eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa kopert biurowych, papieru kserograficznego i materiałów biurowych w 2010 roku dla Oddziału ZUS w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Gdańsk: Dostawa kopert biurowych, papieru kserograficznego i materiałów biurowych w 2010 roku dla Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 362546 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, faks 058 3018459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert biurowych, papieru kserograficznego i materiałów biurowych w 2010 roku dla Oddziału ZUS w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa kopert biurowych, papieru kserograficznego i materiałów biurowych w 2010 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 odpowiednio: część I - koperty biurowe Zakres zamówienia: 1. Koperty zwykłe C-6 (114x162mm) samoklejące, biały offset 75g/m kw. - 130.000 sztuk 2. Koperty z okienkiem C-6 (114x162 mm) samoklejące, offset biały 75g/m kw., okno prawe 45x90mm - 130.000 sztuk 3. Koperty DL (110x220 mm), bez okienka samoklejące, offset biały 75g/m kw. - 70.000 sztuk 4. Koperty DL (110x220 mm) z okienkiem, samoklejące, offset biały 75g/m kw. okno prawe 45x90mm - 1.500.000 sztuk 5. Koperty średnie B-5, brązowe 90g/m kw., samoklejące - 150.000 sztuk 6. Koperty duże C-4, brązowe 90g/m kw., samoklejące - 100.000 sztuk 7. Koperty 30 x 40 cm, brązowe gramatura 90g/m kw., samoklejące - 5.000 sztuk 8. Koperty rozszerzane E-4 RBD (trójwymiarowe, samoklejące z paskiem), bez okienka, brązowe, gramatura min. 130 g/m kw. - 1.000 sztuk 9. Koperty rozszerzane B-4 RBD (trójwymiarowe, samoklejące z paskiem), bez okienka, brązowe, gramatura min.130 g/m kw. - 32.000 sztuk 10. Koperty duże B-4, brązowe, gramatura 90g/m kw., samoklejące - 5.000 sztuk. Część II - papier kserograficzny Zakres zamówienia: 1. Papier ksero biały A-5, gramatura: nie mniej niż 78g/m kw., białość z obu stron: nie mniej niż 164 CIE, grubość: nie mniej niż 105 mikrony, gładkość (wg Bendtsen) nie mniej niż 110 cm3/min, wilgotność 3,8-5,0%, nieprzezroczystość: nie mniej niż 91%, pakowany po 500 arkuszy w ryzie. Papier przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz do drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych - 240 ryz 2. Papier ksero biały A-4, gramatura: nie mniej niż 78g/m kw., białość z obu stron: nie mniej niż 164 CIE, grubość: nie mniej niż 105 mikrony, gładkość (wg Bendtsen) nie mniej niż 110 cm3/min, wilgotność 3,8-5,0%, nieprzezroczystość: nie mniej niż 91%, pakowany po 500 arkuszy w ryzie. Papier przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz do drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych - 34.000 ryz 3. Papier ksero biały A-3, gramatura: nie mniej niż 78g/m kw., białość z obu stron: nie mniej niż 164 CIE, grubość: nie mniej niż 105 mikrony, gładkość (wg Bendtsen) nie mniej niż 110 cm3/min, wilgotność 3,8-5,0%, nieprzezroczystość: nie mniej niż 91%, pakowany po 500 arkuszy w ryzie. Papier przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz do drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych - 710 ryz. Część III - materiały biurowe Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) część I - koperty biurowe 2) część II - papier kserograficzny 3) część III - materiały biurowe Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować sukcesywnie przez okres, odpowiednio: a) w części I - koperty biurowe, od daty podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2010 roku do 31.12.2010 roku; b) w części II - papier kserograficzny, od daty podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2010 roku do 31.12.2010 roku; c) w części III - materiały biurowe, od daty podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2010 roku do 31.12.2010 roku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 39.24.12.00 - Nożyczki 44.17.40.00 - Folia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - odpowiednio dla danej części zamówienia: a) część I - koperty biurowe w wysokości: 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), b) część II - papier kserograficzny w wysokości: 3.400,00 złotych (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100), c) część