eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Bydgoszcz: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 362583 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3234500,3234580, faks 52 3234504, 3234574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części: Część 1 - Oddział w Bydgoszczy, Część 2 - Rejon w Bydgoszczy, Część 3 - Rejon w Inowrocławiu, Część 4 - Rejon w Świeciu, Część 5 - Rejon w Toruniu, Część 6 - Rejon we Włocławku, Część 7 - Rejon w Nakle.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) i/lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu usług porządkowych w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż: Część 1: 100 000,00 PLN brutto, Część 2: 30 000,00 PLN brutto, Część 3: 30 000,00 PLN brutto, Część 4: 30 000,00 PLN brutto, Część 5: 30 000,00 PLN brutto, Część 6: 30 000,00 PLN brutto, Część 7: 40 000,00 PLN brutto. UWAGA! W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wymagana wartość każdej z wykazywanych usług musi wynosić nie mniej niż suma wartości pojedynczych usług wymaganych dla części na które złożono oferty. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.1), na zasadzie spełnia - niespełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie powyższego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT na usługi objęte umową, kwota brutto zostanie aneksem do umowy odpowiednio dostosowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, pok. nr 23 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad. pkt II.2) i załącznika I. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia z zakresie Część 1 (Oddział w Bydgoszczy), został zrealizowany w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, z wyłączeniem usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych użytkowanych przez pracowników GDDKiA Oddział w Bydgoszczy przy ul. Gajowej 7 w Bydgoszczy, której realizacja rozpocznie się 01.04.2011 roku i będzie wykonywana przez 21 miesięcy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 1 - Oddział w Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 1 - Oddział w Bydgoszczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 2 - Rejon w Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 2 - Rejon w Bydgoszczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 3 - Rejon w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 3 - Rejon w Inowrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 4 - Rejon w Świeciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 4 - Rejon w Świeciu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 5 - Rejon w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 5 - Rejon w Toruniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 6 - Rejon we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 6 - Rejon we Włocławku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 7 - Rejon w Nakle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części. Część 7 - Rejon w Nakle.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.