eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Chorzów: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW
Numer ogłoszenia: 36225 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM" , ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW na ADM-ach: Chorzów Stary, Chorzów II, Śródmieście, Różanka, Ruch, Hajduki - o wartości do 5.150.000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 800.00 zł. Zadanie 2 - 9.600,00 zł. Zadanie 3 - 5.000,00 zł. Zadanie 4 - 5.100,00 zł. Zadanie 5 - 5.100,00 zł. Zadanie 6 - 1.200,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. dysponują lub będą dysponować min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, 2. wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania nie mniej niż 2 roboty z wykonania wymiany nie mniej niż 300 okien w zasobach mieszkaniowych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 4. udzielą gwarancji na okres 60 miesięcy. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz - zestawienie ofert - zał. nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia , b. wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do Specyfikacji .., c. wypełnione oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do Specyfikacji .. , d. oświadczenie kierownika budowy - zał. nr 4 do Specyfikacji.., e. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem wraz z zaświadczeniem z Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ), h. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. i. kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia , gwarancji - zgodnie z pktem XII Specyfikacji , j. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument firmy ubezpieczeniowej potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k. dokumenty techniczne : - kopia aprobaty technicznej I.T.B. W przypadku modyfikacji któregokolwiek parametru okien należy również przedłożyć wyniki badań wykonanych przez certyfikowaną jednostkę, potwierdzających nowe parametry, - certyfikat zgodności z aprobatą lub deklaracja zgodności z aprobatą, - świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby, - orzeczenie o stopniu palności, - atest higieniczny na okna, - certyfikat COBR na okucia. - kopia aprobaty technicznej ITB urządzenia nawiewnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Serwis - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zkpgm.bip.chorzow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów , ul.Bałtycka 8, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów , ul.Bałtycka 8, pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ADM-Chorzów Stary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW o wartości do 5.150.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ADM-Chorzów II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW o wartości do 5.150.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ADM-Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW o wartości do 5.150.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ADM-Różanka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW o wartości do 5.150.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ADM-Ruch.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW o wartości do 5.150.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ADM-Hajduki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW o wartości do 5.150.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.