eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZNYCH

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-11-09

Warszawa: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZNYCH
Numer og³oszenia: 362692 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalkarowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych: 1. bielizny p³askiej: (prze¶cierad³a, poszwy, poszewki, koszule, podk³ady, rêczniki, ¶cierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp.) 2. bielizny noworodkowej: ¶piochy, kaftaniki, czapeczki, itp.; 3. bielizny operacyjnej (prze¶cierad³a, podk³ady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce itp.) 4. odzie¿y ochronnej i medycznej: fartuchów chirurgicznych pe³nobarierowych wielorazowego u¿ytku, 5. bielizny fasonowej w tym: - fartuchy, - marynarki, - ¿akiety, - spódnice - spodnie - t-shirty - peleryny, bluzy polarowe, - koszule flanelowe 6. kocy, poduszek, ko³der, firan, zas³on w tym parawanowych i prysznicowych, kombinezony do fototerapii, ro¿ki, rogale i gniazdka z wk³adem styropianowym, Szacunkowy wykaz ilo¶ciowy stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy informuje, i¿ ilo¶ci wskazane mog± ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: a) Odbiór brudnej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.8.00-8.30; b) Za³adunek brudnej bielizny, c) Ka¿dorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±, d) Transport brudnej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. e) Wykonawca odpowiada za przejêty ³adunek brudnej bielizny szpitalnej z chwil± jego pobrania i za³adunku; f) Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ ³adunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostêpem osób trzecich, wp³ywem czynników zewnêtrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizn± z innych placówek, b) Wykonawca zobowi±zuje siê do osobnego prania ka¿dego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, c) Pranie bielizny powinno odbywaæ siê wed³ug procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantuj±cych wysok± jako¶æ wypranej odzie¿y (zarówno pod wzglêdem bakteriologicznym i higienicznym); d) Bielizna po praniu winna byæ: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usuniête, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, daj±ca poczucie ¶wie¿o¶ci i czysto¶ci. e) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mog± byæ odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. nie pourywane. f) Fartuchy i mundurki personelu, z wyj±tkiem odzie¿y operacyjnej powinny byæ prasowane, g) Stosowane ¶rodki w procesie odka¿ania, prania nie mog± niszczyæ tkaniny, nie mog± zawieraæ fosforanów oraz musz± byæ przeznaczone do stosowania w Zak³adach Opieki Zdrowotnej; h) Maszyny i urz±dzenia stosowane w procesie prania musz± byæ w dobrym stanie technicznym oraz musz± posiadaæ znaki CE (je¶li nie to powinny byæ dostosowane do obowi±zuj±cych przepisów); i) Maglowanie lub prasowanie bielizny nale¿y prowadziæ w sposób ograniczaj±cy jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mog³yby spowodowaæ jej zaka¿enie lub zabrudzenie; j) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak równie¿ w czasie transportu. Je¶li uszkodzenie nie pozwala na dalsze u¿ytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty zwi±zane z jej odkupieniem. k) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawê i transport czystej bielizny: a) Dostawy czystej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 7.00-7.30; b) Transport czystej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu czystej bielizny, c) Roz³adunek bielizny, d) Czysta bielizna bêdzie dostarczana: - posegregowana asortymentowo, - zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyæ bieliznê przed powtórnym zabrudzeniem; - fartuchy i mundurki personelu dostarczane w stanie powieszonym pojedynczo zafoliowane - w opakowaniach umo¿liwiaj±cych odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczno¶ci otwierania opakowania oraz potwierdzenie, ¿e jest bielizn± Zamawiaj±cego, - ka¿de opakowanie bêdzie zawiera³o odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotno¶æ 10 szt. lecz nie wiêcej ni¿ 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostan± ustalone miêdzy stronami; e) Ka¿dorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi w zakresie prania bielizny szpitalnej o warto¶ci 100 000 z³ ka¿da,

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje: a) odpowiednimi maszynami i urz±dzeniami pralniczymi, w tym pralnic± tunelow± z automatycznym systemem dozowania ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych, b) odpowiednimi ¶rodkami transportu tj.: minimum dwoma samochodami przeznaczonymi do przewozu oddzielnie bielizny czystej i bielizny brudnej, spe³niaj±cymi wymogi sanitarno - epidemiologiczne.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    a) Aktualn± informacjê w³a¶ciwego organu sanitarno - epidemiologicznego, potwierdzaj±c±, ¿e pralnia, w której ¶wiadczona bêdzie us³uga jest pod sta³ym nadzorem sanitarno - epidemiologicznycm oraz spe³nia wymogi Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pod wzglêdem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urz±dzenia zak³adu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006, nr 213, poz. 1568) w tym, stwierdzaj±c±, ¿e pralnia posiada barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst±. b) Aktualne opinie sanitarne wydane przez w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, dotycz±ce dopuszczenia do u¿ytkowania ¶rodki transportu, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ do wykonania us³ugi, c) Dokumentacja dotycz±ca szczegó³owego opisu procesu technologicznego prania i dezynfekcji bielizny ka¿dego asortymentu, potwierdzona przez producenta tych ¶rodków lub autoryzowanego przedstawiciela. d) Ostatni raport serwisowy potwierdzaj±cy nadzór nad stosowan± technologi± prania, e) Wykaz ¶rodków dezynfekuj±cych, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ w trakcie realizacji us³ugi wraz z dokumentami dopuszczaj±cymi - odpowiednio posiadaj±ce wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679), dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252), f) Wykaz ¶rodków pior±cych, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ w trakcie realizacji us³ugi wraz z atestami lub ¶wiadectwami jako¶ci potwierdzonymi przez PZH oraz ulotki informacyjne, g) Protokó³ z ostatniej kontroli sanitarno - epidemiologicznej przeprowadzonej w pralni, w której Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi, h) Za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi potwierdzaj±cego, ¿e ¶wiadczone przez Wykonawcê us³ugi w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia spe³niaj± okre¶lone wymogi jako¶ciowe - certyfikat ISO 9001 lub równowa¿ny,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osob(ê)y nie wymienion(±)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na interwencjê - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT maj±ca wp³yw na cenê brutto nastêpuje z dniem urzêdowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej DZIA£ ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej DZIA£ ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.