Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-04-07
Wroc³aw: ¦WIADCZENIE US£UG NOCLEGOWYCH DLA OPERY WROC£AWSKIEJ
Numer og³oszenia: 36251 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wroc³awska , ul. ¦widnicka 35, 50-066 Wroc³aw, woj. dolno¶l±skie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG NOCLEGOWYCH DLA OPERY WROC£AWSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie hotelarskich i apartamentowych us³ug noclegowych dla Opery Wroc³awskiej. Wykonawca zobowi±zuje siê udostêpniæ pokoje hotelowe,apartamenty osobom wskazanym przez Zamawiaj±cego w hotelu,apartamentowcu Wykonawcy, w okresie trwania umowy oraz zapewni zakwaterowanie na ¿±danie Zamawiaj±cego. Zaoferowane ceny bêd± mia³y zastosowanie równie¿ dla klientów Zamawiaj±cego i jego kooperantów pod warunkiem, ¿e rezerwacja zostanie dokonana przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 7 czê¶ci: Czê¶æ 1. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu kat.4 Czê¶æ 2. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu kat.4 Czê¶æ 3. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu kat.3 Czê¶æ 4. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu kat.3 Czê¶æ 5. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu; kategoria hotelu kat.1 Czê¶æ 6. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu; kategoria hotelu kat.5 Czê¶æ 7. Us³uga noclegowa typu apartamentowego rozliczana w pieni±dzu i barterowo. Uwzglêdniaj±c charakter prowadzonej dzia³alno¶ci i czêstotliwo¶æ wykorzystywania miejsc noclegowych wyodrêbniono po 2 samodzielne czê¶ci us³ug ¶wiadczone przez hotele kategorii 4, 3, stosuj±c kryterium odleg³o¶ci od siedziby Zamawiaj±cego..
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych 20% warto¶ci zamówienia podstawowego na zasadach okre¶lonych w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w zakresie niniejszego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w zakresie niniejszego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w zakresie niniejszego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w zakresie niniejszego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla czê¶ci zamówienia na któr± sk³adana jest oferta - nale¿y z³o¿yæ: opis oferowanego przez Wykonawcê potencja³u do realizacji danej czê¶ci zamówienia w postaci wype³nionego za³±cznika Nr 7/1-7/7 odpowiednio dla czê¶ci, na któr± sk³adana jest oferta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz za³±czaj± do oferty - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa, za³±czonego w oryginale, lub w formie kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Stosownie do tre¶ci art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: a) konieczno¶ci dostosowania postanowieñ umownych do zmian wynikaj±cych z nowelizacji powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa ( np. ustawowej zmiany stawki podatku VAT) z uwagi na brak mo¿liwo¶ci realizacji umowy wedle pierwotnej jej tre¶ci, lub z uwagi na ra¿±c± stratê gro¿±c± jednej ze Stron; b) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotycz±cych wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw zwi±zanych z realizacj± umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych ponoszone przez Zamawiaj±cego koszty; d) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezale¿nych od stron umowy, e) konieczno¶ci zmiany numerów rachunków bankowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Opera Wroc³awska ul. ¦widnicka 35 50-066 pok. 547 (V piêtro)..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Opera Wroc³awska ul. ¦widnicka 35 50-066 pok. 552 (sekretariat V piêtro)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ 1. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ 1 - Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo. 1) Kategoria hotelu 4* (s³ownie: cztery gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.). 2) Po³o¿enie hotelu - nie dalej ni¿ 1,5 km od siedziby Zamawiaj±cego 3) Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 120 4). Recepcja 24h, room service, us³ugi pralnicze, ochrona, 5). Zestaw powitalny: kawa/herbata 6). Podstawowe zaplecze rekreacyjne - centrum fitness 7). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atny internet, telefon, TV-SAT, ³azienka 8). Restauracja, bar - dostêpne za dodatkow± op³at± 9). Zadaszony parking dla klientów 10). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Barter - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo kategoria hotelu 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ 2 - Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo. 1). Kategoria hotelu 4* (s³ownie: cztery gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.). 2). Po³o¿enie hotelu - nie dalej ni¿ 1 km od siedziby Zamawiaj±cego 3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 190 4). Recepcja 24h, room service, us³ugi pralnicze, ochrona, fitness 5). Zestaw powitalny: kawa/herbata 6). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atny internet, telefon, TV-SAT , ³azienka 7). Restauracja, bar - dostêpne za dodatkow± op³at± 8). Parking strze¿ony dla samochodów, parking dla autokarów 9). