To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Zakopane: ZP/341/128/10 sukcesywne świadczenie w 2011r. usług naprawy, konserwacji i wymiany zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonanie oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia mian w organizacji ruchu na terenie Miasta Zakopane.
Numer ogłoszenia: 361939 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332845 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/128/10 sukcesywne świadczenie w 2011r. usług naprawy, konserwacji i wymiany zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonanie oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia mian w organizacji ruchu na terenie Miasta Zakopane..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnego świadczenia usług polegających na naprawie, konserwacji, wymianie zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonanie oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Zakopane. Tarcze znaków drogowych odblaskowe muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220 póz. 2181), oraz winny być mocowane w sposób uniemożliwiający swobodne ich obracanie i zapewniający bezpieczeństwo dla przechodniów i innych użytkowników drogi. Słupki znaków drogowych mają być ocynkowane, posiadające fundament betonowy wykonany w miejscu umieszczenia znaku drogowego uniemożliwiający wywrócenie znaku, górna cześć słupka odpowiednio zabezpieczona przeciw niekorzystnemu działaniu czynników atmosferycznych oraz wszystkie elementy mocujące tarczę znaku drogowego winny być zabezpieczone przed korozją. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem. Uwaga!!! Zamawiający wymaga aby wykonawca w ciągu 2 godzin od otrzymania informacji usunął uszkodzenie oznakowania zagrażające bezpieczeństwu w ruchu drogowym, oraz w przypadku warunków atmosferycznych mogących zagrozić bezpieczeństwu w ruchu drogowym, wykonawca ma zamontować dodatkowe czasowe oznakowanie zagrożonego terenu. Zakres zamówienia obejmuje: 1)usuwanie kompletnego nowego znaku - 180 szt. 2) ustawienie i demontaż tymczasowych kompletnych znaków drogowych (bez wkopania ich w grunt w tym zapory typu U-20 z tarcza znaku)- 100 kpl. 3)montaż nowej tarczy na istniejącym słupku - 130 szt. 4)montaż nowego ocynkowanego słupka wraz z fundamentem -60 szt 5)montaż tabliczki informacyjnej-55 szt 6)montaż tablicy na rozkłady jazdy - 14 szt 7)montaż ramek na rozkłady jazdy -40 szt 8)montaż numerów linii na słupkach przystankowych - 1 szt 9)montaż słupka przystankowego - 2 szt 10)montaż tabliczki z nazwa przystanku - 8 szt 11) montaż lustra drogowego fi 700 mm -4 szt. 12)montaż lustra drogowego fi 800 mm - 4 szt 13)montaż progu zwalniającego-1mb szerokości progu 0,5 - 40 szt 14)montaż progu wyspowego - 1 mb szerokości progu 2m - 28 szt 15)czyszczenie tarczy znaków drogowych -30 szt 16)odwracanie tarcz znaków drogowych wraz z montażem trzeciej śruby uniemożliwiającej odwracane -200 szt 17)prostowanie słupka i jego ponowne wkopane-100 szt 18)montaż nowych uchwytów do istniejącej tarczy -40 szt 19)demontaż kompletnych znaków drogowych-35szt 20)demontaż tarcz znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych-60szt 21) przestawienie znaku drogowego w nowe miejsce-30 szt 22) demontaż tablicy na rozkłady jazdy-10 szt 23)demontaż ramek na rozkłady jazdy -20szt 24)demontaż numerów linii na słupkach przystankowych -1 szt 25)demontaż słupka przystankowego -1 szt 26) przestawienie słupka przystankowego w nowe miejsce - 2 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.99.23.00 - Znaki uliczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
- TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114515,00
Oferta z najniższą ceną: 114515,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136815,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- "BUDOWA KANALIZACJI W GMINIE NIECHLÓW"
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. Góreckiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Górecką do granicy z Pogórzem
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Budowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Polną oraz ul. Porzeczkową w Lutyni
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.