji SSP; 12. konserwacje, przeglądy i naprawy ww. systemów będą wykonywane sprzętem Wykonawcy - Wykonawca zabezpieczy drabiny do konserwacji urządzeń; 13. wykonanie przeglądów i konserwacji, o których mowa powyżej oraz jej zakres zostanie każdorazowo potwierdzony przez pracownika Pionu ochrony z ramienia Zamawiającego; 14. przeglądy i konserwacje SSWiN oraz CCTV może przeprowadzać jedynie pracownik posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia i posiadający aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego; 15. dopuszcza się wykonanie usług przeglądu i konserwacji przez podwykonawcę w części dotyczącej systemu sygnalizacji pożaru (SSP); 16. usługa dokonywania napraw w przypadku awarii lub stwierdzenia usterek w SSWiN, CCTV lub SSP obejmuje: 1) przegląd systemu w celu stwierdzenia przyczyny uszkodzenia, 2) zakupu oraz dostawę sprzętu i urządzeń w zakresie wymaganym dla dokonania naprawy, po zatwierdzeniu listy materiałów lub urządzeń przez przedstawiciela Zamawiającego - wymagane jest przedstawienie kosztorysu wykonania całości prac, 3) dokonanie naprawy 4) sprawdzenie po naprawie, czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. 17. w przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii w SSWiN, CCTV lub SSP Wykonawca obowiązany jest usunąć usterki w czasie 12 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu; 18. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia nowo przyjętych pracowników ochrony w zakresie obsługi systemów SSWiN, CCTV i SSP; 19. Wykonawca przekaże i na bieżąco będzie aktualizował wykaz osób z telefonami i adresami do stałych kontaktów z Zamawiającym. Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1. Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centralek SSWiN Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; 2. Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN Zamawiającego: 1) alarmów włamaniowych i napadowych, 2) prób sabotażu systemu alarmowego, 3) transmisji testowych (co 12 godzin), 3. Analizie otrzymanych sygnałów; W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 nie może przekraczać 10 minut. Zamawiający zastrzegą sobie prawo do powiadomienia grupy natychmiastowego reagowania w celu sprawdzenia warunków umowy raz na pół roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.61.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95606,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104457,60

  • Oferta z najniższą ceną: 104457,60 / Oferta z najwyższą ceną: 137030,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.