To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Zawiercie: zakup i dostawa galanterii biurowej, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek w 2013r. dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
Numer ogłoszenia: 36179 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26921 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa galanterii biurowej, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek w 2013r. dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: tusze do pieczątek, bloki rysunkowe, techniczne, makulaturowe, kartki samoprzylepne, kwitariusze, kleje do papieru, papier do ksera, kancelaryjny, wizytówkowy i do drukarek; segregatory, koperty, bibuła, koszulki, przybornik na biurko, pojemnik z przekładkami, taśma klejąca, grzbiety do bindowania, gąbki do czyszczenia tablic, folia do kserokopiarki, arkusze ozdobne, spinacze do papieru, zszywki, szpilki, temperówki do ołówków, gumka do wycierania ołówka, ołówki, długopisy, wkłady do długopisów, zakreślacze, pisaki, korektory, zszywacze, rozszywacz, dziurkacz, zeszyty, skoroszyty, gilotyna, bindownica, pudła archiwizacyjne, plastelina, modelina, płyty CD, DVD, pamięć przenośna, dyskietki, etui na płyty CD, kreda biała, kolorowa, kredki, nożyczki do papieru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 24.91.00.00 - Kleje 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne 39.24.12.00 - Nożyczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa galanterii biurowej w 2013r. dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ LEŚNIEWSKI Firma Handlowa LEAN
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ LEŚNIEWSKI Firma Handlowa LEAN
- Firma Handlowa LEAN, Andrzej Leśniewski, ul. Oświatowa 44, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47005,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48026,73
Oferta z najniższą ceną: 48026,73 / Oferta z najwyższą ceną: 48026,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Widnej na działce nr ew. 42/4 k.m. 26 w Zawierciu (odcinek od ul. Stalowników do ul. Bocznej) wraz z budową (...).
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.