eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzOpracowanie projektu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w Parku Zamkowym na odcinku od alejki do Pomnika Powstańców Śląskich do istniejącej trasy rowerowej na wale przeciwpowodziowym przy ul. Brzozowej w Raciborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Racibórz: Opracowanie projektu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w Parku Zamkowym na odcinku od alejki do Pomnika Powstańców Śląskich do istniejącej trasy rowerowej na wale przeciwpowodziowym przy ul. Brzozowej w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 362077 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w Parku Zamkowym na odcinku od alejki do Pomnika Powstańców Śląskich do istniejącej trasy rowerowej na wale przeciwpowodziowym przy ul. Brzozowej w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę /zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn.2.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej/ i obejmuje następujące odcinki: - Odcinek 1 - od alejki do Pomnika Powstańców Śląskich do przejazdu przez wał przeciwpowodziowy - Odcinek 2 - wał przeciwpowodziowy na odcinku między przejazdami , łączący odcinek nr 1 z istniejącą trasą rowerową po wałach przeciwpowodziowych przy ul. Brzozowej. 1). podstawowe dane techniczne do opracowania dokumentacji projektowej: a) długość ciągu pieszo-rowerowego ok. 300 m b) szerokość ciągu pieszo-rowerowego : - odcinek nr 1 - 5,20 m w tym : ścieżka rowerowa 2,50 m, pas rozdziału 0,50m,chodnik 2,00 m, obramowanie obrzeżem na ławie betonowej i oporem - odcinek nr 2 - 2,00 m, obramowanie obrzeżem na ławie betonowej i oporem c) nawierzchnie: - odcinek nr 1 - ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej grubości 8 cm czerwonej, pas rozdziału z kostki granitowej 9/11 cm, chodnik z kostki betonowej fazowanej szarej grubości 8cm, całość na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 4 cm, podbudowie tłuczniowej grubości 15 cm z warstwą odsączającą z piasku 10 cm, - odcinek nr 2 - trasa rowerowa z kostki betonowej bezfazowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 4cm na podbudowie z kruszywa naturalnego (pospółka) 0-31,5 mm grubości 20 cm, 2). zakres opracowania obejmuje: a). projekt budowlano-wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych, b). projekt docelowego oznakowania pionowego i poziomego wraz z tablicami informacyjnymi c). przedmiar robót i kosztorys inwestorski d). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -wymagane uzgodnienia i decyzje branżowe w tym ocenę oddziaływania na środowisko, zgodę na odstępstwa od zakazu wykonywania robót na wałach przeciwpowodziowych, pozwolenie wodno-prawne, oraz pozwolenie na budowę. Projekt winien być sprawdzony przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania konstrukcji hydrotechnicznych. Dokumentacja winna być opracowana w 6 egzemplarzach i 2 kompletach zapisanych w wersji elektronicznej w formacie pdf. W ramach prawa opcji na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie sprawować nadzór autorski w ramach i zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, na zasadach określonych w § 9 umowy. W ramach prawa opcji na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca wykona aktualizację kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami na zasadach określonych w § 10 umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1).Zmiany mające wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy: a). możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie i wznowienie prac projektowych, ze względu na: - oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje itp, dotyczące realizacji zadania, leżące po stronie Zamawiającego, - przedłużenie procedury przetargowej, - uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, itp), - konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania 2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), b). rezygnacja z wykonania części prac projektowych objętych umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.