eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kochanowice › Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Zakup urządzeń sieciowych w gminie Kochanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Kochanowice: Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Zakup urządzeń sieciowych w gminie Kochanowice
Numer ogłoszenia: 362804 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kochanowice , ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533100 w. 36, faks 034 3533105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kochanowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Zakup urządzeń sieciowych w gminie Kochanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa/modernizacja sieci logicznej okablowania strukturalnego klasy E, posiadającej możliwość transmisji min. 250 MHz, wykorzystującej gniazda teleinformatyczne RJ45. Instalacja zawiera 45 gniazd rozmieszczonych w budynku Urzędu Gminy Kochanowice przy ul. Wolności 5. Instalacja ma być wykonana zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: a) w celu potwierdzenia zdolności udzielania gwarancji 25-letniej producenta systemu okablowania firma winna przedstawić: - certyfikat imienny poświadczający ukończenie dwustopniowego kursu kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - opinię producenta o zdolności formalnej do udzielenia gwarancji przez producenta w wyniku prawidłowego wykonania instalacji przez rzeczonego wykonawcę. Opinia producenta musi być wystawiona najdalej na 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania oraz potwierdzać możliwości i uprawnienia wykonawcy na rok 2009. b) Zatrudnienie pracowników nadzoru: - posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie robót elektrycznych, c) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 PZP. Oferenci, przed złożeniem oferty mają obowiązek dokonać wizji budynku Urzędu Gminy przy ul. Wolności 5 w wyznaczonym przez zamawiającego terminie i uzyskać jej pisemne potwierdzenie Zamawiającego. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust.1 pkt 1-4 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego) b. kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonanie sieci strukturalnej w budynku Urzędu Gminy Kochanowice, ul. Wolności 5 zawierający informacje o: - nazwie producenta oferowanego systemu okablowania, - nazwie lub opisie systemu 9jeśli istnieje, np. F/FTP Kat. 6 - załacznik przedstawiający szczegółowe zestawienie materiałów proponowanych do budowy okablowania z podaniem numerów katalogowych producenta, nazw i opisów, jednostek miar, przyjętych ilości. c. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne f. dokumenty stwierdzające że, osóby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - w w celu potwierdzenia zdolności udzielania gwarancji 25-letniej producenta systemu okablowania firma winna przedstawić: - certyfikat imienny poświadczający ukończenie dwustopniowego kursu kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - opinię producenta o zdolności formalnej do udzielenia gwarancji przez producenta w wyniku prawidłowego wykonania instalacji przez rzeczonego wykonawcę. Opinia producenta musi być wystawiona najdalej na 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania oraz potwierdzać możliwości i uprawnienia wykonawcy na rok 2009 - w celu potwierdzenia pracowników nadzoru firma winna przedstawić dokumenty pracowników (załącznik nr 6): - posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie robót elektrycznych, g. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 ppkt. c do g dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kochanowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice e-mail :gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 7.30 - do 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.