eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa aparatury i sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36275

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa aparatury i sprzętu medycznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi, do kontaktów: Andrzej Borowski, ul. Aleksandrowska 61/63, 91-205 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2721913, fax 042 2721912, e-mail: wompcpl@lodzkie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.womp.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury i sprzętu medycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze ul. Aleksandrowska 61/63, 91-205 Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy pakiety. Pakiet 1 - specjalistyka - audiometr tonalny- szt. 4 - zestaw proktologiczny - szt. 1 - dermatoskop- szt. 1 - zestaw do pobierania wycinków- szt. 1 - aparat do 24 h monitorowania ciśnienia krwi - szt. 1 - rejestrator holterowski EKG - szt. 1 - lampy do naświetlania promieniami UV i IR- szt. 4 Pakiet 2 - okulistyka - keratometr JAVAL - szt. 2 - trójlustro Goldmana- szt. 1 - frontofokometr- szt. 1 - test Muchy- szt. 1 - test Wortha-Wilczka - szt. 2 - tablica okulistyczna do badania ostrości wzroku - szt. 1 - oprawa próbna do szkieł okulistycznych- szt. 1 Pakiet 3 - rehabilitacja - zestaw do magnetoterapii z leżanką - szt. 1 - aparat krioterapeutyczny na ciekły azot- szt. 3 - katedra biczy szkockich- szt. 1 - zestaw do trakcji kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego - szt. 1 - wyciąg Perschla- szt. 1 - wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych- szt. 3 - rotor kończyn dolnych i górnych- szt. 2 - cykloergometr do treningu interwałowego - szt. 3 - przenośny aparat do elektroterapii- szt. 1 - przenośny biostymulator laserowy- szt. 2 - drabinki - szt. 14 - materace składane 200x100x5 - szt. 13 - piłki 3 kg - szt. 12 - drążki do ćwiczeń plastykowe - szt. 14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzajace, że aparatura i sprzęt medyczny spełnia wymogi SIWZ: 1. deklaracje zgodności CE, 2. dokumenty zezwalające na wprowadzanie aparatury będącej przedmiotem zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 93, poz. 896). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 36.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny Kod CPV wg słownika 2008: 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie składa się z trzech pakietów, których łączna wartość wynosi 268977,02 zł netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Warunki dodatkowe: a) termin płatności: przelewem w ciagu 30 dni od daty realizacji zamówienia b) okres gwarancji: 24 miesiące od daty instalacji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w następnym punkcie. Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ, 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 SIWZ, 3. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 SIWZ, 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 4.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.4. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika, 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. załączenie deklaracji zgodności CE aparatury będącej przedmiotem zamówienia, 9. załączenie dokumentów zezwalających na wprowadzanie aparatury będącej przedmiotem zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 93, poz. 896).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:15, Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno -Lecznicze w Łodzi ul. Aleksandrowska 61/63, 91-205 Łódź, pokój nr 508 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Aparatura i sprzęt medyczny - specjalistyka. 1) Krótki opis: - audiometr tonalny - szt. 4 - zestaw proktologiczny - szt. 1 - dermatoskop - szt. 1 - zestaw do pobierania wycinków - szt. 1 - aparat do 24 h monitorowania ciśnienia krwi - szt. 1 - rejestrator holterowski EKG - szt. 1 - lampy do naświetlania promieniami UV i IR - szt. 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 68037,84 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Aparatura i sprzęt medyczny - okulistyka. 1) Krótki opis: - keratometr JAVAL - szt. 2 - trójlustro Goldmana - szt. 1 - frontofokometr - szt. 1 - test Muchy - szt. 1 - test Wortha-Wilczka - szt. 2 - tablica okulistyczna do badania ostrości wzroku - szt. 1 - oprawa próbna do szkieł okulistycznych - szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 21775,70 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Aparatura i sprzęt medyczny - rehabilitacja. 1) Krótki opis: - zestaw do magnetoterapii z leżanką - szt. 1 - aparat krioterapeutyczny na ciekły azot - szt. 3 - katedra biczy szkockich - szt. 1 - zestaw do trakcji kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego - szt. 1 - wyciąg Perschla - szt. 1 - wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych - szt. 3 - rotor kończyn dolnych i górnych - szt. 2 - cykloergometr do treningu interwałowego - szt. 3 - przenośny aparat do elektroterapii - szt. 1 - przenośny biostymulator laserowy- szt. 2 - drabinki - szt. 14 - materace składane 200x100x5 - szt. 13 - piłki 3 kg - szt. 12 - drążki do ćwiczeń plastykowe - szt. 14. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 36.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 179977,48 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.