eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (dostawa komputerów osobistych, notebooków, drukarek laserowych, drukarki liniowej, urządzeń fotokopiujących i drukujących, urządzeń sieciowych, urządzenia komputerowego, licencji na oprogramowanie, oprogramo



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36250

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gryfino: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (dostawa komputerów osobistych, notebooków, drukarek laserowych, drukarki liniowej, urządzeń fotokopiujących i drukujących, urządzeń sieciowych, urządzenia komputerowego, licencji na oprogramowanie, oprogramowania antywirusowego) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gryfino, do kontaktów: Sławomir Chyliński, tel. 4334768, fax +48 4338594, Beata Pluskota, tel. +48 91 4162011 wew. 216, fax +48 4162702, Krzysztof Wiernikowski tel. +48 91 4162011 wew. 315, fax +48 91 4162702, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, tel. +48 91 4162011, fax +48 091 4162702, e-mail: organizacyjny@gryfino.pl, www.bip.gryfino.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (dostawa komputerów osobistych, notebooków, drukarek laserowych, drukarki liniowej, urządzeń fotokopiujących i drukujących, urządzeń sieciowych, urządzenia komputerowego, licencji na oprogramowanie, oprogramowania antywirusowego). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1: Komputer PC typ 1 - 78 szt., Komputer PC typ 2 - 6 szt. Zadanie nr 2: Notebook - 8 szt. Zadanie nr 3: Drukarka laserowa typ 1 - 19 szt., Drukarka laserowa typ 2 - 1 szt. Zadanie nr 4: Drukarka liniowa - 1 szt. Zadanie nr 5: Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 1 - 2 szt., Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 2 - 3 szt., Oprogramowanie do zarządzania wydrukami - 1 szt. Zadanie nr 6: System zabezpieczeń Firewall/VPN - 1 szt., Przełącznik LAN typ 1 - 1 szt., Przełącznik LAN typ 2 - 1 szt., Przełącznik LAN typ 3 - 2 szt. Zadanie nr 7: Kiosk multimedialny - 1 szt. Zadanie nr 8: Microsoft Office 2003 Standard Win32 Polish - 92 licencje, OpenOfficePL 2004 Standard - BOX - 62 licencje, Microsoft Windows Server Standard 2003 Win32 Polish - 2 licencje, Microsoft System Management Server Enterprise Edition 2003 English w/SQL2000Tech - 1 licencja, System Mgmt Config Lic 2003 English - 100 licencji. Zadanie nr 9: Oprogramowanie antywirusowe - 200 stanowisk. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego Urząd Miasta i Gminy Gryfino, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.24.98.00 - Oprogramowanie maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.31.00 - Pakiety oprogramowania buforującego dane do wydruku Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie nr 1:Komputer PC typ 1 - 78 szt., Komputer PC typ 2 - 6 szt. Zadanie nr 2: Notebook - 8 szt. Zadanie nr 3: Drukarka laserowa typ 1 - 19 szt., Drukarka laserowa typ 2 - 1 szt. Zadanie nr 4: Drukarka liniowa - 1 szt. Zadanie nr 5: Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 1 - 2 szt., Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 2 - 3 szt., Oprogramowanie do zarządzania wydrukami - 1 szt. Zadanie nr 6: System zabezpieczeń Firewall/VPN - 1 szt., Przełącznik LAN typ 1 - 1 szt., Przełącznik LAN typ 2 - 1 szt., Przełącznik LAN typ 3 - 2 szt. Zadanie nr 7: Kiosk multimedialny - 1 szt. Zadanie nr 8: Microsoft Office 2003 Standard Win32 Polish - 92 licencje, OpenOfficePL 2004 Standard - BOX - 62 licencje, Microsoft Windows Server Standard 2003 Win32 Polish - 2 licencje, Microsoft System Management Server Enterprise Edition 2003 English w/SQL2000Tech - 1 licencja, System Mgmt Config Lic 2003 English - 100 licencji. Zadanie nr 9: Oprogramowanie antywirusowe - 200 stanowisk. