To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Głogów: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi komputera dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 362724 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260866 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, ul. Słowiańska 13, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 834 10 03, faks 76 834 10 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi komputera dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie w formie wykładów oraz zajęć praktycznych kursu obsługi komputera dla beneficjentów projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy społecznej, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), dla 9 osób, w podziale na: a) kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym - dla 2 osób, w tym 1 osoba słabowidząca, który powinien odbyć się w ciągu min. 45 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 1A, b) kurs obsługi komputera w stopniu średniozaawansowanym - dla 7 osób, w tym 1 osoba słabowidząca, który powinien odbyć się w ciągu min. 45 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 1B. 2. UWAGA! Jedna osoba szkolona winna przypadać na jeden komputer. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A i B do SIWZ, - projekt umowy załącznik nr 3 do SIWZ UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości beneficjentów projektu (zwiększenie/zmniejszenie) +/- 2 osób (bez zmiany ceny za jedną osobę) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. W takim przypadku cena ogólna będzie mnożnikiem ilości osób i ceny za osobę przedstawionej w formularzu oferty. 4. Szczegółowe warunki: a) Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone na terenie miasta Głogowa, w dni robocze, w godzinach między 9.00 - 18.00, przy czym maksymalna liczba godzin zajęć może wynosić 6 godzin w danym dniu w tym przerwy po 15 minut, po każdych 2 godzinach zajęć. d) Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, w budynku/lokalu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wolnym od barier architektonicznych. e) Wykonawca zobowiązany jest ponadto: - do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej, - zapewnić badania lekarskie, stwierdzające zdolność do odbycia szkolenia oraz wydać książeczki zdrowia o ile przepisy odrębne tego wymagają, - zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - przeprowadzić egzamin końcowy, - wydać uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, - zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe. - Zapewnić uczestnikom codziennie napoje (kawa/herbata, wodę mineralną) i zamiennie (ciasto/drożdżówki/pizzerki), 5. Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, tj.: - dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych dla poszczególnych grup, - list obecności; - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, - przekazania Zamawiającemu listy obecności beneficjentów nie później niż do 3-go dnia po zakończeniu kursu, - protokołu z egzaminu końcowego, - sporządzenia sprawozdania z przebiegu szkolenia zgodnie z otrzymanym wzorem stanowiącym załącznik do umowy, - przekazania zamawiającemu kopii materiałów szkoleniowych wydanych uczestnikom, 6. Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). - dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie. 7. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę* oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich projektów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 02.04.2014r. - załącznik nr 2 do SIWZ * dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu. UWAGA: Nie wypełnienie powyższego oświadczenia spowoduje odrzucenie oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy społecznej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Głogowie, ul. Gustawa Morcinka 8, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9113,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7589,00
Oferta z najniższą ceną: 4220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15990,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Wykonanie zadania pn. "Budżet Obywatelski - Koncepcja zagospodarowania placu zabaw przy SP 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie dla dzieci z przedszkola, szkoły i okolic"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w miejscowości Ruszowice
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.