Ogłoszenie z dnia 2006-07-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: wykonanie Projektu koncepcyjnego przebudowy dróg wojewódzkich: Zadanie 1: droga wojewódzka Nr 522 na odcinku Sztum Górki - Mikołajki - Prabuty. Zadanie 2: droga wojewódzka Nr 522 na odcinku granica gmin Mikołajki / Prabuty do obszaru zabudowanego Kołodzieje. Zadanie 3: droga wojewódzka Nr 522 Kołodzieje - granica województwa. Zadanie 4: droga wojewódzka Nr 523 Gardeja - Trumieje Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, do kontaktów: Stanisław Groth, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, fax 058 3202025, e-mail: sekretariat@zdw.hnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.hnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdw.hnet.pl/zp Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:administrowanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Projektu koncepcyjnego przebudowy dróg wojewódzkich: Zadanie 1: droga wojewódzka Nr 522 na odcinku Sztum Górki - Mikołajki - Prabuty. Zadanie 2: droga wojewódzka Nr 522 na odcinku granica gmin Mikołajki / Prabuty do obszaru zabudowanego Kołodzieje. Zadanie 3: droga wojewódzka Nr 522 Kołodzieje - granica województwa. Zadanie 4: droga wojewódzka Nr 523 Gardeja - Trumieje. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie projektu koncepcyjnego przebudowy dróg wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia:· Droga wojewódzka Nr 522 na odcinku Sztum Górki - Prabuty o długości 11,420 km,·Droga wojewódzka Nr 522 na odcinku granica gmin Mikołajki / Prabuty do obszaru zabudowanego Kołodzieje o długości 12,580 km,·Droga wojewódzka Nr 522 na odcinku Kołodzieje - granica województwa o długości 14,03 km·Droga wojewódzka Nr 523 Gardeja - Trumieje o długości 16,336 km. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: nie później niż: Zadanie 1 - do 30.11.2006r. Zadanie 2 - do 30.11.2006r. Zadanie 3 - do 31.03.2007r. Zadanie 4 - do 31.03.2007r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Projekt koncepcyjny dla zadania 1, 2, 3 i 4 należy wykonać jako oddzielne opracowania, które można realizować niezależnie. Etapy projektowe:·opracowanie koncepcji programowo przestrzennej , ·ocena oddziaływania na środowisko,·studium wykonalności,·inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem,·uzyskanie uzgodnienia na wycinkę drzew od właściwego terenowo Urzędu Gminy,·uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,·uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych inwestycji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk: 1.Projektant branży drogowejProjektant dla branży drogowej, jako projektant wiodący, musi być na stałe zatrudniony u Wykonawcy, musi posiadać 3 lata praktyki zawodowej w projektowaniu o wymaganej specjalności, uprawnienia budowlane do projektowania o odpowiedniej specjalności, dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 2.Projektant branży mostowej Projektant winien posiadać uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3.Projektant branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowaProjektant winien posiadać uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 4.Projektant branży energetycznejProjektant winien posiadać uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 5.Projektant branży telekomunikacyjnejProjektant winien posiadać uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę.2. Doświadczenie zawodowe.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 1 projekt koncepcyjny drogowy o długości min 10 km lub od 2 do 4 projekty koncepcyjne drogowe o łącznej długości min 10 km. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.3. Podwykonawstwo.Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie: wszystkich branż z wyłączeniem branży drogowej. Podwykonawstwo Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.4. Rękojmia za wady fizyczne i prawne projektu koncepcyjnego:Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji należytego wykonania przedmiotowego projektu koncepcyjnego na okres dwóch lat.5. Rękojmia za wady fizyczne i prawne projektu koncepcyjnego - warunek musi być spełniony przez wszystkie podmioty składające wspólna ofertę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych poniżej, na zasadzie kwalifikacji \spełnia-nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób (życiorysy zawodowe). Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa).7. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl/zp. Opłata: 3,24 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie w siedzibie Zamawiającego lub przelewem na konto Zamawiającego: Kredyt Bank IIO/Gdańsk, nr 86 1500 1171 1210 2004 7636 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 11:15, siedziba Zamawiającego, pokój 109.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZDW-6/01D/06. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





