eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Kutno: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kutnie
Numer ogłoszenia: 362635 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, faks 024 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: 1.1. Część I - obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Wydziału Finansowego, Biura Rady i Zarządu Powiatu, Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego w zakresie spraw kadrowych, Referatu Zdrowia i Spraw Społecznych, Referatu Inwestycji i Programów Pomocowych, Samodzielnego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego, Samodzielnego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Audytora Wewnętrznego oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie. 1.2. Część II - obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Referatu Transportu i Zarządzania Ruchem, Wydziału Drogownictwa, Wydziału Edukacji Kultury i Sportu, Wydziału Komunikacji, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Geologa Powiatowego, Referatu Promocji Informacji i Kontaktów z Mediami, Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cześć I - Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli dysponują co najmniej jedną osobą będącą adwokatem lub radcom prawnym posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (Powiat) jako radca prawny lub adwokat. Część II - Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli dysponują co najmniej jedną osobą będącą adwokatem lub radcom prawnym posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (Powiat) jako radca prawny lub adwokat

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Formularz OFERTA stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Programów Pomocowych ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Wydziału Finansowego, Biura Rady i Zarządu Powiatu, Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego w zakresie spraw kadrowych, Referatu Zdrowia i Spraw Społecznych, Referatu Inwestycji i Programów Pomocowych, Samodzielnego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego, Samodzielnego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Audytora Wewnętrznego oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna Zamawiającego, polegająca w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych, doradztwie prawnym, sporządzaniu umów i innych aktów prawnych z zakresu działalności Zamawiającego, a także zastępstwo procesowe przed organami sądowymi i administracyjnymi. Obsługa prawna Referatu Transportu i Zarządzania Ruchem, Wydziału Drogownictwa, Wydziału Edukacji Kultury i Sportu, Wydziału Komunikacji, Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Geologa Powiatowego, Referatu Promocji Informacji i Kontaktów z Mediami, Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych oraz innych dziedzin objętych zakresem działalności Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kutnie, w ramach dyżuru radcy prawnego lub adwokata, w wymiarze 42 godziny miesięcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.