III - materiały biurowe w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - koperty biurowe: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw kopert biurowych, każda dostawa o łącznej wartości minimum 30.000,00 złotych, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych dostaw kopert biurowych, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2) część II - papier kserograficzny: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw papieru kserograficznego, każda dostawa o łącznej wartości minimum 150.000,00 złotych, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych dostaw papieru kserograficznego, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) część III - materiały biurowe: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw materiałów biurowych, każda dostawa o łącznej wartości minimum 80.000,00 złotych, (słownie: osiemdziesią tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych dostaw materiałów biurowych, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 25.000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia (podana suma gwarancyjna dotyczy rocznego okresu ubezpieczenia). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego 10 00 00/370/15/2009/OZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: koperty biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa kopert biurowych w 2010 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 Zakres zamówienia: 1. Koperty zwykłe C-6 (114x162mm) samoklejące, biały offset 75g/m kw. - 130.000 sztuk 2. Koperty z okienkiem C-6 (114x162 mm) samoklejące, offset biały 75g/m kw., okno prawe 45x90mm - 130.000 sztuk 3. Koperty DL (110x220 mm), bez okienka samoklejące, offset biały 75g/m kw. - 70.000 sztuk 4. Koperty DL (110x220 mm) z okienkiem, samoklejące, offset biały 75g/m kw. okno prawe 45x90mm - 1.500.000 sztuk 5. Koperty średnie B-5, brązowe 90g/m kw., samoklejące - 150.000 sztuk 6. Koperty duże C-4, brązowe 90g/m kw., samoklejące - 100.000 sztuk 7. Koperty 30 x 40 cm, brązowe gramatura 90g/m kw., samoklejące - 5.000 sztuk 8. Koperty rozszerzane E-4 RBD (trójwymiarowe, samoklejące z paskiem), bez okienka, brązowe, gramatura min. 130 g/m kw. - 1.000 sztuk 9. Koperty rozszerzane B-4 RBD (trójwymiarowe, samoklejące z paskiem), bez okienka, brązowe, gramatura min.130 g/m kw. - 32.000 sztuk 10. Koperty duże B-4, brązowe, gramatura 90g/m kw., samoklejące - 5.000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: papier kserograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w 2010 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. Zakres zamówienia: 1. Papier ksero biały A-5, gramatura: nie mniej niż 78g/m kw., białość z obu stron: nie mniej niż 164 CIE, grubość: nie mniej niż 105 mikrony, gładkość (wg Bendtsen) nie mniej niż 110 cm3/min, wilgotność 3,8-5,0%, nieprzezroczystość: nie mniej niż 91%, pakowany po 500 arkuszy w ryzie. Papier przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz do drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych - 240 ryz 2. Papier ksero biały A-4, gramatura: nie mniej niż 78g/m kw., białość z obu stron: nie mniej niż 164 CIE, grubość: nie mniej niż 105 mikrony, gładkość (wg Bendtsen) nie mniej niż 110 cm3/min, wilgotność 3,8-5,0%, nieprzezroczystość: nie mniej niż 91%, pakowany po 500 arkuszy w ryzie. Papier przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz do drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych - 34.000 ryz 3. Papier ksero biały A-3, gramatura: nie mniej niż 78g/m kw., białość z obu stron: nie mniej niż 164 CIE, grubość: nie mniej niż 105 mikrony, gładkość (wg Bendtsen) nie mniej niż 110 cm3/min, wilgotność 3,8-5,0%, nieprzezroczystość: nie mniej niż 91%, pakowany po 500 arkuszy w ryzie. Papier przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz do drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych - 710 ryz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych w 2010 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00-3, 22.85.10.00-0, 30.19.95.00-5, 30.19.76.30-1, 22.81.50.00-6, 30.19.21.25-3, 30.19.91.00-1, 39.24.12.00-5, 44.17.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.