eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa znaków drogowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Nowy Sącz: Dostawa znaków drogowych.
Numer ogłoszenia: 36209 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu , ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4426488, faks 018 4426345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa znaków drogowych: - A (długość boku 900 mm) - 80 szt., A7 (długość boku 900 mm) - 60 szt., - B (średnica 800 mm) - 40 szt., B20 (średni)- 20 szt., - C (średnica 800 mm) - 20 szt., - D - 20 szt., D6 - 20 szt., D15 mini - 135 szt., D42-D43 (jednostronny o wysokości 530 mm) - 15 szt., - E jednostronne - 30 m2, E17a-E18a dwustronne - 30 m2, - Tablica (Kierowco zwolnij) ze znakiem A-17 na tle fluorescencyjnym o wym. 1000 x 1200 mm - 20 szt., - T - 10 m2, - U3a - 25 szt., U9a - 10 szt., U9b - 10 szt., U23c - 10 szt., U-3d - 4 szt., U-20b - 2 szt., - G-1a,b,c - 15 szt. - F - 5 m2, - Lustro drogowe okrągłe fi 70 - 4 szt., - Lustro drogowe okrągłe fi 80 - 4 szt. Cena ofertowa obejmuje koszt znaków, tablic oraz uchwytów uniwersalnych służących do montażu znaków i tablic do słupka oraz transport do Zamawiającego i jest stała przez cały okres realizacji umowy. Przewiduje się realizację zamówienia w 2-3 dostawach. Ilości poszczególnych asortymentów znaków może ulec zmianie. Tarcze znaków A, B, C, D, T, U3a, U3d, U9a, U9b, U-20b, U23c, G1a,b,c wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości 1,25 mm. Krawędzie tarcz znaków są usztywnione na pełnym obwodzie poprzez ich podwójne wywinięcie. Zagięcie podwójne krawędzi tarczy znaku wykonane jest bez nacięć naroży w znakach trójkątnych i prostokątnych, mocowanie uchwytu uniwersalnego odbywa się bezpośrednio do poziomych profili montażowo-usztywniających (wykonanych z kształtowników stalowych lub aluminiowych) przy pomocy specjalnych śrub trudnych do odkręcenia przez osoby niepowołane. Tarcze tablic z grupy E i F wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości 1,5 mm. Tablice zaginane segmentowo charakteryzuje poziome i pionowe usztywnienia tarczy poprzez podwójne zagięcie każdej krawędzi, gdzie szerokość pierwszego i drugiego zagięcia wynosi około 25 mm. Montaż tablicy do słupka przy pomocy uchwytów uniwersalnych. Tarcze tablic typu E dwustronne dodatkowo osadzone w elemencie obwiedniowym wykonanym z rurki ? cala, ramka uniemożliwia zaginanie znaku oraz eliminuje ostre krawędzie. Lica znaków A7, B20, D6 wyklejone są folią odblaskową II typu o 7 letnim okresie trwałości. Lica znaków A, B, C, D, T, U3a, U9a, U9b, U23c, G1a,b,c z wyłączeniem znaków A7, B20, D6 wyklejone są folią odblaskową I typu o 7 letnim okresie trwałości. Tylne strony tarcz (rewers) znaków i tablic zabezpieczone są antykorozyjnie lakierem proszkowym, poliestrowym fasadowym. Powłoki lakiernicze odpowiadają normie PN-88/C-81523 oraz PN-76/C-81521. Grubość warstwy lakieru proszkowego wynosi minimum 60 mikrometrów. Zamawiający dopuszcza do stosowania dla tarcz znaków i tablic, niezależnie od ich wielkości, materiał o konstrukcji warstwowej, zbudowany z dwóch blach płaskich stalowych o grubości min 0,5 mm, z powłoką cynkową najmniej 225 b/m2, pokrytych od strony zewnętrznej ochronną powłoką lakierniczą o grubości min. 25 mikrometra oraz z płyty styropianowej w gatunku min EPS 150 o grubości min 22 mm, i połączonych ze sobą trwale warstwami kleju. Krawędzie boczne tarcz zabezpieczone są profilem PCV. Na tylnej powierzchni tarcz zamontowane są profile montażowe, ocynkowane lub aluminiowe. Osprzęt tj. uchwyty uniwersalne wykonane z blachy stalowej z podwójną falą o grubości min. 3,0 mm zabezpieczone antykorozyjnie przy pomocy ocynkowania, a śruby i nakrętki zabezpieczone przez ocynkowanie. Znaki mają być wykonane zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w Sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181); - Załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w Sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami wynikającymi z sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia: Okoliczności te dotyczą sytuacji gdy nastąpi: I. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: 1) warunkami atmosferycznymi: a) klęski żywiołowe; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; II. zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1) Zmiany technologiczne: a) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; b) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; Zmiany wskazane w pkt. II.1 będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 2) Zmiany organizacji spełniania świadczenia: a) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy. III Pozostałe zmiany: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT na wykonanie całości przedmiotu zadania; 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 4) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres; IV. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. V. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136 pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.