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 9 000 zł, Zadanie nr 2 - 1 000 zł, Zadanie nr 3 -1 000 zł, Zadanie nr 4 - 700 zł, Zadanie nr 5 - 4 000 zł, Zadanie nr 6 - 1 000 zł, Zadanie nr 7 - 400 zł, Zadanie nr 8 - 4 000 zł, Zadanie nr 9 - 700 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (od 1 czerwca 2002 r. do 31 maja 2005 r. w ramach zamówienia publicznego) nie mniej niż: dla Zadania nr 1 -1 zamówienie polegające na dostawie komputerów osobistych o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto; dla Zadania nr 2 - 1 zamówienie polegające na dostawie notebooków o wartości nie mniejszej niż 20 000 PLN brutto; dla Zadania nr 3 - 1 zamówienie polegające na dostawie drukarek laserowych o wartości nie mniejszej nte 30 000 PLN brutto; dla Zadania nr 4 - 1 zamówienie polegające na dostawie drukarek liniowych o wartości nie mniejszej niż 15 000 PLN brutto; dla Zadania nr 5 - 1 zamówienie polegające na dostawie urządzeń fotokopiujących i drukujących o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto; dla Zadania nr 6 - 1 zamówienie polegające na dostawie urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 25 000 PLN brutto; dla Zadania nr 7 - 1 zamówienie polegające na dostawie kiosku multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 7 000 PLN brutto; dla Zadania nr 8 - 1 zamówienie polegające na dostawie licencji na oprogramowanie Microsoft o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto; dla Zadania nr 9 - 1 zamówienie polegające na dostawie oprogramowania antywirusowego o wartości nie mniejszej niż 15 000 PLN brutto; 3) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: wypracowali dodatni wynik finansowy netto w ostatnim roku obrotowym. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółek cywilnych, jawnych dodatkowo aktualna treść umowy spółki. 1.2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn, zm.), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych). 1.4 aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SEO.341-06/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.09.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w przypadku przesyłania dokumentów na adres oferenta wymagana jest najpierw wpłata na konto zamawiającego 80 1240 3855 1111 0000 4472 1268. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.09.2005, godzina 10:15, Urząd Miasta i Gminy Gryfino budynek przy ul. 1 Maja 16 w Gryfinie, piętro I, pok. 34.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Finansowanie: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Budżet Państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Komputer PC typ 1 Komputer PC typ 2. 3) Zakres lub wartość: Komputer PC typ 1 - 78 szt. Komputer PC typ 2 - 6 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Notebook. 3) Zakres lub wartość: Notobook - 8 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarka laserowa typ 1 Drukarka laserowa typ 2. 3) Zakres lub wartość: Drukarka laserowa typ 1 - 19 szt. Drukarka laserowa typ 2 - 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.32. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarka liniowa. 3) Zakres lub wartość: Drukarka liniowa - 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00, 30.24.98.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 1 Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 2 Oprogramowanie do zarządzania wydrukami. 3) Zakres lub wartość: Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 1 - 2 szt. Kopiarka/drukarka/skaner A3 dupleks typ 2 - 3 szt. Oprogramowanie do zarządzania wydrukami - 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: System zabezpieczeń firewall/VPN Przełącznik LAN typ 1 Przełącznik LAN typ 2 Przełącznik LAN typ 3. 3) Zakres lub wartość: System zabezpieczeń firewall/VPN - 1 szt. Przełącznik LAN typ 1 - 1 szt. Przełącznik LAN typ 2 - 1 szt. Przełącznik LAN typ 3 - 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kiosk multimedialny. 3) Zakres lub wartość: Kiosk multimedialny - 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Microsoft Office 2003 Standard Win32 Polish, OpenOfficePL 2004 Standard - BOX, Microsoft Windows Server Standard 2003 Win32 Polish, Microsoft System Management Server Enterprise Edition 2003 English w/SQL2000Tech, System Mgmt Config Lic 2003 English. 3) Zakres lub wartość: Microsoft Office 2003 Standard Win32 Polish - 92 licencje, OpenOfficePL 2004 Standard - BOX - 62 licencje, Microsoft Windows Server Standard 2003 Win32 Polish - 2 licencje, Microsoft System Management Server Enterprise Edition 2003 English w/SQL2000Tech - 1 licencja, System Mgmt Config Lic 2003 English - 100 licencji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oprogramowanie antywirusowe. 3) Zakres lub wartość: Oprogramowanie antywirusowe - 200 stanowisk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.