Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Kutno: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kutnie
Numer ogłoszenia: 362635 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, faks 024 3554784.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kutnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: 1.1. Część I - obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Wydziału Finansowego, Biura Rady i Zarządu Powiatu, Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego w zakresie spraw kadrowych, Referatu Zdrowia i Spraw Społecznych, Referatu Inwestycji i Programów Pomocowych, Samodzielnego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego, Samodzielnego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Audytora Wewnętrznego oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie. 1.2. Część II - obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Referatu Transportu i Zarządzania Ruchem, Wydziału Drogownictwa, Wydziału Edukacji Kultury i Sportu, Wydziału Komunikacji, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Geologa Powiatowego, Referatu Promocji Informacji i Kontaktów z Mediami, Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I - Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli dysponują co najmniej jedną osobą będącą adwokatem lub radcom prawnym posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (Powiat) jako radca prawny lub adwokat. Część II - Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli dysponują co najmniej jedną osobą będącą adwokatem lub radcom prawnym posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (Powiat) jako radca prawny lub adwokat
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Formularz OFERTA stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Programów Pomocowych ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Wydziału Finansowego, Biura Rady i Zarządu Powiatu, Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego w zakresie spraw kadrowych, Referatu Zdrowia i Spraw Społecznych, Referatu Inwestycji i Programów Pomocowych, Samodzielnego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego, Samodzielnego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Audytora Wewnętrznego oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Referatu Transportu i Zarządzania Ruchem, Wydziału Drogownictwa, Wydziału Edukacji Kultury i Sportu, Wydziału Komunikacji, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Geologa Powiatowego, Referatu Promocji Informacji i Kontaktów z Mediami, Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO BUDOWLANE
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno."
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawnych związanych z kontrolą i badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez MKiDN oraz doradztwa prawnego w ramach Programu FEnIKS 2021-2027 dla priorytetu VII "Kultura"
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.