eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego dla oprogramowania ASE Small Business Edition Support, Red Hat Enterprise Linux Server Standard, Basic Support Coverage VMware

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-11-03

Warszawa: ¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego dla oprogramowania ASE Small Business Edition Support, Red Hat Enterprise Linux Server Standard, Basic Support Coverage VMware
Numer og³oszenia: 362880 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 328076 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego dla oprogramowania ASE Small Business Edition Support, Red Hat Enterprise Linux Server Standard, Basic Support Coverage VMware.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie wsparcia technicznego w terminie 24 miesi±ce od daty podpisania umowy jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2015 r. dla poni¿szych produktów, zakupionych przez Narodowy Fundusz Zdrowia w ramach projektu Wdro¿enia Systemu Dodatkowej Weryfikacji ¦wiadczeñ Zdrowotnych: 1.ASE Small Busieness Edition Support -ID-Produktu-16329,ilo¶æ-17; 2.Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (2 sockets) (1 physical or 2 virtual guests)- ID Produktu-10396293(contract number),ilo¶æ-17; 3.Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor)-ID Produktu-41668655,ilo¶æ-17; 4.Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance)- ID Produktu- 41668655,ilo¶æ - 1; W ramach wykonywanej us³ugi maintenance Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania: ASE Small Busieness Edition Support: -dostarczania nowych wersji oprogramowania; -dostêpu do nowych funkcjonalno¶ci oraz ulepszeñ i poprawek; -udzielania w ramach ¶wiadczenia wsparcia us³ug utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 9:00 - 17:00; -nielimitowanej liczby zg³oszeñ. Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (2 sockets) (1 physical or 2 virtual guests): -dostarczania nowych wersji oprogramowania; -pomocy z zakresu bie¿±cej eksploatacji oprogramowania; -konfiguracji oprogramowania; -przyjmowania nielimitowanej liczby zg³oszeñ; -udzielania w ramach ¶wiadczenia wsparcia us³ug utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8:00 - 16:00; -czasu reakcji na zg³oszenie: 1 godzina Poziom 1 URGENT Problem, który powa¿nie wp³ywa na korzystanie z oprogramowania w ¶rodowisku produkcyjnym (taki jak utrata danych produkcyjnych lub systemów, w których s± u¿ywanie). Sytuacja wstrzymuje dzia³ania biznesowe a obej¶cie tymczasowe nie istnieje. 4 godziny Poziom 2 HIGH Problem, w którym oprogramowanie dzia³a, ale korzystanie w ¶rodowisku produkcyjnym jest znacznie utrudnione. Sytuacja powoduje du¿y wp³yw na czê¶æ operacji biznesowych, a obej¶cie tymczasowe nie istnieje. 1 dzieñ roboczy Poziom 3 MEDIUM Problem, który polega na czê¶ciowej, niekrytycznej utracie mo¿liwo¶ci korzystania z oprogramowania w ¶rodowisku produkcyjnym lub ¶rodowisku developerskim. Dla ¶rodowisk produkcyjnych jest wp³yw na dzia³anie, ale nadal funkcjonuje, w tym za pomoc± obej¶cia tymczasowego. Dla ¶rodowisk developerskich, w których sytuacja jest przyczyn±, ¿e projekt nie mo¿e byæ kontynuowany lub musi byæ migrowany do innego ¶rodowiska. 2 dni robocze Poziom 4 LOW Pytanie o ogólne u¿ytkowanie, raportowanie b³êdu dokumentacji lub zalecenia dla przysz³ej poprawy produktów lub modyfikacji. Dla ¶rodowisk produkcyjnych bez wp³ywu lub wp³yw jest niski na dzia³anie, wydajno¶æ lub funkcjonalno¶æ systemu. Dla ¶rodowisk programistycznych, wp³yw jest ¶redni lub niski na dzia³anie, ale nadal funkcjonuje, równie¿ za pomoc± procedury obej¶cia. Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor); Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance): -dostarczania nowych wersji oprogramowania; -pomocy z zakresu bie¿±cej eksploatacji oprogramowania; -dostêpu do nowych funkcjonalno¶ci oraz ulepszeñ i poprawek; -udzielania w ramach ¶wiadczenia wsparcia us³ug utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00 - 19:00; -przyjmowania nielimitowanej liczby zg³oszeñ; -czasu reakcji na zg³oszenie: 4 godziny Poziom 1 CRITICAL Serwer produkcyjny lub inny system krytyczny nie dzia³aj± a obej¶cie tymczasowe nie jest natychmiast dostêpne. Wszystkie lub znaczna czê¶æ krytycznych danych jest nara¿ona na ryzyko utraty lub uszkodzenia. 8 godzin Poziom 2 MAJOR G³ówna funkcjonalno¶æ jest powa¿nie os³abiona. Operacje mog± byæ nadal wykonywane w ograniczonym zakresie, choæ wydajno¶æ d³ugoterminowa mo¿e byæ obni¿ona. Dotyczy instalacji bie¿±cych i przyrostowych. Tymczasowe obej¶cie problemu jest dostêpne. 12 godzin Poziom 3 MINOR Czê¶ciowa, niekrytyczna utrata funkcjonalno¶ci oprogramowania. Pomimo ograniczonej funkcjonalno¶ci niektórych elementów mo¿liwe jest dalsze korzystanie z oprogramowania. 12 godzin Poziom 4 COSMETIC Ogólne pytania dotycz±ce u¿ytkowania. Kwestie ogólnego u¿ytkowania, w tym b³êdy w dokumentacji..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EuroSoft Sp. z .o.o., £opuszañska 32, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 313536,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 418900,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 418900,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 418900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.