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Barter - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu. i barterowo kategoria hotelu 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu. i barterowo. 1). Kategoria hotelu 3* (s³ownie: trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.). 2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 2 km od siedziby Zamawiaj±cego 3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 150 4). Recepcja 24h, us³ugi pralnicze, ochrona 5). Zestaw powitalny: kawa/herbata 6). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atny internet, telefon, TV-SAT, ³azienka 7). Restauracja, bar - dostêpne za dodatkow± op³at± 8). Parking dla klientów 9). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Barter - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu. i barterowo kategoria hotelu 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu. i barterowo kategoria hotelu 3 (s³ownie: trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.). 2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 1 km od siedziby Zamawiaj±cego 3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 110 4). Recepcja 24h, us³ugi pralnicze, ochrona 5). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atny internet, telefon, TV-SAT, ³azienka 6). Restauracja, bar - dostêpne za dodatkow± op³at± 7). Parking dla klientów - samochody osobowe i autokary 8). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Barter - 30
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu kategoria hotelu min. 1 ( gwiazgka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu kategoria hotelu min. 1 (s³ownie: jedna gwiazdka) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.). 2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 300 m od Stadionu Miejskiego Wroc³aw 3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 100 4). Recepcja 24h, us³ugi pralnicze, ochrona 5). Zestaw powitalny: kawa/herbata 6). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atny internet, telefon, TV ,³azienka 7). Sala ¶niadaniowa 8). Parking z mo¿liwo¶ci± parkowania autokarów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Dostepno¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu kategoria hotelu 5 (s³ownie: piêæ gwiazdek).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu. 1). Kategoria hotelu 5 (s³ownie: piêæ gwiazdek) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.). 2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 200 m od siedziby Zamawiaj±cego 3). Recepcja 24h, us³ugi pralnicze, ochrona 4). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atny internet, telefon, TV-SAT, ³azienka 5). Dostêpno¶æ pok. standardowych i pok. typu apartament.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin zap³aty - 10
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Us³uga noclegowa typu apartamentowego rozliczana w pieni±dzu i barterowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Us³uga noclegowa typu apartamentowego rozliczana w pieni±dzu i barterowo 1). Dysponowanie baz± nie mniej ni¿ 10 apartamentów w jednym budynku, z mo¿liwo¶ci± zakwaterowania 2 osób w ka¿dym apartamencie. 2). Apartamenty o powierzchni min 50m2 ka¿dy 3). Po³o¿enie - nie dalej ni¿ 0,5 km od siedziby Zamawiaj±cego 4). Wyposa¿enie apartamentów - aneksy kuchenne wyposa¿one do korzystania, bezp³atny internet 5). £azienka - wanna lub prysznic, 6). Zadaszony parking dla klientów 7). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Barter - 30
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- SZP/242-179/2025 Modernizacja magazynu nr 1 budynku G-3 Politechniki Wroc³awskiej przy ul. Gdañskiej 13/15 we Wroc³awiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wolskiej 7 we Wroc³awiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z nape³nianiem i dzier¿aw± zbiornika na tlen medyczny, butli na gazy medyczne i techniczne dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu
- Zapewnienie us³ug w zwi±zku z udzia³em dolno¶l±skich przedsiêbiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzier¿aw± urz±dzeñ
- SZP/243-139/2025 Zakup i dostawa licencji na pakiet oprogramowania do zaawansowanych analiz numerycznych zjawisk szybkozmiennych w ramach potrzeb Wydzia³u Mechanicznego Politechniki Wroc³awskiej
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga hotelarsko-gastronomiczna oraz wynajêcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sêdziów S±du Okrêgowego w Koninie i S±dów Rejonowych z obszaru okrêgu koniñskiego w dn.17-19.09.2025r.
- Organizacja spotkania roboczego dla pracowników UKE
- Zapewnienie us³ug konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla kuratorów zawodowych okrêgu S±du Okrêgowego w Nowym S±czu
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pod tytu³em "Krótkie ³añcuchy dostaw w oparciu o lokaln± ¿ywno¶æ" na terenie Polski dla 45 uczestników
- Organizacja pó³kolonii oraz grupowych wyjazdów szkoleniowo - wspreraj±cych w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin oraz pieczy zastêpczej w powiecie sandomierskim"
- Organizacja 23 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy Polskiego FSDN
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.