Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Czarnków: Opracowanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w systemie Geo- Info V dla obrębu miasta Wieleń (II etap).
Numer ogłoszenia: 362222 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w systemie Geo- Info V dla obrębu miasta Wieleń (II etap)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowaniem jest objęty obszar obejmujący część miasta Wieleń ( II etap ) na następujących arkuszach ewidencyjnych : 1,2,3,6 ( 1439 budynków, 1105 działek ). Podstawowe dane o obiekcie: a) Obręb ewidencyjny m. Wieleń b) Numer statystyczny TERYT m. Wieleń : 300208_4_0001 c) Położenie: obiekt położony jest w północnej części woj. wielkopolskiego 90 km od Poznania oraz w zachodniej części powiatu czarnkowsko - trzcianeckiego. d) Powierzchnia obiektu 433 ha e) Zainwestowanie: 44 % terenu stanowią grunty zabudowane i zurbanizowane, 46 % stanowią tereny rolne , 7 % stanowią lasy i 3 % stanowią grunty pod wodami i różne, f) Ilość działek 2137 g) Ilość działek do pomiaru (szacunkowa) 22 h) Ilość jednostek rejestrowych 1402 i) Ilość budynków 2943 j) Ilość budynków do pomiaru (szacunkowa) 393 k) Ilość lokali (szacunkowa) 750 l) Liczba arkuszy ewidencyjnych: 7 Zasięg opracowania ilustruje mapa miasta Wieleń stanowiąca załącznik nr 1 do projektu modernizacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne i odrzucenia oferty. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku musi być: -oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania -z wykorzystaniem wzoru zał.4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne i odrzucenia oferty. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku musi być: -wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi mieć wykonane minimum 2 usługi w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (w systemie GEOINFO lub równoważnym) o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne i odrzucenia oferty. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku musi być: -wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Z wykazu musi wynikać posiadanie min 1 stanowiska do obsługi map w systemie GEO-INFO V.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne i odrzucenia oferty. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku musi być: -oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru -zał. 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne i odrzucenia oferty. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku musi być: -oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z wykorzystaniem wzoru -zał.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-w przypadku zmiany stawki podatku VAT, -zmiany terminu wykonania umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
-biuro 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
- "WYCINKA DRZEW, CIĘCIA SANITARNE I PIELĘGNACYJNE NA TERENIE MIASTA CZARNKÓW W 2025 R. - DODATKOWE PRACE - PRZETARG NR 2"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W CZARNKOWIE Z PRZEZNACZENIEM NA ŻŁOBEK MIEJSKI
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2025
- Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku dróg w ciągu ul. Topolowej i ul. Młyńskiej w miejscowości Kozy
- Wykonanie prac geodezyjnych
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 140904_2 Rzeczniów dla obrębów: Grechów, Kotłowacz, Rzeczniówek, Wincentów"
- "Usługa dostosowania ewidencji gruntów i budynków na terenie Powiatu Opatowskiego"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego.
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.