To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-05
Włocławek: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz usług informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku i Sądów Rejonowych w Aleksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie.
Numer ogłoszenia: 361 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178663 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, faks 054 4116208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz usług informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku i Sądów Rejonowych w Aleksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części : Część 1 - Dostawa oprogramowania: 1. Program Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL 32/64-bit BOX lub równoważny - 23 szt. 2. Microsoft Windows Server 2012 CAL User PL - 74 szt. 3. Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny 1 szt. 4. Licencja na TeamViewer Bussines lub równoważny- na okres 12 miesięcy - 5 szt. 5. Adobe Acrobat Pro DC PL BOX 2015 lub równoważny - 5 szt. 6. ABBYY FineReader 12 Corporate Edition BOX-lub równoważny- 4 szt. Z uwagi na fakt że przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków bieżących Zamawiającego, żadna cena jednostkowa oferowanego oprogramowania w Części nr 2 nie może przekroczyć wartości 3.500,00 zł brutto. Część 2 - Przedłużenie wsparcia 1, Axence nVision - przedłużenie wsparcia do posiadanej licencji nr J6VJ2J-Y9DG2-F8VV6-GDH79V (SO Włocławek) oraz rozszerzenie o 3 dodatkowe serwery z modułem Network Z uwagi na fakt że przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków bieżących Zamawiającego, żadna cena jednostkowa oferowanego wsparcia w Części nr 2 nie może przekroczyć wartości 3.500,00 zł brutto. Część 3 - Oprogramowanie do kopii zapasowych 1. ARCSERVE UDP Premium Edition GMRUDPPVS1E00GG- oprogramowanie do kopii zapasowych kontynuacja abonamentu - 8 szt 2. ARCSERVE UDP Premium Edition Socket - 18 szt - jako crossupgrade z posiadanych licencji ARCSERVE 12.5 i 15 wraz z wdrożeniem oprogramowania Z uwagi na fakt że przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków bieżących Zamawiającego, żadna cena jednostkowa oferowanego oprogramowania w Części nr 3 pkt 2 nie może przekroczyć wartości 3.500,00 zł brutto. Część 4 - Aktualizacja urządzenia Fortigate 1, Aktualizacja posiadanego urządzenia UTM Fortigate 60C nr seryjny FGT60C3G11024125 (koniec wsparcia 28.06.2017r.) w formie trade up do wersji 60D oraz przedłużenia abonamentu i wsparcia technicznego dla urządzenia Fortigate 60 D (koniec wsparcia 7.03.2017r.) nr seryjny FGT60D4613048155 do 28.06.2017 r. Część 5 - System antywirusowy 1. SYSTEM ANTYWIRUSOWY -licencje dla 150 stanowisk komputerowych - 2 lata wsparcia technicznego (SO Włocławek ) Część 6 - Dostawa i zwiększenie pamięci RAM w serwerach 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pamięci operacyjne do serwerów w lokalizacjach przedstawionych w tabeli zgodnie z opisem (patrz servicetag lub S/N) oraz zamontuje w serwerach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone pamięci winny być dedykowane do przedstawionych serwerów oraz kompatybilne z istniejącymi pamięciami w serwerach. Termin wymiany musi zostać zaplanowany po godzinach urzędowania sądów i uzgodniony z informatykami poszczególnych sądów. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować usługi i dostawy o równoważnych parametrach (Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Dostawa oprogramowania: 1. Program Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL 32/64-bit BOX lub równoważny - 23 szt. 2. Microsoft Windows Server 2012 CAL User PL - 74 szt. 3. Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny 1 szt. 4. Licencja na TeamViewer Bussines lub równoważny- na okres 12 miesięcy - 5 szt. 5. Adobe Acrobat Pro DC PL BOX 2015 lub równoważny - 5 szt. 6. ABBYY FineReader 12 Corporate Edition BOX-lub równoważny- 4 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Innovation In technology sp. z o.o., ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46241,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52509,93
Oferta z najniższą ceną: 52509,93 / Oferta z najwyższą ceną: 56055,61
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Przedłużenie wsparcia 1, Axence nVision - przedłużenie wsparcia do posiadanej licencji nr J6VJ2J-Y9DG2-F8VV6-GDH79V (SO Włocławek) oraz rozszerzenie o 3 dodatkowe serwery z modułem Network
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Softil s.c., ul. Derdowskiego 8/17, 71-178 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8207,79
Oferta z najniższą ceną: 8207,79 / Oferta z najwyższą ceną: 8207,79
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Oprogramowanie do kopii zapasowych 1. ARCSERVE UDP Premium Edition GMRUDPPVS1E00GG- oprogramowanie do kopii zapasowych kontynuacja abonamentu - 8 szt 2. ARCSERVE UDP Premium Edition Socket - 18 szt - jako crossupgrade z posiadanych licencji ARCSERVE 12.5 i 15 wraz z wdrożeniem oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Logon SA, ul. Piotrowskiego 7a, 85-098 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74943,90
Oferta z najniższą ceną: 74943,90 / Oferta z najwyższą ceną: 74943,90
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Aktualizacja urządzenia Fortigate 1, Aktualizacja posiadanego urządzenia UTM Fortigate 60C nr seryjny FGT60C3G11024125 (koniec wsparcia 28.06.2017r.) w formie trade up do wersji 60D oraz przedłużenia abonamentu i wsparcia technicznego dla urządzenia Fortigate 60 D (koniec wsparcia 7.03.2017r.) nr seryjny FGT60D4613048155 do 28.06.2017 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miecz Net Karol Labe, ul. Mieczyków 14a, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2113,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2897,30
Oferta z najniższą ceną: 2897,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2897,30
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: System antywirusowy 1. SYSTEM ANTYWIRUSOWY -licencje dla 150 stanowisk komputerowych - 2 lata wsparcia technicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Servcomp Dariusz Maroń, ul. Kobierzycka 10, 52-315 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16843,50
Oferta z najniższą ceną: 16843,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16843,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa i zwiększenie pamięci RAM w serwerach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Logon SA, ul. Piotrowskiego 7a, 85-098 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17515,20
Oferta z najniższą ceną: 17515,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17515,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu (...), o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Celulozowej.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
- Przebudowa drogi gminnej w m. Przerytka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Rozbudowa komputerów w OR o dyski SSD i pamięć RAM
- Dostawa oprogramowania biurowego w ramach I wyposażenia dla CBZC
- Zakup i dostawa serwerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.