eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paw³owicePrzebudowa OSP Warszowice



Og³oszenie z dnia 2016-12-08

Og³oszenie nr 362564 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Paw³owice: Przebudowa OSP Warszowice
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

tak


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gminny Zespó³ Komunalny, ul. A.Mickiewicza 28a, 43-250 Paw³owice; 2. Ochotnicza Stra¿ Po¿arna Warszowice ul. Cieszyñka 2 , 43-254 Warszowice - osoby do kontaktu wskazane w specyfikacji
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespó³ Komunalny, krajowy numer identyfikacyjny 24038325100000, ul. ul. Adama Mickiewicza  , 43250   Paw³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 324 493 434, e-mail gzk@pawlowice.pl, faks 324 493 434.
Adres strony internetowej (URL): www.gzk.pawlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
Przetarg w imieniu wskazanych ww Zamawiaj±cych przeprowadza Gminny Zespó³ Komunalny zgodnie z art. 16 ust 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ze zm.) oraz upowa¿nienia z dnia 07.12.2016 r. Umowy na dany zakres ka¿dy Zamawiaj±cy podpisuje osobno.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
bip.gwpawlowice.finn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.gwpawlowice.finn.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Gminny Zespó³ Komunalny, ul. A.Mickiewicza 28a, 43-250 Paw³owice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa OSP Warszowice
Numer referencyjny: RBiM/221/1/2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
2
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Cze¶æ 1. Dostosowanie do przepisów przeciw po¿arowych - zadanie finansowane przez Gminê Paw³owice - Gminny Zespó³ Komunalny: a) wykonanie hydrantów wewnêtrznych b) wykonanie instalacji o¶wietlenia i gniazd wtyczkowych c) wykonanie zasilania i rozdzia³u energii elektrycznej d) wykonanie instalacji awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego e) wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizacji po¿aru f) wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej g) roboty budowlane dotycz±ce dostosowania do wymogów p.po¿. h) wykonanie schodów zewnêtrznych i) zmiana nadpro¿y i poszerzenie otworów drzwiowych Czê¶æ 2. Rozbudowa i przebudowa sanitariatów - zadanie finansowane przez OSP Warszowice a) wykonanie wentylacji sanitariatów b) wykonanie instalacji wod.-kan. sanitariatów c) przebudowa sanitariatów

II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45310000-3, 45312100-8, 45330000-9
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 14/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Nale¿y wykazaæ, i¿ Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum: Warunek dla czê¶ci nr 1: 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 250 000,00 z³ brutto ka¿da, obejmuj±ce ka¿da swoim zakresem przebudowê lub rozbudowê lub modernizacjê budynków. Warunek dla czê¶ci nr 2: 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 150 000,00 z³ brutto ka¿da, obejmuj±ce ka¿da swoim zakresem budowê lub przebudowê lub modernizacjê budynków. Nale¿y wykazaæ dysponowaniem co najmniej: 1. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej- kierownik budowy. 2. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych- kierownik robót. 3. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie instalacji wodoci±gów i kanalizacji bez ograniczeñ- kierownik robót
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia w terminie 5 dni, nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia: 8.2.1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGI do pkt 8 SIWZ: 1. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.1. w 8.2.1. SIWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1.a Uwag do pkt 8 SIWZ, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulacjê pkt 2 stosuje siê. 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5. W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.gwpawlowice.finn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 "uPzp", zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. oraz wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia (za³±cznik nr 6)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularze ofertowe, kosztorysy ofertowe z³o¿one osobno na ka¿de zadanie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Czê¶æ 1 : 7500,00 z³ zgodnie z SIWZ Czê¶æ 2: 4500,00 z³ zgodnie z SIWZ


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Okres gwarancji i rêkojmi 30
Termin wykonania 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dopuszczonych przez Zamawiaj±cego zmian okre¶lonych w ust. 2 oraz w zakresie przewidzianym w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Strony Umowy maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach : a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu robót, konieczno¶ci zmian ST w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych w tym okre¶lonych w artykule 144 ust. 1 pkt 2) Pzp, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, gdy wyst±pi niebezpieczeñstwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ niezale¿ne od Stron losowe zdarzenie zewnêtrzne, które by³o nieuchronne oraz niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. 2) Strony s± uprawnione do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) je¿eli bêdzie to konieczne dla realizacji przedmiotu umowy z ST lub zasadami wiedzy technicznej, przyspieszy ukoñczenie, zmniejszy Zamawiaj±cemu koszty przy realizacji lub je¿eli bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego ze wzglêdu na trwa³o¶æ wykonania lub zmniejszenia kosztów eksploatacji. b) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w ST a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej ST lub zmiany stanu prawnego w oparciu o który j± przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) wyst±pienia warunków terenu robót odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w ST, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, e) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, f) wyst±pienia si³y wy¿szej, w rozumieniu pkt 1 lit. g), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w ust. 2 pkt. 2, z zastrze¿eniem § 1 ust 4 i/lub w przypadkach okre¶lonych w ust. 2 pkt 1, wy³±cznie w zakresie rzeczywi¶cie poniesionych, uzasadnionych, koniecznych do poniesienia i udokumentowanych kosztów zwi±zanych bezpo¶rednio z realizacj± przedmiotu umowy z zastrze¿eniem, ¿e: 1) gdy podstaw± przed³u¿enia terminu umowy jest ust. 2 pkt 1 lit. a) i/lub udzielenie Wykonawcy zamówienia uzupe³niaj±cego, Zamawiaj±cy ponosi 100% kosztów, o których mowa w ust. 2 oraz 2) gdy podstaw± do przed³u¿enia terminu umowy s± przypadki wymienione w ust. 2 pkt 1 lit. b)-f), Zamawiaj±cy zwróci Wykonawcy 50% poniesionych kosztów, o których mowa w ust. 2 4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do dokonania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy. 5. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust. 2 pkt. 2, zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 3 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany Umowy/protoko³u konieczno¶ci wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do propozycji/¿±dania takiej zmiany. 6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem/protoko³em konieczno¶ci, o którym mowa w ust. 5, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow±, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady okre¶lone w § 1 ust 4 i informacji uzasadniaj±cych propozycjê/¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê propozycji/¿±dania zmiany. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia propozycji/¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie robót b±d¼ w innym miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. 9. Po otrzymaniu wniosku/protoko³u konieczno¶ci, o którym mowa w ust. 5 w³a¶ciwy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej propozycjê/ ¿±danie zmiany. 10.Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du w³a¶ciwemu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego jej kopii. 11. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku/protoko³u konieczno¶ci, o którym mowa ust. 5 wraz z propozycj± wyceny robót i informacj± uzasadniaj±c± ¿±danie zmiany Umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonej propozycji/¿±dania zmiany Umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji propozycji/¿±dania zmiany. 12. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania propozycji/¿±dania zmiany, zaopiniowanego przez w³a¶ciwego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiaj±cy zaakceptuje zmianê poprzez podpisanie protoko³u konieczno¶ci lub odpowiednio powiadomi pisemnie Wykonawcê akceptacji propozycji zmiany lub o braku akceptacji propozycji/¿±dania zmiany. 13. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy/-ów wskazanego/-ych w § 6 ust. 3 umowy na zasadach okre¶lonych odpowiednio w § 6 ust. 18. 14. W przypadku gdy nie ma zastosowania § 6 ust. 18 zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, któremu/-ym powierzono wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy, ale jest wymagana zgoda Zamawiaj±cego na zmianê Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, wyra¿ona poprzez akceptacjê Umowy o podwykonawstwo. 15.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany osób wymienionych w § 4. Zmiana musi byæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego i nie wymaga aneksu do umowy. 16.Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 17.W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany: 1) zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana którejkolwiek z osób wymienionych w § 4, 2) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, 3) danych teleadresowych, 4) danych rejestrowych, 5) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 18. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 19. Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (notatka s³u¿bowa, pismo wykonawcy, protokó³ konieczno¶ci, wpis do dziennika budowy itp.). 20. W rezultacie dokonania czynno¶ci opisanych w powy¿szych punktach mo¿e doj¶æ do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiaj±cy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 23/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: Dostosowanie do przepisów przeciwpo¿arowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostosowanie do przepisów przeciwpo¿arowych - zadanie finansowane przez Gminê Paw³owice - Gminny Zespó³ Komunalny: a) wykonanie hydrantów wewnêtrznych b) wykonanie instalacji o¶wietlenia i gniazd wtyczkowych c) wykonanie zasilania i rozdzia³u energii elektrycznej d) wykonanie instalacji awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego e) wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizacji po¿aru f) wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej g) roboty budowlane dotycz±ce dostosowania do wymogów p.po¿. h) wykonanie schodów zewnêtrznych i) zmiana nadpro¿y i poszerzenie otworów drzwiowych
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45210000-2, 45310000-3, 45312100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakoñczenia: 14/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji i rêkojmi30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: Rozbudowa i przebudowa sanitariatów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Rozbudowa i przebudowa sanitariatów - zadanie finansowane przez OSP Warszowice a) wykonanie wentylacji sanitariatów b) wykonanie instalacji wod.-kan. sanitariatów c) przebudowa sanitariatów
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakoñczenia: 14/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Okres gwarancji i rêkojmi30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.